Alleen als je Grey ook kijkt natuurlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 21:59 schreef Kantar het volgende:
Ik ben er nu trouwens heilig van overtuigd dat het feit dat de namen van een aantal dokters in Lost overeenkomen met die uit Grey's Anatomy geen toeval is. Je hebt nu al Jack en Derek Shepherd, Juliet en Preston Burke en nu ook nog ene Dr. Addison in het ziekenhuis waar Claire's moeder ligt (During another flashback scene in the hospital, the following could be heard over the loudspeaker: "Dr. Addison, phone call on line 4."). Ik vind het wel grappig opzich..![]()
Mijn vriend is nu bij S1 begonnen en ik pik zo af en toe een episode mee, maar het is op een hoop momenten toch nog best wel ongeloofwaardig, zo achteraf bekekenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben nu S1 weer aan het kijkenEn er komen ineens weer allemaal vragen naar boven
Ja inderdaad, dan vallen die namen op... Het gebeurt ook in andere series trouwensquote:Op maandag 19 maart 2007 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alleen als je Grey ook kijkt natuurlijk
Johquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:09 schreef Pune het volgende:
[..]
Mijn vriend is nu bij S1 begonnen en ik pik zo af en toe een episode mee, maar het is op een hoop momenten toch nog best wel ongeloofwaardig, zo achteraf bekeken
Maar goed, het is voor hem nu al net zo verslavend. En voor mij is het moeilijk om niet nu al alle spoilers weg te geven
Trouwens, iemand zondag ook Jin gespot in CSI? Die vuile verrader spreekt gewoon Engels!![]()
Ik hou het er op dat Jack een paar dagen in die brainwash kamer is "behandeld". Ook om wat hier al gezegd werd:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:55 schreef Xurk het volgende:
Wat Jack betreft, misschien is hij er gewoon achter gekomen dat The Others niet logen toen ze zeiden "the good guys" te zijnHij leek in ieder geval oprecht gelukkig tijdens het football spelen, een emotie wat ik sinds seizoen 1 niet meer bij hem heb gezien, misschien zelfs toen niet. Aan de ene kant was het dus niet alleen schokkend en stab-in-the-back-y om te zien, maar ik was ook wel een klein beetje blij voor hem
Ben hier even niet geweest omdat ik door vakantie enzo 4 episodes achter lag, maar die heb ik de afgelopen week ingehaald. Het is in ieder geval weer lekker spannend!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:25 schreef merino het volgende:
[..]
moest er aan denken omdat die franse chick tegen Kate het over had dat haar dochter haar niet meer zou herinneren en dat ze maar moest voorstellen hoe dat zou zijn als Jack hetzelfde had. Misschien herrinnerd Jack zich straks helemaal niet meer wie Kate is
Weet iemand hoe laat het normaal gesproken in Nederland te -euh- bekijken is?quote:
http://net5.sbs.nl/modules.php?name=net5_programma&site=net5programma&pid=560quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef APK het volgende:
[..]
Weet iemand hoe laat het normaal gesproken in Nederland te -euh- bekijken is?
We zitten hier in het USA topicquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:36 schreef zarGon het volgende:
http://net5.sbs.nl/modules.php?name=net5_programma&site=net5programma&pid=560
Nee, ik bedoel de uitzending die vanavond uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:36 schreef zarGon het volgende:
http://net5.sbs.nl/modules.php?name=net5_programma&site=net5programma&pid=560
In NL wordt 304 uitgezonden op 23 maart. Vandaag wordt 313 uitgezonden in Amerika. Minimaal 9 weken dus.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:38 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de uitzending die vanavond uitgezonden wordt.
Die bedoel ik dus, maar ik heb het antwoord al van PietjePuk gekregen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:42 schreef zarGon het volgende:
Vandaag wordt 313 uitgezonden in Amerika.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers speciaal voor StefanP toegevoegd![]()
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2007 05:46:26 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |