Uitslapen? Nergens voor nodig!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:41 schreef Geerd het volgende:
Is het onder 5 graden hoor je ze niet,
Maar zodra het een weekje mooi weer is vinden ze het nodig om rond 05.00 of misschien nog wel vroeger te gaan bleren.
Flikker toch op met die kut mussen/duiven/merels/spechten/kraaien/roeken![]()
Laat mij is uitslapen![]()
Ik geef je geen ongelijk !!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:41 schreef Geerd het volgende:
Maar zodra het een weekje mooi weer is vinden ze het nodig om rond 05.00 of misschien nog wel vroeger te gaan bleren.
ga werken, vieze belastingcenten verbruikerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:41 schreef Geerd het volgende:
Ha bonjovi, IQ-loos creatuur.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:02 schreef BonJovi het volgende:
whaha ik heb je gemist zweedse mattie
Hey SKV, kut kakker.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Ha bonjovi, IQ-loos creatuur.
Leef je nog?
Waarvoor te lui? Het aanvragen van een uitkering? Je reet te krabben? Leren voor een studie? Nederlands typen? Je ergens anders mee bezig houden dan voetbal? Afgeven op mensen die je als 'kakker' beschouwt?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:05 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hey SKV, kut kakker.
ja man ik leef nog ben vooral bij voetbal topic of andere topics ik ben te lui geworden![]()
Ik jou en je humor ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:02 schreef BonJovi het volgende:
whaha ik heb je gemist zweedse mattie
Dat je hockey speeld en toevallig hbo doet wilt niet zeggen dat je gelijk slim en sportief bentquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarvoor te lui? Het aanvragen van een uitkering? Je reet te krabben? Leren voor een studie? Nederlands typen? Je ergens anders mee bezig houden dan voetbal? Afgeven op mensen die je als 'kakker' beschouwt?
Whaha nee ik kom daar niet vaak, hij mist me welquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik jou en je humor ook.![]()
Nog wat bij Remlofje Witlofje geflikt.![]()
Zij passen zich niet aan ons ritme aanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:21 schreef Sander170 het volgende:
Nee.![]()
Vogels zijn behoorlijk stout en brutaal want ze beginnen straks weer met bleren.![]()
Precies, zo brutaal zijn ze wel, ze zouden weleens wat meer Respect voor de Mensheid mogen hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:49 schreef vronie het volgende:
[..]
Zij passen zich niet aan ons ritme aan![]()
Vast na wat biertjes op hé.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:54 schreef Mihaelaz het volgende:
toen ik eens om 3 uur snachts naar huis fietste zei ik luidop "ontregelde vogels!"
inderdaad ja..
En waren zij toen stilquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:54 schreef Mihaelaz het volgende:
toen ik eens om 3 uur snachts naar huis fietste zei ik luidop "ontregelde vogels!"
inderdaad ja..
Ja toch...?quote:
Nee zeker nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:13 schreef Sander170 het volgende:
Haha daar trekken die vogels zich uiteraard niks van aan lijkt me.![]()
Lief van je en bedankt dat je aan me denkt dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:22 schreef vronie het volgende:
[..]
Nee zeker nietik ga mijn bed opzoeken mijn wekker gaat om 9 uur,maar als ik een vogel hoor fluiten
denk ik aan jouw als ik de vogels hoor fluiten
![]()
Nou ik welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:59 schreef Sander170 het volgende:
Nou gelukkig heb ik vannacht / vanmorgen niks gehoord.![]()
Kwam vast omdat het ietsje minder warm was dan afgelopen week denk ik.![]()
Afgelopen nacht / ochtend ????quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:33 schreef vronie het volgende:
[..]
Nou ik welze stonden in mijn dakgoot te stampen
Als jij me een adresje geeft !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:19 schreef RicoRabbit het volgende:
Oplossing
[afbeelding]
Koop zo'n ding & laat hem maar op je dak zitten!
Die kutvogels denken dan wel 3x na voordat ze gaan ouwehoeren![]()
Helaas heb ik er niks aan, die vogels slapen dan juist weer wél.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:21 schreef BonJovi het volgende:
WHahah goeie actie
Wiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 04:10 schreef NiTiN het volgende:
kanker, zeikhoer.
vogels zijn tof
vliegtuigen zijn tof.
jij bent niet tof.
Nou je was me net voor, ik wou het net zeggen.quote:
Wat kan jij goed rijmenquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:22 schreef Sander170 het volgende:
Wat dacht je dan van een gier bah, geef mij maar liever bier.![]()
Dieren die je wakker makenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:41 schreef Geerd het volgende:
Flikker toch op met die kut mussen/duiven/merels/spechten/kraaien/roeken én kikkers![]()
Dieren die je wakker houden
Tijd voor voorzorgsmaatregelen hé.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:28 schreef Bura het volgende:
Kikkers.![]()
Tijd om mn schepnet uit het hok te halen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |