Kut kloon.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef JimmieTheSaint het volgende:
tvp enzo.
Ja die heb ik sinds kort, een wireless receiver, 20 euro.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef Klonk het volgende:
zal ik eens iets zeggen wat vast iedereen al weet behalve ik
ik ergerde me aan het feit dat de 360 zo half aan blijft staan tijdens het opladen van de controler, en zodoende besloot ik een half jaar na de aanschaf eens te kijken wat er gebeurt als ik de controler in de usb aansluiting van mjin gewone pc duw, en hoera hij begint op te laden
is er eigenlijk ook een manier om de controler nu voor pc games te gebruiken ?
Je had ook een quick charge kit kunnen kopen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef Klonk het volgende:
zal ik eens iets zeggen wat vast iedereen al weet behalve ik
ik ergerde me aan het feit dat de 360 zo half aan blijft staan tijdens het opladen van de controler, en zodoende besloot ik een half jaar na de aanschaf eens te kijken wat er gebeurt als ik de controler in de usb aansluiting van mjin gewone pc duw, en hoera hij begint op te laden
is er eigenlijk ook een manier om de controler nu voor pc games te gebruiken ?
Waarom mogen we niet zien hoeveel posts je al met deze kloon hebt? Of is het dat ik dan kan zeggen dat ik meer posts heb dan jou?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
:r users met veel te veel posts. :r
jeps, maar de winkel waar ik was had destijds alleen de play and charge kit, en aangezien ik gek werd van het feit hoe snel de batterijen leeg gingen heb ik die gekocht, en het enige minpuntje is nu ook opgelostquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je had ook een quick charge kit kunnen kopen.
En je kan de controllers wel op de PC aansluiten. De bedrade iig en voor de draadloze is er een usb stickie te koop. Maar het schijnt niet goed te werken. Ik heb het nog nooit geprobeerd....
spitsquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef MMaRsu het volgende:
Dat gezeik over CC gegevens. Enkele mensen hebben er blijkbaar last van gehad, en nu is het volgens fok weer enkele tientallen mensen
. Morgen staat er in de spits dat er enkele honderden mensen last van hebben
.
wel lezen hehquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef MMaRsu het volgende:
Dat gezeik over CC gegevens. Enkele mensen hebben er blijkbaar last van gehad, en nu is het volgens fok weer enkele tientallen mensen
. Morgen staat er in de spits dat er enkele honderden mensen last van hebben
.
Dus wij zeggen niet dat tientallen mensen geld kwijt waren. Wel dat bij tientallen mensen hun account is gekaaptquote:Het overkwam een van de tientallen mensen wiens Xbox Live-account werd gehacked
Ik heb er eigenlijk niet zo vaak last van, mijn game sessie zijn meestal lang genoeg om de controller op te kunnen laden. En zo niet dan ga ik daarna naar bed en dan heb ik er ook geen last van.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps, maar de winkel waar ik was had destijds alleen de play and charge kit, en aangezien ik gek werd van het feit hoe snel de batterijen leeg gingen heb ik die gekocht, en het enige minpuntje is nu ook opgelost
Ik moet nog maar zien wat de prijs per maand wordt. Als Microsoft 't nou in beheer zou nemen en 't gewoon 'gratis' op Live zou gooien, maar nog eens extra betalen: mij niet gezien.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:24 schreef gijsje79 het volgende:
Huxley
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar breng het dan niet als vaststaand feit, het is vooralsnog een hoop gedoe zonder waterdichte bewijzen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef kepler het volgende:
[..]
wel lezen heh
[..]
Dus wij zeggen niet dat tientallen mensen geld kwijt waren. Wel dat bij tientallen mensen hun account is gekaapt
Waar zijn de bewijzen dat bij tientallen mensen hun account is gekaapt? Echte bewijzen en geen verhalenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef kepler het volgende:
[..]
wel lezen heh
[..]
Dus wij zeggen niet dat tientallen mensen geld kwijt waren. Wel dat bij tientallen mensen hun account is gekaapt
EEN CHICKquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:24 schreef gijsje79 het volgende:
Huxley
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beter... maar het is wel een makkelijk spelleke hoor, leuk voor 3 tientjes.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hoe is hij in verhouding tot superman?
Ik heb eigenlijk nog helemaal geen echt bewijs gezien dat iemands account is gekaapt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waar zijn de bewijzen dat bij tientallen mensen hun account is gekaapt? Echte bewijzen en geen verhalen
Ah, ik heb het net dat aangegeven in het nieuwsbericht. Scherp opgemerkt, in de bron staat -nergens- vermeld dat tientallen accounts zijn gekaapt, slechts dat die mensen dat claimen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waar zijn de bewijzen dat bij tientallen mensen hun account is gekaapt? Echte bewijzen en geen verhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |