Jep die heb ik ook gehoord.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die toespelingen heeft Sylvia echt meerdere malen richting Huub gemaakt. Ik heb haar meerdere keren hore zeggen dat 'dat' (doelend op haar vader) ook de reden is dat ze zo slecht kan tegen Huub's vele drinken.
En dan zijn er ook nog miljonairs die gewoon tv willen maken, zoals Huub. Dat hij die twee uur wilde krijgen om met Nena te praten over hun 'relatie' was natuurlijk totaal kansloos, maar als je tijdens zo'n stemming op je strepen gaat staan, ruzie maakt, weet je jezelf wel weer in de kijker te spelen. Anders ben je ook maar een figurant natuurlijk en staat de toneelhaak voor je klaar. Persoonlijk vind ik het tv-maken er soms te dik bovenop liggen. Gewoon ff ruzie maken om weer in de uitzending te komen. Echt heel naturel is het allemaal niet (meer).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:23 schreef Mika25 het volgende:
En dat is de reden dat de redaktie gewoon moest zorgen dat NatasJa die 2 uur niet zou krijgen. Dat zou leuk voor de TV kijkers zijn en de geloofwaardigheid van de stemmingen behouden. En dan konden ze altijd nog achter de schermen alsnog die 2 uur geven, want wij zouden daar toch nooit achter komen. Het probleem nu is dat niemand nog een stemming serieus zal gaan nemen
Ik ook wel een beetje, daarom erger ik me zo aan huubquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik snap Syl wel, mijn ouders zijn vorig jaar ook te vroeg overleden en Eric ook, want je beleeft je eigen verdriet weer![]()
Ik bedoelde in mijn post dus ook dat seksueel misbruik absoluut niet aan de orde is, naar mijn idee. Daarvoor voelt ze nog veel te veel voor haar vader.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:22 schreef neferhone het volgende:
[..]
huub kan ook wel heftig doen en als ze echt er zoveel problemen mee had dan bleef ze er toch niet bij zitten? geld dan meer voor natasia. en sexueel misbruik; denk ik dat ze hem niet meer had willen zien.
maar het blijven speculaties
Ahh kloon-alertquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje, daarom erger ik me zo aan huub
Huub sleept Syl er juist doorheen. Lijkt me toch duidelijk, ook aan de reacties van Syl te zien.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje, daarom erger ik me zo aan huub
okquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedoelde in mijn post dus ook dat seksueel misbruik absoluut niet aan de orde is, naar mijn idee. Daarvoor voelt ze nog veel te veel voor haar vader.
Bedenk jij eens wat dan. Wat zou je nog meer kunnen doen in die villa na zoveel maanden?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:32 schreef Mika25 het volgende:
En nu wilt ie ineens wel gaan rellen (gedurende 2 hele minuten). Hij moet toch echt iets origineels gaan verzinnen, want je kan dit niet elke dag blijven herhalen...
De grap was deze keer meer dat anderen niets meer terug konden doen ivm de bedtijd-limiet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:32 schreef Mika25 het volgende:
En nu wilt ie ineens wel gaan rellen (gedurende 2 hele minuten). Hij moet toch echt iets origineels gaan verzinnen, want je kan dit niet elke dag blijven herhalen...
Leg me es wat meer uit over de mannenliefde en de 2 standjes, ben er wel nieuwsgierig naarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:34 schreef PC eend het volgende:
Volgens eric zijn er 2 standjes voordat het licht uitgaat![]()
Ik hoop dat de brief er niet onder lijdtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub sleept Syl er juist doorheen. Lijkt me toch duidelijk, ook aan de reacties van Syl te zien.
Tja, goed punt. De leukste ideeen zijn inmiddels illegaal omdat ze betrekking hebben met allerlei persoonlijke voorwerpen. Maar er zal heus wel iets te bedenken zijn...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Bedenk jij eens wat dan. Wat zou je nog meer kunnen doen in die villa na zoveel maanden?
Ik weet niet wat eric allemaal met huub van plan isquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Leg me es wat meer uit over de mannenliefde en de 2 standjes, ben er wel nieuwsgierig naar![]()
Het is niet bekend waaraan haar vader is overleden...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:22 schreef neferhone het volgende:
[..]
huub kan ook wel heftig doen en als ze echt er zoveel problemen mee had dan bleef ze er toch niet bij zitten? geld dan meer voor natasia. en sexueel misbruik; denk ik dat ze hem niet meer had willen zien.
maar het blijven speculaties
Ik denk zelfs dat Sylvia stapelverliefd is op Huub. Ze laat echter niets merken omdat ze het idee heeft dat hij op alles geilt wat borsten heeft (wat ook wel zo is denk ik) en ze neemt daarom zijn opmerkingen richting haar ook niet serieus. Ze gaat die gevoelens nooit toegeven omdat ze de kans dat het wederzijds is zeer laag inschat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop dat de brief er niet onder lijdt![]()
Dan zouden ze -volgens jouw telling- de zondagavond gaan missen .......quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:37 schreef STAP01 het volgende:
maandag t/m donderdag uiterlijk om 02.30 op bed! Tis toch al vrijdag nu.... !!!!
Gewoon de berichten op tien.tv lezen, die liggen een paar dagen voor op het script. Dus denk dat we vanavond actie gaan zien onder de dekens, en dat we morgen lepeltje-lepeltje krijgen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:37 schreef PC eend het volgende:
Ik weet niet wat eric allemaal met huub van plan is
Stapelverliefd nog wel...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Sylvia stapelverliefd is op Huub. Ze laat echter niets merken omdat ze het idee heeft dat hij op alles geilt wat borsten heeft (wat ook wel zo is denk ik) en ze neemt daarom zijn opmerkingen richting haar ook niet serieus. Ze gaat die gevoelens nooit toegeven omdat ze de kans dat het wederzijds is zeer laag inschat.
Syl zei een keer tegen Huub; "Daarom maak ik me ook zo zo'n zorgen om jou" Dit nav de oorzaak van het overlijden van haar vader.... Alcohol...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is niet bekend waaraan haar vader is overleden...
Ze heeft weleens gezegd dat ze genoeg heeft gelaten voor haar vader...oa 2j aar dat ze was doorgedraaid.
Ik speculeer.....dat haar vader een alcohol of drugsprobleem had en daardoor gewelddadig werd.
Incest kan ik me niet voorstellen want dan zou haar zus geen contact met hem zijn blijven houden.
Nee ook Syl moet om 2.30 in bed liggen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:37 schreef neferhone het volgende:
ik denk dat syl toch ff alleen moet zijn met haar muziek die haar herinnert; dat is ook belangrijk.
ze kan de heren zo weer opzoeken als ze dat niet wil.
Kan me ook best voorstellen dat je dan uiteindelijk uit zelfbescherming afstand neemtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:40 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Syl zei een keer tegen Huub; "Daarom maak ik me ook zo zo'n zorgen om jou" Dit nav de oorzaak van het overlijden van haar vader.... Alcohol...
Jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan zouden ze -volgens jouw telling- de zondagavond gaan missen .......
daar moet ik over nadenkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Sylvia stapelverliefd is op Huub. Ze laat echter niets merken omdat ze het idee heeft dat hij op alles geilt wat borsten heeft (wat ook wel zo is denk ik) en ze neemt daarom zijn opmerkingen richting haar ook niet serieus. Ze gaat die gevoelens nooit toegeven omdat ze de kans dat het wederzijds is zeer laag inschat.
Sylvia stapelverliefd ? Ik denk meer aan een hele oprechte en stevige vriendschap. Die kan wel uitgroeien en eidingen in verliefd. Sylvia gaat -denk ik- niet heel snel aan die verliefdheid toegeven.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat idee hebt ik echt. De kans dat ik er volkomen naast zit is vrij groot... maar toch denk ik het.quote:
Ze kijkt eerder naar hem alsof het haar kleine irritante schattige broertje isquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat idee hebt ik echt. De kans dat ik er volkomen naast zit is vrij groot... maar toch denk ik het.
Dat hangt van hetgeen er is gebeurd tussen haar vader en Sylvia. Je neemt niet zomaar afstand van je vader. Er zal dus zeker wel het eea zijn voorgevallen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan me ook best voorstellen dat je dan uiteindelijk uit zelfbescherming afstand neemt
Ik zie het echt heel anders. Vanmiddag kreeg ze iets leuks en vroeg meteen naar Huub zodat ze het aan hem kon laten zien. En dat heb ik al veel vaker gemerkt. Sylvia zoekt constant naar Huub. Maar we zullen nooit achter de waarheid komen denk ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze kijkt eerder naar hem alsof het haar kleine irritante schattige broertje is
Als je het uit zelfbescherming doet dan doe je het inderdaad omdat er dingen zijn voorgevallenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat hangt van hetgeen er is gebeurd tussen haar vader en Sylvia. Je neemt niet zomaar afstand van je vader. Er zal dus zeker wel het eea zijn voorgevallen.
Vertel, ik was net ff weg. (Je hoort het nu borrelen bij het toilet......)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft zich dus idd laten inpakken door Natasia.
Hij zegt dat Natasia best wel aardig is en dat Brian en Jaap de targets zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vertel, ik was net ff weg. (Je hoort het nu borrelen bij het toilet......)
ik denk dat ze wel een genegenheid zoekt en huub oprecht mag. huub haar in iedergeval wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat idee hebt ik echt. De kans dat ik er volkomen naast zit is vrij groot... maar toch denk ik het.
Dat was wel een strategische zet; door haar dat te gunnen staat hij sterker in volgende stemmingen en door haar dat te gunnen hoopt hij dat misschien haar sexdrive genoeg is dat ze bij Wilgo wil blijven.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft zich dus idd laten inpakken door Natasia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |