Gaat em nou kijken!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik probeer niets te lezen maar moet toch wat vragen.
Jullie hebben het telkens over palen en een hek, maar ik kan me niet heugen dat ik die gezien heb?
Welkom, ik wil in het vervolg je posts wel eerst nakijken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:52 schreef Sniper65 het volgende:
Zo ik zal me even voorstellen, ben Stephan aka Sniper65 (ook op andere fora) en wilde hier toch even posten. Ik kijk de serie al vanaf het begin en ben een groot fan. Kan niet wachten op elke aflevering en speur graag rond naar theorien. Hier zal ik mijn posts postten die ik ook op insidegamer heb neergezet en ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Heb je het tegen mij? Iets leuks aan Fok is dat je kunt quoten, dat is handigquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:00 schreef Sniper65 het volgende:
Mag je hier op fok dubbelpsten? En als je m'n posts doorleest zou ik dat waarderen, daar doe ik het uiteindelijk voor
Verdwaalde GoTter?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:00 schreef Sniper65 het volgende:
Mag je hier op fok dubbelpsten? En als je m'n posts doorleest zou ik dat waarderen, daar doe ik het uiteindelijk voor
We speculeren dat Jakob de eigenaar van de 'List' is waar Mikhail het over had en dat hij de 'Great & magnificent man' is waar Ben en Mikhail het over hadden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Who the fuck is Jakob in die spoilers van jullie?
Damn quotes heb ik nog nooit gezien op een forum!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Iets leuks aan Fok is dat je kunt quoten, dat is handig
Tuurlijk niet. Dit is toch veel makkelijker dan telkens terug kijken of iemand misschien wel ge edit heeftquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:12 schreef Sniper65 het volgende:
[..]
Damn quotes heb ik nog nooit gezien op een forum!Dat is toch geen reden om 1 minuut na je eerste post nog een keer te posten, edit je post dan gewoon. Zo komt een topic wel snel aan z'n 300 posts
En nope ik kom niet van gathering of tweakers (alhoewel ik daar wel ook gerigstreerd ben), m'n roots liggen bij Insidegamer![]()
![]()
Noooh, mensen die t mij niet willen uitleggen zijn luie dondersquote:Luie donder
Wel als je de laatste bent die gepost heeftquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dit is toch veel makkelijker dan telkens terug kijken of iemand misschien wel ge edit heeft
Jeutje, we mogen dus echt niets meer zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef Mike het volgende:
Posts over downloaden verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |