Nou, ik zie morgenochtend wel wie er wel heeft zitten baggeren...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
haha
tis inderdaad rustig...
ik ga vannacht iig nix volbaggeren, t hoeft niet elke nacht half 3 te worden
Lekkerrr!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Avond.. na vanacht van wiskunde af voor een tijd!
Trustequote:Op donderdag 15 maart 2007 23:35 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, ik zie morgenochtend wel wie er wel heeft zitten baggeren...of gewoon serieus heeft zitten slowchatten...
![]()
Voor wie nog een bakkie neemt:![]()
Voor wie gaat slapen:![]()
Voor alle slowchatters: game on![]()
Voor alle baggeraars:![]()
Slecht. Het is gewoon echt niet mijn vak.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:04 schreef MPG het volgende:
Hoe staat het ervoor met je wiskunde? Ken je alles een beetje?
eer-ikquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:11 schreef eer-ik het volgende:
bijna dicht?
net geopend man!
pagina 2/7 pas
Ja dat bedoel ik, die is zo dicht hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:11 schreef eer-ik het volgende:
bijna dicht?
net geopend man!
pagina 2/7 pas
Maar deze is al een paar uur open...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, die is zo dicht hoor.![]()
![]()
Ik zie telkens weer een nieuw koffie-topic verschijnen.![]()
Deze is zo weer dicht hoor.![]()
gaat zeker veranderen, aangezien ik als overall grootste baggeraar (naar eigen zeggen:P)in deze topicreeks nu weer ga pitten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:11 schreef MPG het volgende:
mwaa dat gaat wel veranderen gok ik
T wordt warempel druk hierzo
Wat wil je ook als iedereen naar bed toe gaat, en dan juist nu hé.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar deze is al een paar uur open...
Dit is, op het eerste topic na, het rustigste topic tot nu toe.
ja man, normaal sta ik om half 10/10 uur op ofzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:18 schreef MPG het volgende:
om half 8, dan zit ik normaal net op de fiets... morgen uurtje uitslapen
![]()
Check #7 (dacht ik).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat wil je ook als iedereen naar bed toe gaat, en dan juist nu hé.![]()
Toen was dit topic op zijn hoogtepunt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Check #7 (dacht ik).
die is 's nachts helemaal volgeramd
Maar goed, ome eer-ik gaat nu pitten
Anders trek ik het echt niet morgen, nu nog maar 6.5 uur om te pitten.
Meestal zo als iedereen opeens gaat slapen hahaha.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:24 schreef MPG het volgende:
mwaa.. deze overleeft de nacht denk ik wel
Same here! Ik slaap eigenlijk te weinig, daarom is het weleens fijn om lekker uit te slapenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Toen was dit topic op zijn hoogtepunt.![]()
Maar slapen: No Way.![]()
Ik slaap meestal maar 4 uurtjes per nacht / ochtend, soms 5 !!!!
Ja joh, voorheen (lees: middelbare school tijd) sliep ik ook zoiets, altijd wel rond de 8 uur per nacht. Maar om de een of andere rede, vaak omdat ik dan iets ga doen voor m'n studie, slaap ik pas rond een uur of 2. En dan 's ochtends rond 8 uur weer op. En op zich heb ik er weinig last van, in het weekend haal ik wel slaap in gelukkig. Maar doordeweeks trek ik het vaak wel, mede dankzij koffie of aanverwante cafeïne-houdende producten!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Serieus maar 4 of 5 uur? Sick! Ik slaap een uur of 8/9 per dag..
No not Sick.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Serieus maar 4 of 5 uur? Sick! Ik slaap een uur of 8/9 per dag..
Laatste post was dus om 21:05... bijna 11 uur geleden...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
meld.......maar ben strax pas egt terug...
![]()
* voert koffie in kannen tegelijk aanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:06 schreef Kuukske het volgende:
Voer de koffie maar aan vandaag. Ik heb het nodig.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb geconcludeerd dat koffie niet smaakt als je je tanden net hebt gepoetst.
De volgorde moet je omdraaien!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb geconcludeerd dat koffie niet smaakt als je je tanden net hebt gepoetst.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |