Dat roep ik al sinds ik fifa 2004 heb gespeeldquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:52 schreef M0NTANA het volgende:
DIe van mij, ook al werd daar niet om gevraagd, is alsvolgt: Maarten Stekelenburg, George Ogararu, Jaap Stam (indien geblesseerd Gregory v/d Wiel), Zdenek Grygera, Urby Emanuelson, Johnny Heitinga, Gabri, Edgar Davids, Wesley Sneijder, Klaas Jan Huntelaar en Ryan Babel, in een 4-1-2-1-2-opstelling zoals tegen FCT.
Zuurpruim.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:38 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Klopt. Zullen we alle klassenfoto's van spelers gaan plaatsen?
Ik zat al te wachten op de eerste jaloerse reactie. Kotsmisselijk word ik ervan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:44 schreef HeatWave het volgende:
AZ laat wel even zien wat teamspirit is, gaan tot het gaatje.
Kunnen ze bij Ajax echt nog wat van leren.
Nee sjappies, ik word geen AZ fan.
In zo'n ander topic staan ook nog wel oude klassenfoto's van Edgar Davids, Marco van Basten, Dennis Bergkamp, Marc Overmars en Patrick Kluivertquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:55 schreef gday het volgende:
[..]
Zuurpruim.
Ik zal in het vervolg alleen maar praten over potentiële opstellingen.Ik zie in dat er verder geen plaats is voor vermaak!
Dat geloof ik niet, toen speelden George Ogararu, Jaap Stam, Gabri, Edgar Davids en Klaas Jan Huntelaar nog helemaal niet bij Ajax en waren Gregory v/d Wiel, Urby Emanuelson en Ryan Babel nog niet doorgebroken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat roep ik al sinds ik fifa 2004 heb gespeeld
Heel goed, misschien na de bekerfinalequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:55 schreef gday het volgende:
Ik zie in dat er verder geen plaats is voor vermaak!
Ik denk wel in meerdere andere topics. Zelf had ik die van Heitinga nog niet gezien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
In zo'n ander topic staan ook nog wel oude klassenfoto's van Edgar Davids, Marco van Basten, Dennis Bergkamp, Marc Overmars en Patrick Kluivert.
Idd zeg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op de eerste jaloerse reactie. Kotsmisselijk word ik ervan.
Ik transfereerde ( zeg ik dat goed?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, toen speelden George Ogararu, Jaap Stam, Gabri, Edgar Davids en Klaas Jan Huntelaar nog helemaal niet bij Ajax en waren Gregory v/d Wiel, Urby Emanuelson en Ryan Babel nog niet doorgebroken.
![]()
Milan, kwartfinales.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:16 schreef jna het volgende:
Leuk hoor voor az maar ik lach wel weer als ze er weer uitvliegen in de blessuretijd van de halve finale
Toen was van der Wiel nog een broekiequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat roep ik al sinds ik fifa 2004 heb gespeeld
Vond 'm grappig (en meerdere mensen)quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
ALs ik AZ zo de volgende ronde zie halen dan is het toch jammer dat Ajax er uit ligt.
Ik was er zelf van overtuigd dat ze ver zouden komen, want Europees schat ik ze qua spelersmateriaal hoog in.
Ze hadden ze wel wat punten kunnen binnen halen voor Nederland.
En Nashje leuke quote
Waarom gebruik je die
T is maar een mening over prijzen winnen
Onze selectie is minstens even goed, ik denk zelfs beter, dan die van Bremen. We hadden uit gewoon pech met die vroege rode kaart en met al die onervaren gasten in de basis.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Tsja, over AJAX: wisselvalligheid ten top dit seizoen. ZWAAR kansloos verliezen in Bremen. Heersen tegen Werder in Amsterdam.
ik vind het echt teringdebiel dat iemand zoiets kan zeggen JC schaal is een fucking troostprijs, maar dat is weer die psv mentaliteit natuurlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vond 'm grappig (en meerdere mensen)![]()
Werder won gewoon met teveel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Tsja, over AJAX: wisselvalligheid ten top dit seizoen. ZWAAR kansloos verliezen in Bremen. Heersen tegen Werder in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |