abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47374940
Erg hinderlijk idd ja
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_47375083
Ok, het kan nog erger !

Liep ik vanmiddag door het park, loopt er zo'n stelletje, volgens mij Turks (ofzoiets). Het leek erop of ze een romantisch wandelingetje aan het maken waren..

Loop ik zo langs ze hoor ik ook muziek uit z'n crappy mobieltje komen en dan van dat Arabische gejengel, je weet wel zo'n krolse kattenjank, man man man
  zaterdag 17 maart 2007 @ 19:17:50 #53
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_47376363
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:15 schreef Quacker het volgende:

[..]

Hmmmz tegenwoordig ook al boeken in een telefoon?
telefoonboeken
pi_61927616
goed topic
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_61927902
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Jedi Mind Tricks
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:13:49 #56
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_61928375
Wtf is een Jedi Mind Tricks ?

Klinkt als iets van Starwars ....
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_61928415
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:13 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is een Jedi Mind Tricks ?

Klinkt als iets van Starwars ....
= user

--

Whehe, m'n zusje doet dat ook, en beweert dan dat er goed geluid uit zo'n mobieltje komt, 'want het is toch een walkman phone?'
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:16:12 #58
229433 Xaick
for friends and fun
pi_61928429
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:25 schreef Nollem het volgende:
Waar ik echt van moet huilen zijn van die gasten die met hun mobiel in de hand, en muziek aan over straat lopen of fietsen. Je komt ze ook wel in de trein tegen.

Zo een mobieltje produceert via dat kleine speakertje alleen maar hoge schelle toontjes , het is gewoon geen gehoor.
Dus je hoort alleen hi-hats en slissende stemmen van zo een mobieltje afkomen. *zucht*

Waar is de tijd van de getto-blaster gebleven hehe. Toen liep je te koop met je muziek-machine, ter grote van een koelkast, maar er zat in ieder geval bass in!

Dus opsodemieteren met je stomme mobiele muziekjes OF zet een koptelefoon op.

agreed
<signature>
pi_61936793
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:15 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

= user

--

Whehe, m'n zusje doet dat ook, en beweert dan dat er goed geluid uit zo'n mobieltje komt, 'want het is toch een walkman phone?'
Ik heb nu dus ook een telefoon die dat kan, dus ik denk, laat ik eens kijken wat er overblijft van mijn muziek als die uit zo'n ieniemienie speakertje komt... Ikke Shock van Fear Factory d'r op gezet.... je lacht je de tering! Bij dat nummer heb je in het begin een paar mega laagfrequente dreunen erin, de 'shocks' uit de titel, en tja... die maken het nummer... Oftewel, metal werkt niet.

Dan maar eens Eminem d'r op. Wordt dus Emichipmunk. Eddy Vedder dan? Nee, maar eentje daarvan is nu wel mijn ringtone.

Oftewel, nee dat werkt niet en waarom denken mensen toch dat dat 'goed' klinkt? Hoe dom ben je dan?

EDIT: wat een kutkick trouwens, is dat tegenwoordig in de mode?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_61938386
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 18:12 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ik heb nu dus ook een telefoon die dat kan, dus ik denk, laat ik eens kijken wat er overblijft van mijn muziek als die uit zo'n ieniemienie speakertje komt... Ikke Shock van Fear Factory d'r op gezet.... je lacht je de tering! Bij dat nummer heb je in het begin een paar mega laagfrequente dreunen erin, de 'shocks' uit de titel, en tja... die maken het nummer... Oftewel, metal werkt niet.

Dan maar eens Eminem d'r op. Wordt dus Emichipmunk. Eddy Vedder dan? Nee, maar eentje daarvan is nu wel mijn ringtone.

Oftewel, nee dat werkt niet en waarom denken mensen toch dat dat 'goed' klinkt? Hoe dom ben je dan?

EDIT: wat een kutkick trouwens, is dat tegenwoordig in de mode?
Precies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')