Wat het ook is, hij heeft vast dezelfde "behandeling" gehad als CIndy en de anderenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:37 schreef merino het volgende:
Misschien hebben ze hem in die brainwash machine gezet
moest er aan denken omdat die franse chick tegen Kate het over had dat haar dochter haar niet meer zou herinneren en dat ze maar moest voorstellen hoe dat zou zijn als Jack hetzelfde had. Misschien herrinnerd Jack zich straks helemaal niet meer wie Kate isquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat het ook is, hij heeft vast dezelfde "behandeling" gehad als CIndy en de anderen![]()
Ze gingen van het hydra station weer terug naar het andere eiland (waar de losties zitten) waar hun nederzetting is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:16 schreef DarkManta het volgende:
[..]
In de vorige afleveringen zouden ze van het eiland afgaan, inprincipe zijn ze dus niet van het eiland afgegaan, maar in een soort bungalowpark lijkt het wel.
Met dat zwarte haar kwamen haar ogen echt geweldig uitquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:55 schreef netto_m het volgende:
Ik ben verliefd geworden op de ogen van Claire. Prachtige ogen![]()
vond ik ook. alleen jammer dat het zo overduidelijk een pruik is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Met dat zwarte haar kwamen haar ogen echt geweldig uitMaar ze was wel een huilie met dat leugenaar en dat kind
ik heb het vermoeden dat ze wel weten dat er mensen over het 'hek' zijn gekomen. Ze hebben overal video-surveillance, waarom daar dan niet?quote:Locke is wat van plan
![]()
En dat van Jack is wel frappant, maar een kloon denk ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door G-Mart op 16-03-2007 16:56:33 ]
Zie de promo voor volgende weekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:25 schreef merino het volgende:
[..]
moest er aan denken omdat die franse chick tegen Kate het over had dat haar dochter haar niet meer zou herinneren en dat ze maar moest voorstellen hoe dat zou zijn als Jack hetzelfde had. Misschien herrinnerd Jack zich straks helemaal niet meer wie Kate is
Liever die pruik dan die Rus die nog duidelijk ademt terwijl die dood isquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:26 schreef octopussy het volgende:
[..]
vond ik ook. alleen jammer dat het zo overduidelijk een pruik is.
en vergeet niet dat charlie een ex-junk is, ik weet niet of ik zo iemand zou kunnen vertrouwen met mijn baby.
Omdat mensen die het proberen dood gaan? Waarom laten ze hen dan gewoon rondlopen?quote:ik heb het vermoeden dat ze wel weten dat er mensen over het 'hek' zijn gekomen. Ze hebben overal video-surveillance, waarom daar dan niet?
Ze mist Jackie gewoonquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:26 schreef Queen_Bee het volgende:
En wat een schaap is Kate trouwens. Jack gaan schreeuwen in vijandig gebied waar je ook nog eens moeilijk uit komt!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:28 schreef G-Mart het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:12 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik moest lachen, da's altijd leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ja, hij kan wel wat vrienden gebruiken na 2 jaar in China te hebben gezeten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:17 schreef -Mo- het volgende:
Wel mooi om te zien dat Jack nieuwe matties heeft gemaakt.
Hoop dat het zijn matties blijven als hij 2 jaar naar Rusland gaat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, hij kan wel wat vrienden gebruiken na 2 jaar in China te hebben gezeten.
Ach, hij is zijn vriend Tonnie toch al kwijt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |