Ja, we hadden door moeten gaan. Maar ja, tegen Kopenhagen lagen we er ook onnodig uit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Onze selectie is minstens even goed, ik denk zelfs beter, dan die van Bremen. We hadden uit gewoon pech met die vroege rode kaart en met al die onervaren gasten in de basis.
Ik verlies liever toch geen CL finale.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vond 'm grappig (en meerdere mensen)![]()
Ze waren in Bremen gewoon heel slecht, maar vooral te terughoudend, te laf. Eigen schuld zeg ik dan. Zonde voor de fans die meekwamen. Had er zelf ook heel graag bij geweest.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Werder won gewoon met teveel.
Ze gingen tegen Ajax uit gewoon achteruit hangen en scoren daarbij ook nog eens dus de wedstrijd was gespeeld.
ALs Ajax zelf in betere doen was dat hadden ze er in Bremen minimaal een gelijk spel uit kunnen halen.
Het is een stuk eervoller dan de Johan Cruyff schaal.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik verlies liever toch geen CL finale.
Daar is niks moois aan wat sommige beweren
ja maar kerel de weg naar de finale en de internationele erkenning als club is toch vele malen groter,vetter,massaler dan bij het winnen van een kutprijs als de JC-schaal.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik verlies liever toch geen CL finale.
Daar is niks moois aan wat sommige beweren
nah... ik win toch liever de befaamde JC-Bokaal denk ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Over die Europese uitwedstrijden, volgend jaar heb ik een Europese uitkaart en ik ben van plan om veel geld opzij te leggen voor trips naar het buitenland. Ik hou sowieso van reizen en AJAX is het beste excuus om ergens heen te gaan. M'n ex ging al flippen toen ik naar Praag ging, maar ik ging toch. Oud-collega ging ook vaak naar Europese uitwedstrijden. Volgens mij zijn dat echt de mooiste wedstrijden die je kan meemaken met AJAX.
Tering, wat heb ik er weer zin in. Wachten tot volgend seizoen weer.
ja kut wedstrijdquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Oef... die wedstrijd tegen Juve. Wat een draak van een wedstrijd om te verliezen.
Joh!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:40 schreef Aanvoerder het volgende:
JC-schaal zegt me echt helemaal niks ook al wonnen we dit jaar van PSV.
Tukze drinkebroeder.quote:
Ik bedoel daar mee dat ik dan als ik de finale zou verliezen er dan liever in de halve finale uit vlieg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja maar kerel de weg naar de finale en de internationele erkenning als club is toch vele malen groter,vetter,massaler dan bij het winnen van een kutprijs als de JC-schaal.
Dus jij ruilt liever al die vette europese tripjes en vette momenten in voor zon troostprijs, het is uberhaupt schandalig dat 's lands beste voetballer zijn naam hiervoor laat misbruiken
Ben ik het eens met je eensquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Werder won gewoon met teveel.
Ze gingen tegen Ajax uit gewoon achteruit hangen en scoren daarbij ook nog eens dus de wedstrijd was gespeeld.
ALs Ajax zelf in betere doen was dat hadden ze er in Bremen minimaal een gelijk spel uit kunnen halen.
quote:AMSTERDAM - Twee dagen voor de topper tegen PSV is Ajax opgeschrikt door een rel in de spelersgroep. De aanstichter van het onderlinge geruzie is Kenneth Perez. De Deen heeft het inmiddels flink verbruid bij een groot deel van de selectie, onder wie Jaap Stam, Edgar Davids en Wesley Sneijder.
Wisselspeler Perez toont zich volgens de betrokkenen een onprofessionele collega. Met zijn harde cynisme heeft hij een slechte invloed op enkele bepalende spelers, die hun ergernis inmiddels bij de clubleiding kenbaar hebben gemaakt.
Technisch directeur Martin van Geel weigert echter van een verziekte werksfeer te spreken. "Ik zie het probleem niet zo”, zei hij. "Binnen iedere selectie gebeurt wel eens wat, maar dit herken ik niet. Om Kenneth af te schilderen als een egoïstische, ongeïnteresseerde speler, gaat mij te ver.”
Het staat niettemin buiten kijf dat er op korte termijn een onwerkbare situatie ontstaat. Eerder kwam Perez in opspraak toen hij een grensrechter voor ’kankerneger’ uitmaakte. Daarmee had hij al veel krediet verspeeld bij Ajax.
Die blessuregolf kwam precies op het verkeerde moment...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:35 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, we zijn meer dan terecht uitgeschakeld door Werder Bremen, in twee wedstrijden mistten zijn zo'n tien 100%-kansen en dus kwamen we nog goed weg.
Ja, ach. Zelfs als we helemaal compleet zijn, is Werder Bremen een goede club.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die blessuregolf kwam precies op het verkeerde moment...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |