Dude ze hadden al in seizoen 2 (misschien nog wel eerder) bepaalt dat Jack dezelfde vader had als Clairequote:Op donderdag 15 maart 2007 21:41 schreef Geqxon het volgende:
Ene Claire die haar vader na jaren terugvindt, "The List"..... Heroes anyone?
Ze zijn niet echt orgineel meer he.
Laat ik het anders formuleren: Een Claire die dacht dat ze haar vader rond haar eerste levensjaar verloren had, er opeens achter komt wie haar vader is, dat de vader twee gezinnen heeft, en dat de vader rijk / machtig is?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:49 schreef Sniper65 het volgende:
[..]
Dude ze hadden al in seizoen 2 (misschien nog wel eerder) bepaalt dat Jack dezelfde vader had als ClaireDus dat ze hier nou 'opeens' mee komen is niet van Heroes.
Halfbroerquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:01 schreef SoupNazi het volgende:
wtf, jack is dus de broer van claire?
Dat vond ik ook een vet moment.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ook wel bruut hoe die Rus dood ging
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jammer dat die niet uit elkaar spatte ofzo, maarja, realisme hè
Lostpedia kunnen we dus afschrijven als betrouwbare bron?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:01 schreef steeg het volgende:
En dan nu de spoilers, quotes uit lostpedia.org
SPOILER
Christian Shephard's daughter is an unseen character so far. The girls father is Christian and her mother is Lindsey, who she lives with in a suburb of Sydney. This would make her Jack's half-sister. [/spoiler]
Edit je post gozer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Lostpedia kunnen we dus afschrijven als betrouwbare bron?
Maar vervolgens staat er:quote:Bernard Nadler is een overlevende van het staartstuk van Oceanic Flight 815 en is getrouwd met Rose. Hij is de enige staartstuk-overlevende wie nog niet vermoord of gevangen genomen is.
Wtf?quote:Paulo is één van de overlevenden van het staartstuk van Oceanic Flight 815. Er is (nog) niets bekend over zijn leven voor het neerstorten van het toestel.
Sorry, ik zag dat er nog een spoiler-tagje stond en dacht dat het fout was gegaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:08 schreef Symer het volgende:
[..]
Waarom?
Spoiler voor deze aflevering hè.
Wíe?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef Jivis het volgende:
Wtf is er eigenlijk met die Bernard en Rose gebeurd? Ze lijken wel van de aardbodem verdwenen
Dat oud koppel.quote:
Aangepastquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:14 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet in de OP. Er staat namelijk:
[..]
Maar vervolgens staat er:
[..]
Wtf?
Volgens mij is Paulo niet van het staartstuk. Of ik herinner het me verkeerd, maar dan klopt het stukje dat bij Bernard staat niet.
geen rugby bal.. american football.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:30 schreef Zhenar het volgende:
Toffe ep trouwens!![]()
Vooral dat Jack zo op het eind aan het rennen is (OMG, is ie net aan het vluchten?!) en dan vangt 'ie de rugbybal en gooit die blij op de grond!!!
Gewoon op dezelfde manierquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:34 schreef pfaf het volgende:
Heb ik overigens iets gemist of hebben ze niet aan de weg terug over het 'hek' gedacht!![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:34 schreef voidmage het volgende:
[..]
geen rugby bal.. american football.
bij rugby is de bal anders en mag je niet vooruit gooien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |