Ja gozer ik heb geen idee wat je bedoeldquote:
Nicolae Mitea en Edgar Manuchayran hebben in Leonardo geduchte concurrentie gekregen voor de Jari Litmanen-bokaal, wordt nog spannend!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Mitea
is tof
.
De dingen die Manu liet zien was altijd wel een beetje aardig. Er is wel potentie bij hem.
Posticon..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja gozer ik heb geen idee wat je bedoeld![]()
Ik zal er in het vervolg rekening mee houdenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:02 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Posticon..
Je post was nogal sarcastisch dus ik verwachte een PI of een emoticon.
quote:
hoe oud is Mitea?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Mitea
is tof
.
De dingen die Manu liet zien was altijd wel een beetje aardig. Er is wel potentie bij hem.
Lastig he, die zoekmachines......quote:
quote:Nicolae Mitea (24 maart 1985, Boekarest) is een Roemeens voetballer die bij AFC Ajax speelt. Hij is linksbuiten, maar was in het seizoen 2005-2006 langdurig geblesseerd.
Lijkt me duidelijk als Sneijder zegt ik eruit of Perez eruit dat we kunnen zwaaien naar Perez.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Perez dus oprotten. Lijkt me niet dat het nog goed gaat komen als ik het zo allemaal lees.
tja Sneijder, Stam en Huntelaar zijn de enige die zoiets kunnen roepen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk als Sneijder zegt ik eruit of Perez eruit dat we kunnen zwaaien naar Perez.![]()
Je snapt wel wat ik bedoel; of AZ wel doorgaat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:41 schreef Suijk het volgende:
Hoezo wel? Ajax lukte het ook hoor.
quote:
Perez weer ter discussie bij Ajax
AMSTERDAM (ANP) - Kenneth Perez staat voor de tweede keer dit seizoen ter discussie bij Ajax. Spelers van de Amsterdamse club ergeren zich de laatste maanden aan de negatieve houding van de Deen die niet op een basisplaats kan rekenen.
Perez raakte voor de winterstop al in opspraak toen hij een grensrechter voor ,,kankerneger'' uitmaakte.
Trainer Henk ten Cate van Ajax wilde vrijdag niet bevestigen dat Perez bij veel medespelers kwaad bloed zet. ,,Maar ik kan ook niet ontkennen dat er iets speelt'', aldus de oefenmeester die vrijdag vlak voor de training met Perez, Jaap Stam, Edgar Davids en Wesley Sneijder sprak. ,,We houden de inhoud van dat samenzijn intern'', aldus Ten Cate.
Bijrol
Perez, vorig seizoen bij AZ onomstreden, kan zich moeilijk schikken in de bijrol die hij in Amsterdam vervult. De Deen verklaarde in het begin van het seizoen na een wisselbeurt in het uitduel met Heerenveen al eens dat de trainer waarschijnlijk een hekel aan hem had.
De Ajacied maakte de afgelopen weken tijdens invalbeurten in het uitduel met Werder Bremen en de competitiewedstrijd tegen Heerenveen een ongemotiveerde indruk. Ajax betaalde ruim 2,5 miljoen euro voor de Deense middenvelder die tot de zomer van 2009 in Amsterdam onder contract staat.
Aanvoerder Jaap Stam verbaast zich over het feit dat de positie van Perez bij Ajax breed in de media wordt uitgemeten. ,,Zoiets gebeurt in Nederland alleen bij Ajax'', aldus de verdediger. ,,Ik ben benieuwd wie wat heeft gezegd. Ik vind dat we sommige dingen binnen de kleedkamer moeten houden.''
quote:Aanvoerder Stam betreurt ophef rond Perez
(Novum) - Ajax-aanvoerder Jaap Stam betreurt het dat zijn naam wordt genoemd in de ophef over zijn ploeggenoot Kenneth Perez. De Deen zou momenteel zeer slecht liggen bij enkele van zijn medespelers. Behalve met Stam zou hij problemen hebben met zijn prominente ploeggenoten Wesley Sneijder en Edgar Davids.
Stam neemt afstand van dergelijke berichten. "Ik vind Kenneth een goede jongen", zei de aanvoerder vrijdag na de training. Hij ontkent ook dat hij de oud-speler van AZ tot de orde heeft geroepen vanwege onprofessioneel gedrag. "Dat is nooit gebeurd. Daarom hebben we de kwestie vanochtend besproken", refereerde hij aan een onderhoud dat hij had met Sneijder, Davids, Perez en trainer Henk ten Cate.
Perez zou het flink bij zijn collega's hebben verbruid. Door zijn rol van wisselspeler zou hij tot stoorzender binnen de groep zijn verworden. De coach maakte weinig woorden vuil aan de onrust in zijn selectie. "Er speelt iets, dat is duidelijk", zei Ten Cate vrijdag. "We hebben erover gesproken en daar laat ik het bij."
De hoofdrolspelers betraden vrijdag een halfuur later dan de rest van de spelersgroep het trainingsveld in de Amsterdam ArenA. Ook Ten Cate liet het eerste deel van de training verstek gaan.
quote:Ten Cate bevestigt 'iets rond Perez'
16 maart 2007, 15:19
Door: Jelmer Geerds
Er broedt iets binnen de selectie van Ajax. Naar aanleiding van de publicatie waarin wordt gemeld dat Kenneth Perez het heeft verbuid bij enkele Ajacieden, bevestigde trainer Henk ten Cate dat er 'iets' speelt.
Aanleiding voor de commotie is het verhaal vanmorgen in De Telegraaf. De ochtendkrant onthulde dat er spanning is binnen de Ajax-selectie, met Perez als middelpunt. Naar verluidt zouden Jaap Stam, Edgar Davids en Wesley Sneijder problemen ondervinden met de opstandige Deen.
Trainer Henk ten Cate ontkende vrijdag dat er sprake is van een conflict tussen Perez en het drietal. "Maar ik kan ook niet ontkennen dat er iets speelt", voegde de oefenmeester eraan toe. Het verhaal in De Telegraaf leidde ertoe dat de routiniers binnen de selectie pas later de training begonnen. Commentaar wilden zij niet geven op het daarvoor gevoerde gesprek. "We houden de inhoud van dat samenzijn intern."
Scheringa gebeld en gevraagd of ze wat geld mochten lenen om Perez om te kopenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe heeft PSV dat voor elkaar gekregen?
Dat ben ik ondertussen wel gewendquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:33 schreef Scorpie het volgende:
Ja, lekker is dat, zo vlak voor PSV
Toch wel tekenend dat dit soort dingen altijd bij ajax voorkomen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe heeft PSV dat voor elkaar gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |