Ja was zeker geen verkeerde aflevering ! , we weten dus dat die vader van Locke in Tallahasee zat..quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:28 schreef RandomReader het volgende:
Heerlijke aflevering!
En die quote van ben, echt geweldig:
Locke: "Where do you get electricity from?"
Ben: "We have 2 giant hamsters running around in big wheels in our underground lair"
En ik voelde het al aankomen dat Locke's vader er zou zijn
Al die vaders ook in Lost...
En Jules was best geil in deze vonden jullie nietJammer dat ze er zo kort was!
Shit weer een weekje wachten!
Ik ga even de promo voor volgende x zoeken!
aja! je hebt gelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:55 schreef defpaul het volgende:
Het is niet de echte vader, hij is uit de 'box', ofwel het 'rookmonster (liefkozend 'Smokey'genaamd).
Remember Christian Shephard, Dave, de kat van Sayid, het paard van Kate, de broer van Eko, etc. etc.
Dat bedacht ik me laatst ook inderdaad: met uitzondering van Sayid hebben eigenlijk alle hoofdrolspelers "father-issues". Ligt zo'n verhaallijn gewoon lekker, of is dit ook weer typisch?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:28 schreef RandomReader het volgende:
Heerlijke aflevering!
En ik voelde het al aankomen dat Locke's vader er zou zijn
Al die vaders ook in Lost...
Yep,quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:14 schreef t-x-m het volgende:
Volgens http://lost-media.com/ zou seizoen 4 definitief komen![]()
Haha, idd behoorlijk..quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik had wel verwacht dat we een flinke cliffhanger zouden krijgen door niet die pa te laten zien. De afleveringen worden echt steeds beter en natuurlijk de grote vraag rond John beantwoord.
Hoe dan? Met het vliegtuig? Submarine is kaboem he.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:45 schreef PeRi het volgende:
John. 8 verdiepingen
! Zn pa
.
Jack gaat dus echt niet weg van het eiland, dat kan gewoon niet. Of wel, zou wel tóf zijn!!
gebruik spoliers godverdommequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:45 schreef PeRi het volgende:
John. 8 verdiepingen
! Zn pa
.
Jack gaat dus echt niet weg van het eiland, dat kan gewoon niet. Of wel, zou wel tóf zijn!!
Ze hebben vast nog wel iets achtergehouden. De Others hebben allesquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hoe dan? Met het vliegtuig? Submarine is kaboem he.
Ik zou het wel een mooie actie vinden als Jack opeens uit de serie wordt geschrevenquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze hebben vast nog wel iets achtergehouden. De Others hebben alles, en Ben wil vast de deal met Jack door laten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |