succes met sjouwen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:37 schreef JediMindTricks het volgende:
Ik heb een 14" subwoofer aan m'n mobiel hangen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:37 schreef JediMindTricks het volgende:
Ik heb een 14" subwoofer aan m'n mobiel hangen.
Zat je weer naar de sound of music te luisteren ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Zat jij gister bij mi jin de trein?
Jedi Mind Tricksquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zat je weer naar de sound of music te luisteren ?![]()
Ze fietsen hier voor de deur ook wel eens langs. Meestal met zn tweeën, waarvan degene die aan de linkerkant fiets (de stoerste?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:25 schreef Nollem het volgende:
Waar ik echt van moet huilen zijn van die gasten die met hun mobiel in de hand, en muziek aan over straat lopen of fietsen. Je komt ze ook wel in de trein tegen.
Zo een mobieltje produceert via dat kleine speakertje alleen maar hoge schelle toontjes, het is gewoon geen gehoor.
Dus je hoort alleen hi-hats en slissende stemmen van zo een mobieltje afkomen. *zucht*
Waar is de tijd van de getto-blaster geblevenhehe. Toen liep je te koop met je muziek-machine, ter grote van een koelkast, maar er zat in ieder geval bass in!
Dus opsodemieteren met je stomme mobiele muziekjes OF zet een koptelefoon op.
Jij bent echt een zeer ziekelijke rascist ook he?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:40 schreef TrenTs het volgende:
Gewoon vragen of-ie 'm af wil zetten. En als-ie dat niet doet zeggen dat je anders die nikkerkop door de treindeur heen stampt. Dat wil nog wel eens helpen.
Stoere praatjes hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:40 schreef TrenTs het volgende:
Gewoon vragen of-ie 'm af wil zetten. En als-ie dat niet doet zeggen dat je anders die nikkerkop door de treindeur heen stampt. Dat wil nog wel eens helpen.
Nah ik haat van iedereen hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:52 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Jij bent echt een zeer ziekelijke rascist ook he?
Wat is daar stoere praatjes aan? Het is een voorstel, ik zeg toch niet dat ik het elke dag doe?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:53 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Stoere praatjes hoor.
Ik denk dat jou onderbroek net zo zwart wordt als die man z'n huidskleur als je tegenover hem staat.
Ik zie ook vaak genoeg van die nonchalante ik ben nazi figuren rondlopen met iets uit hun mobieltje ( muziek wil ik het niet noemen ).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nah ik haat van iedereen hoor.Het zijn alleen vaak Rifnegers die rondlopen met die apenmuziek, dat is de schuld van God.
Voorstellen 'een nikkerkop door een deur te stampen' vind ik toch wel onder de noemer 'stoere praatjes' vallen, maar misschien verschilt dit per gemeentequote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wat is daar stoere praatjes aan? Het is een voorstel, ik zeg toch niet dat ik het elke dag doe?
14.gifquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:59 schreef Camplo het volgende:
Ik heb zo altijd muziek aan![]()
Pech wat de rest vind/denkt.
Ja?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zie ook vaak genoeg van die nonchalante ik ben nazi figuren rondlopen met iets uit hun mobieltje ( muziek wil ik het niet noemen ).
Streetcredits?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:38 schreef falloutboy het volgende:
Vaak zijn het mensen met het IQ van een struisvogel die niet begrijpen dat andere mensen hen vervelend ( lees; hoogst irritant, in mekaar willen stampen ) vinden..
Zo n mobiel met stoere 50 cent muziek is wel cool voor je streetcredits swa.. ik dis you
je weet
Ja, zo gaan wij hier om met elkaar, in da hood.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:58 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Voorstellen 'een nikkerkop door een deur te stampen' vind ik toch wel onder de noemer 'stoere praatjes' vallen, maar misschien verschilt dit per gemeente.
Jammer voor je.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:00 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja?Die heb ik nog niet in m'n kwartetcollectie.
Wu Tang Clan - In Da Hoodquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja, zo gaan wij hier om met elkaar, in da hood.
Je vergeet moslim!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:01 schreef Nollem het volgende:
Of het nou een neo-nazi, neger, chinees, indier of wat dan ook is...
het geluid van het telefoontje blijft irritant... zo ook de persoon die het doet die eigenlijk te bestempelen is als "sneu"
@ Jedi: Is dat een subwoofer of ben je gewoon blij me te zienhehe
hehequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:02 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je vergeet moslim!
De rashullah moet ook gebeden.
Allah mi roesha shal-allah-m'dah rasullllah!
Ruilen als je dubbel hebt hoor.quote:
Word up! Up! Geef me die kip.quote:
Waar?quote:
Hmmmz tegenwoordig ook al boeken in een telefoon?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:11 schreef Camplo het volgende:
Btw ook van die typische shit om uit je telefoon te boeken:
Mobb Deep - Shook Ones Pt II.
Vooral die intro klinkt erg mooi op zo'n mobieltjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:11 schreef Camplo het volgende:
*zucht*quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:11 schreef Camplo het volgende:
Hoezo komt terug? Hij is toch niet dood?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:16 schreef TrenTs het volgende:
En 2Pac is natuurlijk de grootste he, hij komt terug.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vooral die intro klinkt erg mooi op zo'n mobieltje
Uhuh.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:17 schreef Quacker het volgende:
[..]
Hoezo komt terug? Hij is toch niet dood?![]()
Mwah in de zomer als je bij t water ligt ofzo is zo'n ghettoblaster best relax. Beetje JMT, arsonists, Ill Bill, Nuclear Family, D.A.C, KGVquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik wil best effe een ghettoblaster kopen en op de eerste mooie dag zo door de stad gaan lopen![]()
JMT? Josti Met Triangel?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwah in de zomer als je bij t water ligt ofzo is zo'n ghettoblaster best relax. Beetje JMT, arsonists, Ill Bill, Nuclear Family, D.A.C, KGV
telefoonboekenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:15 schreef Quacker het volgende:
[..]
Hmmmz tegenwoordig ook al boeken in een telefoon?![]()
= userquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:13 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is een Jedi Mind Tricks ?
Klinkt als iets van Starwars ....
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:25 schreef Nollem het volgende:
Waar ik echt van moet huilen zijn van die gasten die met hun mobiel in de hand, en muziek aan over straat lopen of fietsen. Je komt ze ook wel in de trein tegen.
Zo een mobieltje produceert via dat kleine speakertje alleen maar hoge schelle toontjes, het is gewoon geen gehoor.
Dus je hoort alleen hi-hats en slissende stemmen van zo een mobieltje afkomen. *zucht*
Waar is de tijd van de getto-blaster geblevenhehe. Toen liep je te koop met je muziek-machine, ter grote van een koelkast, maar er zat in ieder geval bass in!
Dus opsodemieteren met je stomme mobiele muziekjes OF zet een koptelefoon op.
Ik heb nu dus ook een telefoon die dat kan, dus ik denk, laat ik eens kijken wat er overblijft van mijn muziek als die uit zo'n ieniemienie speakertje komt... Ikke Shock van Fear Factory d'r op gezet.... je lacht je de tering! Bij dat nummer heb je in het begin een paar mega laagfrequente dreunen erin, de 'shocks' uit de titel, en tja... die maken het nummer... Oftewel, metal werkt niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
= user
--
Whehe, m'n zusje doet dat ook, en beweert dan dat er goed geluid uit zo'n mobieltje komt, 'want het is toch een walkman phone?'
Preciesquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:12 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik heb nu dus ook een telefoon die dat kan, dus ik denk, laat ik eens kijken wat er overblijft van mijn muziek als die uit zo'n ieniemienie speakertje komt... Ikke Shock van Fear Factory d'r op gezet.... je lacht je de tering! Bij dat nummer heb je in het begin een paar mega laagfrequente dreunen erin, de 'shocks' uit de titel, en tja... die maken het nummer... Oftewel, metal werkt niet.
Dan maar eens Eminem d'r op. Wordt dus Emichipmunk. Eddy Vedder dan? Nee, maar eentje daarvan is nu wel mijn ringtone.
Oftewel, nee dat werkt niet en waarom denken mensen toch dat dat 'goed' klinkt? Hoe dom ben je dan?
EDIT: wat een kutkick trouwens, is dat tegenwoordig in de mode?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |