quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:52 schreef VoreG het volgende:
Mijn geniale paint-skills!
[afbeelding]
Snuivert en Cokelex.
psst.. kun jij de TTquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:55 schreef RayMania het volgende:
Whehe, simpel doch grappig!
Leuk idee, hopelijk wordt het wat. Zal vanavond mijn mislukte photoshop-skills showen.
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:57 schreef toma het volgende:
[..]
psst.. kun jij de TT
Voetbalfoto-fotofok competitie #1
veranderen in Voetbal-fotofok competitie #1
Denk ik wel, ben beniewd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:15 schreef Gollemrulez het volgende:
Dit zal wel een paint topic worden ofnie?
Je kon nog van AXE, Alex makenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:23 schreef Ergro het volgende:
[afbeelding]
gwijzigd naar tinypic, thnx toma
quote:
Ik heb ook gepaint. Niet moeilijk over doenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:29 schreef Maikalo het volgende:
Het enige wat ik kan is painten, maar ik zal zeker proberen om er iets van te fabrieken. Goed idee bij de weg toma
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:27 schreef ruud_fr het volgende:
je moet wel de gegeven foto gebruiken EnGCatjuh
quote:Je hoeft je niet vast te houden aan 1 foto (je mag ook zelf foto's zoeken van die speler/trainer).
1 pp. Je mag ook andere foto's gebruiken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Magoed, maakt niet uit. Mag je maar 1 foto pp insturen of meer?
quote:
Dan doe ik mee met die 2equote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:19 schreef toma het volgende:
[..]
1 pp. Je mag ook andere foto's gebruiken.
In dat gevalquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:47 schreef toma het volgende:
nouja, ik had eigelijk gezegd dat je er maar 1 pp mocht. Maar vooruit dan maar
lijkt mij idd beter ja, nu is het zo lang wachtenquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:47 schreef toma het volgende:
Misschien als we 2 keer in de week een uitslag doen dat dat een beter idee is ??
quote:Maikalo
quote:Ergro
quote:Venomsnake
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |