ik vind persoonlijk Smokin' en Aanstekaaah net zo gruwelijk als Natte Asbakquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:54 schreef LeonH het volgende:
Toch maar gekozen voor scantraxx rootz/end of my existence
De rest zijn ook behoorlijk sterke releases maar bij deze zijn zowel de A als B kant meesterlijk!
Die luister ik al een tijdje niet meer, gewoon te vaak gehoord. Zet hem over een tijdje wel weer eens op.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:55 schreef ReMcOrE het volgende:
nog meer mensen hier die geen genoeg kunnen krijgen van Natte Asbak, die hem wel hele dagen kunnen horen?![]()
dat is het nadeel van deze poll, het zijn idd allemaal gruwelijk platenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:13 schreef renz0r het volgende:
Allemaal zijn ze goed, maar ik ga toch voor Street Spirit
Midnight vind ik geen topperquote:Op maandag 26 maart 2007 12:20 schreef renz0r het volgende:
Ik mis trouwens 2 gruwelijke platen in de poll, die widowmaker en spunk makkelijk hadden kunnen verdringen:
- Midnight
- Octavius August
nope, Stephy heeft het wel gemaakt, maar omdat de vocals 'gejat' zijn van Radiohead - Street Spirit is hij uitgebracht als Unknown (denk ook aan Nothing Else Matters, gemixt door Zany, ook Unknown...)quote:Op maandag 26 maart 2007 13:37 schreef renz0r het volgende:
Owja, Street spirit zie ik in het topic als Unknown, het is
Stephy - Street Spirit
ik heb een Low Quality Rip van 05:01 liggenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:06 schreef renz0r het volgende:
Nothing else matters moet ik hebben, dat nr was zooo knetter toen ik hem voor t eerst hoorde bij zany xqlusve
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een Low Quality Rip van 05:01 liggen
`quote:Op maandag 26 maart 2007 17:04 schreef PsYcho-VIRUS het volgende:
Mijne beste plaat zal en blijftStreet Spirit van 2006
![]()
Sorry Remco maar Natte Asbak en Keep It Coming zijn vette tracks maar die trekken het net niet vind ik![]()
....anders had ik wel gekozen voor Furybox
had hem beter deze link niet kunnen gevenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |