Bwah, voetballend werd dit Newcastle de vorige ronde zelfs overklast door Zulte-Waregem, maar had toen alle geluk aan hun zijde. Uit is dat echt een zwakke ploeg eigenlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:13 schreef opgebaarde het volgende:
Zwaar respect voor hoe AZ speelt, men geweldig!
Lens die komt er welquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kwalitatief ga je toch achteruit
Okay, je hebt gelijk. AZ speelt kut.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bwah, voetballend werd dit Newcastle de vorige ronde zelfs overklast door Zulte-Waregem, maar had toen alle geluk aan hun zijde. Uit is dat echt een zwakke ploeg eigenlijk.
Het valt iig op en dat is een zwakte van newcastle dat alle afvallende ballen voor AZ spelers zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bwah, voetballend werd dit Newcastle de vorige ronde zelfs overklast door Zulte-Waregem, maar had toen alle geluk aan hun zijde. Uit is dat echt een zwakke ploeg eigenlijk.
Maar nu ben jij toevallig wel een heldquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:16 schreef skiczukie het volgende:
Slecht ingeschoten, die bal had ik ook nog wel gehad. Waterman.
Shakhtar?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:17 schreef tong80 het volgende:
Volhouden nou en die mijnwerkers de m ond snoeren
Roep het maar niet te hardquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik geloof dat die Engelsen het niet meer zien zitten
krijg juist het idee dat ze gaan scoren (en dat doen ze op dit moment, afgefloten gelukkig)quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik geloof dat die Engelsen het niet meer zien zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |