Sawyer roeleert.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou erg van die bijnamen van Sawyer btw![]()
Ik vind Charlie erg irritant btw. Ook al als Hobbit.quote:
http://lost.about.com/od/sawyernicknames/Sawyers_Nicknames.htmquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou erg van die bijnamen van Sawyer btw![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:42 schreef FoXje het volgende:
[..]
http://lost.about.com/od/sawyernicknames/Sawyers_Nicknames.htm
Dus daaaaaaaar ken ik hem vanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:39 schreef FoXje het volgende:
Ik vind Charlie erg irritant btw. Ook al als Hobbit.
Mordor of the Others, als hij maar dood gaat![]()
Tnxxquote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:42 schreef FoXje het volgende:
http://lost.about.com/od/sawyernicknames/Sawyers_Nicknames.htm
Dat is niet wat het lijkt, denk ik zoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:17 schreef -Mo- het volgende:
Wel mooi om te zien dat Jack nieuwe matties heeft gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat lukt dan niet? Ik leg het je haarfijn uitquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Nogmaals: Nee. 3 keer geprobeerd en dat is meer dan genoeg.
Over Dharma is het meeste onthuld in de zogenaamde Sri Lanka Video, een film over het ontstaan van Dharma die fans vorige zomer via internet bij elkaar konden puzzelen. Dat was onderdeel van een groots opgezet internetspel rondom Lost genaamd The Lost Experience. Daar werden een flink aantal dingen onthuld die voor de gewone tv-kijker nog onbekend zijn, zoals waar Hurleys nummers voor staan en wie de kapitein van de Black Rock was bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:47 schreef BillyOcean het volgende:
Ik heb al een paar keer deze topics doorgelezen en sommige mensen hebben het over feiten waarvan ik zeker weet dat ze niet in de serie zijn langs gekomen.. Met name over dharma en de structuur en mensen van die organisatie.. Is er ergens een docu geweest die ik heb gemist?
Sawyer is té lekkerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:54 schreef Bluezz het volgende:
Tnxx![]()
Hij kan ook zo boos kijken he
Bloesje smelt dan![]()
Pffff jij durft niet eens te daten of wat dan ook met een man te doen, dus laat dat stoere praat maar achterwegequote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sawyer is té lekker![]()
Daar wil ik wel mee in de jungle zitten
![]()
In de jungle komen de oerdriften vanzelf naar bovenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pffff jij durft niet eens te daten of wat dan ook met een man te doen, dus laat dat stoere praat maar achterwege![]()
En oerangstenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
In de jungle komen de oerdriften vanzelf naar boven.
Lijkt of ze wat is afgevallen in de loop van de seizoenenquote:
Dat is wel vaker het geval als vrouwen een kind barenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Lijkt of ze wat is afgevallen in de loop van de seizoenen![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:58 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is wel vaker het geval als vrouwen een kind baren![]()
Ik vind die pony uit seizoen 3 helemaal niet zo mooiquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Lijkt of ze wat is afgevallen in de loop van de seizoenenEn blond is idd beter
Goeie ep![]()
Ik dacht dat dat beest zat te broeden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar dat briefje trouwensBIj een zeemeeuw, die veel met water in aanraking komt, een briefje - Ben ik nu de enige die dat stom vindt
Klopt ook allemaal niet johquote:Op zondag 18 maart 2007 01:06 schreef APK het volgende:
Ik dacht dat dat beest zat te broeden.
Lijkt mij niet dat trekvogels op een stopplaats gaan broeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |