jaaaaaaaaaaaa zal wel aan haar denken ......rot dag voor sylquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:32 schreef GothaP het volgende:
Mogguh!
Ik hoop echt dat ze vandaag Silvia een beetje met waardigheid volgen en gepast afstand houden en op tijd de camera uit doen...
Wat zal zij zich klote voelen vandaag..
Zalig zijn de diepe zuchtenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Misschien deelt hij het gedicht wel met ons ...... kan niet wachten
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Zalig zijn de diepe zuchten
Van degene onder mij
Alhoewel ik haar eigenlijk niet kan luchten
Tenzij ik met haar vrij
Zuchten almaar dieper, mij lijkt
Eerst nog van genot
Doch naarmate de tijd verstrijkt
Zucht ze, kom nou eens klaar jij zot
Zoiets dus
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Zalig zijn de diepe zuchten
Van degene onder mij
Alhoewel ik haar eigenlijk niet kan luchten
Tenzij ik met haar vrij
Zuchten almaar dieper, mij lijkt
Eerst nog van genot
Doch naarmate de tijd verstrijkt
Zucht ze, kom nou eens klaar, jij zot
Zoiets dus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er ergens een linkje naar het artikel te vinden ??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:36 schreef AnTjUh het volgende:
amanda en natas uiten nog even hun ongenoegen over het blad party
natas zegt als degene die die onzin over haar heeft geschreven zwaar de sjaak is als zij haar ziet
....en bedankt. Koffie druipt van m'n beeldscherm af.quote:
Zou dat dan ook vallen onder wegens gebruik van geweld uit DGK worden gezet????quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:37 schreef Clank het volgende:
Natasia bedreigt de mevrouw van de Party even.
'Als ze ballen heeft komt ze hier naar toe, dan is ze de Sjaak, dan tekent ze haar doodvonnis, kan ze zien wat ik met haar ga doen. '
Ze nodigt iemand van de Party uit in DGK om haar doodvonnis te gaan tekenen, Natas zal wel een even laten zien wat voor een bitch ze echt is, kom maar op als je durft, je bent bij deze uitgenodigd!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:36 schreef AnTjUh het volgende:
amanda en natas uiten nog even hun ongenoegen over het blad party
natas zegt als degene die die onzin over haar heeft geschreven zwaar de sjaak is als zij haar ziet
Haha ik ben nu ook erg benieuwdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natas en Amanda zijn boos op de Party ..... ik ga dalijk boodschappen doen en ga tóch even bladeren bij de schappen denk ik.
Merciquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:40 schreef Ning het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=2444&start=175
Daar staat het artikel. Het lukt me niet om het artikel te kopieren. Goedemorgen allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |