Volgens mij heb je de streams de afgelopen weken niet gevolgd. Sylvia was juist harstikke fel en komt altijd voor zichzelf op. Ze was zelfs de enige die Huub het zwijgen oplegde in de discussie aan het begin van deze week.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:12 schreef maril het volgende:
Eigenlijk zou het goed zijn dat Huub eruit zou gaan, dan zal Silvia zich eens een keer als een volwassen vrouw kunnen ontplooien en een keer voor zichzelf op komen en niet alles aan Huub overlaat
Syl als een volwassen vrouw ontplooien???? waar wtf heb jij het over...........dit is gelul van een dronken aarbeiquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:12 schreef maril het volgende:
Eigenlijk zou het goed zijn dat Huub eruit zou gaan, dan zal Silvia zich eens een keer als een volwassen vrouw kunnen ontplooien en een keer voor zichzelf op komen en niet alles aan Huub overlaat (en dit geld ook voor Erik , in een week tijd is hij een loops hondje ten opzichten van Huub geworden, wordt een gvd weer jezelf zoals in het begin), buiten dat ben ik het voor deze keer eens met Jaap, dat deze act van deze 2 heren want het is niet anders , onzin is.![]()
Tja en Brain zal Jaap erin houden want dat leidt de aandacht van hem af.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:14 schreef Utrecht het volgende:
Jaap is ook wel een eikel maar Erik en Huub voelen zich ver verheven boven Jaap.
Nog niet zo lang geleden voelden NL, Bart, Brian en Natasia zich ook ver verheven boven Huub.
Volgens mij kunnen ze Jaap beter negeren en hem er dan vervolgens uitstemmen.
Op deze manier houden Natasia en Brian Jaap erin, puur en alleen maar om Huub en Erik te sarren.
Tsja, het is Jaap he....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:09 schreef Utrecht het volgende:
Wat is Jaap eigenlijk aan het studeren?
Bart mocht toch geen makelaarsstudie doen omdat dat geen leuke tv opleverde, hoezo dit dan wel?
zo'n gevoel krijg ik hier ook vanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:12 schreef maril het volgende:
Eigenlijk zou het goed zijn dat Huub eruit zou gaan, dan zal Silvia zich eens een keer als een volwassen vrouw kunnen ontplooien en een keer voor zichzelf op komen en niet alles aan Huub overlaat (en dit geld ook voor Erik , in een week tijd is hij een loops hondje ten opzichten van Huub geworden, wordt een gvd weer jezelf zoals in het begin), buiten dat ben ik het voor deze keer eens met Jaap, dat deze act van deze 2 heren want het is niet anders , onzin is.![]()
... nou zeg. Jaap verdient dit niet. Het is zo'n goedmoedige man die alleen maar aan zijn doelen wil werken. Jaap doet nooit lullig tegen anderen, en zéker niet tegen Sylvia. In plaats dat ze hem nou bij de hand nemen en bij de open haard Cumbaja My Lord gaan zingen, staan ze hem te dissen. Ik snap daar nou niets van !quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:13 schreef havefun het volgende:
Tering ik heb echt zin om Huub en Eric nu op hun bek te slaan. wat een disrespect naar Jaap toe zeg.
Human Resource Management.quote:
Haha ik zag "haar" op de andere stream, nieuwsgierig als ik ben even 10sec. 't geluid aangedaan, nooit weerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sla dat gekrijs van haar liever over.
hoor liever Eric krijsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |