Op je dashboard in het 4de tabblad. Bij settings of iets. Uiteindelijk bij locale.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:22 schreef donald_dick het volgende:
weet trouwens ook iemand hoe je je profiel omzet naar een ander land, want mijn profiel is nu amerikaans en deze wil ik graag omzetten naar nederlands
ja, alleen dat veranderd helaas niet de betaalmethodequote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Op je dashboard in het 4de tabblad. Bij settings of iets. Uiteindelijk bij locale.
Yesh voor letterboxedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Zin in morgen. Castlevania downloaden.
heeftgeen zin. de info die je geeft wanneer je je account kanje wel veranderen, behalve het landquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:24 schreef Heintje het volgende:
En in je .Net pasport aanpassen?
Ach, na 2 seconden zie je het niet meer.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Yesh voor letterboxed. Snap niet waarom ze het doen (op de 16:9 naar 4:3 letterbox na).
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ach, na 2 seconden zie je het niet meer.
Die kaartjes voor 1 maand bestaan niet, je krijgt 1 maand als je een nieuw acount opent op je 360quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:45 schreef donald_dick het volgende:
heeft iemand toevallig een xbox live kaartje voor 1 maand gratis xbox live ' over' voor me
Kan nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:22 schreef donald_dick het volgende:
weet trouwens ook iemand hoe je je profiel omzet naar een ander land, want mijn profiel is nu amerikaans en deze wil ik graag omzetten naar nederlands
Dat's duidelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die kaartjes voor 1 maand bestaan niet, je krijgt 1 maand als je een nieuw acount opent op je 360
[..]
Kan niet
Ik heb er ook wel vertrouwen in inderdaad... op de xbox was het ook cool en miste we de mp.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:20 schreef gijsje79 het volgende:
Ace Combat was altijd goed vergeleken met andere vliegtuig spellen.
Was iets verder terug.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel vertrouwen in inderdaad... op de xbox was het ook cool en miste we de mp.
quote:Bandai Namco is also including a ranking mode, and even has plans for downloads. The downloads will actually be kicking off well before the game's release. On Friday, the marketplace will take delivery of themes and icons, which we'd suggest you download immediately to show off your excitement of more "6" games coming to the Xbox 360.
Ace Combat 6 hits the Japanese Xbox 360 later this year. There's no word in Famitsu on a PS3 version, so for now, we're going to assume this is a 360 exclusive.
Je kan de grootte van het schermpje gewoon aanpassen hoor..net zoals bij Mortal Kombat 3, TMNT en weet ik veel welke games nog meer.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
WHYYYY??!!!
Kunnen ze meteen het spel in de native resolutie draaien.. Leuk voor mensen met een 1080i tv
2 maanden dan, en idd, dat kan niet, dat kan waarschijnlijk alleen microsoft nederland, die dan weer een verzoek moet doen bij microsoft USA. en ik ga gewoon een breif schrijven ook, want eigleijk is het idioot dat je alles kan veranderewn, zelfs je naam, maar niet je landquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die kaartjes voor 1 maand bestaan niet, je krijgt 1 maand als je een nieuw acount opent op je 360
[..]
Kan niet
Doe maar een brief typen dan, en druk op F7 op het eind.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
2 maanden dan, en idd, dat kan niet, dat kan waarschijnlijk alleen microsoft nederland, die dan weer een verzoek moet doen bij microsoft USA. en ik ga gewoon een breif schrijven ook, want eigleijk is het idioot dat je alles kan veranderewn, zelfs je naam, maar niet je land
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:18 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
http://xbox360.ign.com/articles/774/774129p1.html
Teken 6 ?
Huhm nou ben ik wel benieuwd hoor.... Ze zullen dus 6 nieuwe titels aankondigen?quote:On Friday, the marketplace will take delivery of themes and icons, which we'd suggest you download immediately to show off your excitement of more "6" games coming to the Xbox 360.
Hoort dat? Die rode waas aan de onderkant.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
WHYYYY??!!!
Kunnen ze meteen het spel in de native resolutie draaien.. Leuk voor mensen met een 1080i tv
Dat zijn special game effects! Hoop ikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hoort dat? Die rode waas aan de onderkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |