Ik heb al uitgelegd wat Locke van plan is (pas op: spoiler), maar ik heb het idee dat er nogal overheen wordt gelezenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:41 schreef liquid-orange het volgende:
[..]
Dat was mij idd ook al opgevallen.
Het stukje van de rijke Amerikaan lag er dik boven op, dat kon alleen Jack of zijn pa zijn. Dat had ik gelijk al door.
Lock keek idd aan het einde wel raar, alsof hij iets van plan is.
Ik zat hier serieus met koptelefoon op die geluiden te makenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zei dat voordat die vader het zei. Zóóó voorspelbaar.
Fijne aflevering verders, doet mij er nog maar een stuk of 12 van deze soort.
Ga lekker in klaagbaak klagenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee. Jouw houding begint me onderhand ook te irriteren.
Nee, jij lult uit je nek. Ik geef mijn mening over S3. Jij daarentegen... sukkeltje.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:50 schreef budha het volgende:
[..]
Hij lult uit z'n nek. Niet op letten dus.
Mwa... ik vind Claire er beter uitzien met blond haar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ga lekker in klaagbaak klagen
Dan kunnen wij verder met waar het hier werkelijk om draait :
LOST![]()
OT :Claire is prachtig als gothic!
En Lock kijkt mij té verdacht
Wat een heerlijke ongeloofwaardige wendingen
S3 is echt wel beter dan S2. Volgens mij had jij S1 en S2 achter elkaar gekeken en zal daardoor je mening wel anders zijn, maar als je S2 gewoon wekelijks volgens het uitzendschema volgde, dan zou je wel gemerkt hebben dat het echt een tergend langzaam seizoen was waarbij je je constant aan van alles en nog wat ergerde.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 04:28 schreef StefanP het volgende:
[..]
Nee, jij lult uit je nek. Ik geef mijn mening over S3. Jij daarentegen... sukkeltje.
Uhm errrquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef SoupNazi het volgende:
[..]Ze zitten toch in het midden van het eiland. Hoe komen ze dan bij de sub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk is dit gewoon een tvp
Ik wil een plaatje posten!
Ik zou er dan ook maar het beste van maken als je er toch bentquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:59 schreef Helo het volgende:
Waarom denkt iedereen aan een kloon bij het eind? Jack had al besloten bij hun te blijven in ruil voor de veiligheid van Kate Sawyer en rest. Dus inplaats van een kloon is het gewoon jack die beetje meedoet met hun om hu vertrouwen te winnen, hij was er vast zelf ook achtergekomen dat hij niet weg kan komen uit dat kamp door de hek dus zoekt hij een uitgang maar doet hij maar gewoon mee in tussentijd.
Dat dacht ik nou ook, ik kreeg meteen, hubba hubba gevoelens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |