Een kloon. Ik weet dat deze serie soms wat vaag is, maar zó erg is het toch niet?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:34 schreef pfaf het volgende:
Mooie EP wederom, het meest curieuze en mysterieuze was toch Jack aan het eind. Het eerste waar ik aan dacht was een kloon o.i.d.
Heb ik overigens iets gemist of hebben ze niet aan de weg terug over het 'hek' gedacht!![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon op dezelfde manier, aan de andere kant staan ook bomen.
maar wat als ze achternaworden gezeten door de others/dharma terwijl ze proberen te vluchten met jack.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon op dezelfde manier, aan de andere kant staan ook bomen.
Tuurlijk, het is Lostquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:49 schreef voidmage het volgende:
maar wat als ze achternaworden gezeten door de others/dharma terwijl ze proberen te vluchten met jack.
denk je dat ze nog veel tijd hebben om een een paar bomen om te hakken?
Met de boot of de sub denk ik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:50 schreef SoupNazi het volgende:
Wat ik me nu plots afvraag, hoe gaan die bewoners van die huisjes eigenlijk de jungle in? Ik neem aan dat zij ook niet langs die palen kunnen, dus moet er ergens een tunnel zijn toch?
Ja, we postten ook echt download links enzoquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef Mike het volgende:
Posts over downloaden verwijderd.
Mike denies everythingquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:58 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ja, we postten ook echt download links enzoHoe denk je dat iedereen hier de show uberhaupt kijkt? Dit hele topic is een grote download bevestiging.
Welkom in de wondere Wereld van science fiction.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:55 schreef SoupNazi het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je niet gewoon hard tussen die palen door kunt rennen? Het duurt sowieso even totdat die dingen getriggerd zijn, en als je rent heb je aardig wat momentum, dus stel die dingen gaan aan terwijl je er nog tussen bent dan ben je er ook zo weer uit. En het was goed te zien dat het bij die gozer met dat ooglapje wel even duurde voordat hij dood was, dus je moet er wel even tussen staan voor een goed resultaat.
Mjah, drama versus realiteit: ik had ook gewoon een sprint getrokken met risico op hoofdpijn, maar meer zul je er niet al teveel aan overhouden...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:55 schreef SoupNazi het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je niet gewoon hard tussen die palen door kunt rennen? Het duurt sowieso even totdat die dingen getriggerd zijn, en als je rent heb je aardig wat momentum, dus stel die dingen gaan aan terwijl je er nog tussen bent dan ben je er ook zo weer uit. En het was goed te zien dat het bij die gozer met dat ooglapje wel even duurde voordat hij dood was, dus je moet er wel even tussen staan voor een goed resultaat.
Er zat ook een tractor beam in natuurlijk, duhquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:55 schreef SoupNazi het volgende:
Da's gewoon weer een mysterie dat ze pas drie seizoenen later gaan beantwoordenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ze zitten toch in het midden van het eiland. Hoe komen ze dan bij de sub
waarom denk je dat alles verbonden is met tunnels?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef SoupNazi het volgende:
[..]Ze zitten toch in het midden van het eiland. Hoe komen ze dan bij de sub
Tunnels idd:quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:50 schreef SoupNazi het volgende:
Wat ik me nu plots afvraag, hoe gaan die bewoners van die huisjes eigenlijk de jungle in? Ik neem aan dat zij ook niet langs die palen kunnen, dus moet er ergens een tunnel zijn toch?
Omdat er geen andere manier is om daar uit te komen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
waarom denk je dat alles verbonden is met tunnels?
Thanks, dat heldert wel wat op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tunnels idd:
http://www.lostpedia.com/wiki/DHARMA_cabling_map
[afbeelding]
Ik zei dat voordat die vader het zei. Zóóó voorspelbaarquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik had wel een beetje een
Claaaaire...
*kgogggkgiggg*
[afbeelding]
I'm your father!
-moment
trouwens
Dat was mij idd ook al opgevallen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef SoupNazi het volgende:
Ik weet niet of meer mensen dit gezien hebben, maar Charlie maakt aan het eind van de aflevering dat briefje aan die vogel vast, meteen daarna is een shot te zien waarin Charlie zijn hand weer terugtrekt, maar dan heeft hij dat briefje nog in zijn hand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |