Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:36 schreef Lamon het volgende:
En ik ben weer zo aan het doordraven, ik heb het zelf ook door, hoor...
Alweer?quote:
Sssstquote:Waarom besloot jij om opeens tóch niet op KM te reageren? Dat is een veel betere waarom-vraag.
Ik wil er wel iets op zeggen. Ertegenin brengen of het ermee eens zijn. De andere kant laten zien of desnoods je volgen als een apostel. Maar ik snap het niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:36 schreef Lamon het volgende:
En ik ben weer zo aan het doordraven, ik heb het zelf ook door, hoor...
Ik ben bijna nooit dronken.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:44 schreef broer het volgende:
Ik ben bijna nooit dronken.
Ik heb wel vrijwel altijd iets gedronken. Maar dat is natuurlijk iets héél anders.
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat maakt het nog veel vreemder. Een gelegenheidsposter die wel de moeite neemt, de boel goed over te nemen.
Het is bijna ontroerend.
Ik bedoel het echt niet zwevend of existentionalistisch hoor.quote:
Dat blijkt nu. Hulde.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:47 schreef compier het volgende:
[..]
Tja, een gelegenheidsbikkel kan ook wel wat
![]()
Tssss. Toen ik nummer twee tikte, realiseerde ik me best dat dat in tegenstelling was tot wat ik eerder tikte.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:47 schreef broer het volgende:
O, ja. Deze twee quotes wilde ik nog even in één post hebben.
[..]
[..]
Het is bijna eng.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:47 schreef broer het volgende:
Leuk dat we allebei oude quotes zoeken om elkaar zwart te maken.
Nee, dat is goed. Dat soort dingen post je dus hier.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:50 schreef compier het volgende:
ik heb vandaag trouwens een geitje geboren zien worden
waarom ik dat nu vertel.. GEEN IDEE
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:50 schreef compier het volgende:
http://compier.blogspot.com/ voor foto'sspam
Nee, dat bedoel ik dus. Je moet je gevoelens uiten om een EQ te hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:50 schreef Lamon het volgende:
Ik bedoel het echt niet zwevend of existentionalistisch hoor.
Gewoon, heel simpel, je bent niet de auto die je rijdt, het huis waarin je woont, het werk wat je hebt enzo...
Maar ook niet de muziek die je draait, als je anderen niet kunt vertellen waarom je het zo graag draait, de problemen die je hebt, als je niet kunt zeggen, waarom je ze hebt, het leven wat je leidt, als je niet kunt vertellen waarom je het op die manier wilt leiden...
Sorry. Je hebt gelijk. Ik zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:51 schreef Wickedangel het volgende:
Word jij trouwens niet moe van je eigen gestalk?![]()
Het was een grapje. Zo half en half. Ik weet het ook niet precies.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:56 schreef broer het volgende:
Sorry. Je hebt gelijk. Ik zal het niet meer doen.
Ik zal me netjes gedragen vanaf nu.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:57 schreef Wickedangel het volgende:
Het was een grapje. Zo half en half. Ik weet het ook niet precies.
Benader je iedereen die je tegenkomt compleet zakelijk en terughoudend dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:55 schreef broer het volgende:
Ik kan je vertellen dat ik dat tamelijk lastig vind.
Wat suf.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:58 schreef broer het volgende:
Ik zal me netjes gedragen vanaf nu.
Wat dáár af en toe wordt gepost...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:59 schreef Lamon het volgende:
Emoties uiten hoeft toch niet te betekenen dat je bij ieder boertje, op R&P gaat lopen janken, om het voor het gemak maar even op dit forum te houden..
Als ik niet terughoudend was, zou ik bij elke boer ("Pussycat Dolls!!!") een topic openen in R&P. Dat doe ik dus niet. En ook de kleinere dingen zou ik niet posten in - bijvoorbeeld - de slowchat van R&P. Dat is nou juist de essentie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:59 schreef Lamon het volgende:
Benader je iedereen die je tegenkomt compleet zakelijk en terughoudend dan?
Emoties uiten hoeft toch niet te betekenen dat je bij ieder boertje, op R&P gaat lopen janken, om het voor het gemak maar even op dit forum te houden..
Het alternatief is dat ik je écht ga stalken. Jij mag kiezen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:00 schreef Wickedangel het volgende:
Wat suf.
Ja, dan leg je 't weer bij mijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:02 schreef broer het volgende:
Het alternatief is dat ik je écht ga stalken. Jij mag kiezen.
Bij mij was de essentie nou juist dat de jankerds in R&P voor 90% nep en in de trend aan het posten zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:02 schreef broer het volgende:
Als ik niet terughoudend was, zou ik bij elke boer ("Pussycat Dolls!!!") een topic openen in R&P. Dat doe ik dus niet. En ook de kleinere dingen zou ik niet posten in - bijvoorbeeld - de slowchat van R&P. Dat is nou juist de essentie.
aangezien heel veel bezoek uit de US komt, deze foto's zijn ook in de jenaaithetsteeds genomenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:56 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom is je site in het Engels, compier?
Ik blijf je gewoon lekker stalken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, dan leg je 't weer bij mijJe zoekt 't maar uit.
die sok, dat was TE grappigquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:53 schreef broer het volgende:
[..]Die sok over die hand.
(Die laatste twee foto's zijn wel uitermate lief, trouwens.)
Dat is wel waar. En niet alleen semi-bikkeltijd - álle slowchats. Daarom post ik ook nooit in 'meningentopics'. Dat zegt namelijk niets. Een gewoon - zij het virtueel - gesprek zegt veel meer dan een 'discussie' in POL.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:07 schreef Lamon het volgende:
Je postgedrag in dit topic geeft veel meer van je echte persoon weer.
Laat me weten wanneer ik mezelf schijnbaar tegenspreek. Daar steek ik weer een hoop van opquote:
Hoezo, voor de verandering. Jullie zijn het altijd eens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:13 schreef broer het volgende:
Hm... Ik lijk het voor de verandering ook eens met je eens te zijn, Lamon.
Nee, vanaf nu lees ik alleen nog maar. Dat is veel geniepiger.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:14 schreef Wickedangel het volgende:
Laat me weten wanneer ik mezelf schijnbaar tegenspreek. Daar steek ik weer een hoop van op![]()
lurken = posten! (behalve in R&P)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:16 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, vanaf nu lees ik alleen nog maar. Dat is veel geniepiger.
Welnee. Ik snap nooit iets van de sociologische analyses die ik hier lees. En als ik niet te dronken ben, zeg ik dat ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:15 schreef Wickedangel het volgende:
Jullie zijn het altijd eens.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:16 schreef broer het volgende:
Nee, vanaf nu lees ik alleen nog maar. Dat is veel geniepiger.
Precies. R&P:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:17 schreef compier het volgende:
lurken = posten! (behalve in R&P)
Je stieftante woont op dat eiland aan de andere kant van de Noordzee, begrijp ik?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:11 schreef compier het volgende:
Daarna zei ze ook nog, Oohh I've got my good shoes on
Van de oceaan, toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:19 schreef broer het volgende:
Je stieftante woont op dat eiland aan de andere kant van de Noordzee, begrijp ik?
Ja, weet ik veel. Dacht je dat ik me erin ging verdiepen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:21 schreef Wickedangel het volgende:
Van de oceaan, toch?
Bij de 100e editie, toch. Maar IR heeft al gezegd dat hij dan gigantisch wil doorzakken. Met de mannen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:21 schreef broer het volgende:
Ja, leuk - smileys posten. Maar wanneer komt die meet nou?
Je leek zo oprecht geïnteresseerdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:21 schreef broer het volgende:
Ja, weet ik veel. Dacht je dat ik me erin ging verdiepen?
Dat is absoluut niet waar. Broer is altijd heel subtiel en vriendelijk in het vertellen dat hij zaken heel anders ziet, daardoor lijkt het misschien alsof hij het eens is, maar dat is zeker niet het geval.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:15 schreef Wickedangel het volgende:
Hoezo, voor de verandering. Jullie zijn het altijd eens.
Straks ga je me nog vertellen dat jullie een hekel aan elkaar hebbenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:24 schreef Lamon het volgende:
Dat is absoluut niet waar. Broer is altijd heel subtiel en vriendelijk in het vertellen dat hij zaken heel anders ziet, daardoor lijkt het misschien alsof hij het eens is, maar dat is zeker niet het geval.
Komt nog bij dat we bij de kwaliteit van Thom Yorke solo en het idee dat macs beter zijn ook grote meningsverschillen hebben.
Godverdomme. Is het I.R. weer die de boel verpest.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:22 schreef Wickedangel het volgende:
Bij de 100e editie, toch. Maar IR heeft al gezegd dat hij dan gigantisch wil doorzakken. Met de mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |