Wel slim trouwens om op dit moment die foto op de FP te zetten van AJAX.nlquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:04 schreef Pritt het volgende:
Ik denk echt wel dat die webmaster dat opzettelijk heeft gedaan.
Dat plaatje laten ze iedere keer zien als het om kaartverkoop gaat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:04 schreef Pritt het volgende:
Ik denk echt wel dat die webmaster dat opzettelijk heeft gedaan.
We hebben toch twee keer gelijkgespeeld?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:45 schreef Ordinair het volgende:
Joepie.. Nu gaan we het krijgen, AZ wint 2 keer van AJAX en AJAX is 'afgeschreven'..
quote:Hij spreekt Davids nog regelmatig, zegt Kluivert. Of hij daarom op de hoogte is van het één en ander rond Kenneth Perez? Vette knipoog als hij zegt: “Eh, ik geloof wel dat er daar het één en ander aan de hand is, hé?”
Ajaxshowtime.comquote:Manucharyan langer bij Ajax
vrijdag 16 maart, door SP, Amsterdam, 14:35u, Ajax
De 20-jarige aanvaller Edgar Manucharyan heeft zijn contract bij Ajax verlengt. De Armeniër tekende bij tot de zomer van 2011. Manucharyan is bezig aan zijn tweede seizoen in Amsterdam.
In het eerste elftal heeft de aanvaller nog niet kunnen imponren; bij het tweede elftal is hij wel goed bezig. Dit seizoen vond hij al 10 keer het net voor de beloftes. Door de langdurige blessure van Leonardo en het vertrek van Rosales naar River Plate is Manucharyan weer nadrukkelijk in beeld bij het eerste elftal, waar hij de laatste twee wedstrijden inviel.
Manucharyan scoorde tot nu toe een keer voor Ajax. Dat was in de UEFA-Cup wedstrijd tegen Austria Wien (3-0).
Ik bedoelde Werder.. Sorry.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We hebben toch twee keer gelijkgespeeld?
Ja hij struikelde ook heel technisch over de bal tegen twente toen hij ff mee mocht doenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ajaxshowtime.com
Ik hoop dat het waar is, heb vanaf dat hij bij Ajax kwam al een zwak voor deze technische speler gehad!
Je vergat je PI.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja hij struikelde ook heel technisch over de bal tegen twente toen hij ff mee mocht doen
Hopelijk krijgt ie er een gratis zorgverzekering bijquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ajaxshowtime.com
Ik hoop dat het waar is, heb vanaf dat hij bij Ajax kwam al een zwak voor deze technische speler gehad!
hehe wat? PL in de vorm van Pilsener?quote:
Kan toch een keer gebeuren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja hij struikelde ook heel technisch over de bal tegen twente toen hij ff mee mocht doen
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:57 schreef M0NTANA het volgende:
We gaan zondag winnen, ik voel het gewoon!
Hij zal zijn no-claim niet terug hebben gehad, evenals Nicolae Mitea.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt ie er een gratis zorgverzekering bij.
Ook goed..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
hehe wat? PL in de vorm van Pilsener?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij zal zijn no-claim niet terug hebben gehad, evenals Nicolae Mitea.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |