quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Weer heeeeeeeeeeel veel post.......voor Syl![]()
Heel goed, je doet iets met de lessen !quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Neeeee, ik ben het...Noekje :'(
Ik heb een andere avatar. Die mond maakte dat ik een grote bek had. Vanmiddag geleerd en ik heb een zuinig mondje.
Ik ben een ongelukkige gelukszoeker dus dan heb je er wat voor over.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Heel goed, je doet iets met de lessen !![]()
![]()
Ze zei het dus echt!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
Snollie was op haar 18e , 6x verloofd.
Ik raak de tel kwijt.
Amanda is dan ook al verloofd als ze met iemand het bed in duikt. In dat licht bezien vind ik 6 verlovingen op je 18e nog meevallenquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:30 schreef noekje het volgende:
Amanda: ik ben niet puberaal. Ik ben verdomme op mijn 18e 6x verloofd geweest.
Zei ze echt 6x?
Is er toch iets aan haar wat ik persoonlijk heel erg knap vind.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:30 schreef noekje het volgende:
Amanda: ik ben niet puberaal. Ik ben verdomme op mijn 18e 6x verloofd geweest.
Zei ze echt 6x?
Een bontje is een soort van schijn ring?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda is dan ook al verloofd als ze met iemand het bed in duikt. In dat licht bezien vind ik 6 verlovingen op je 18e nog meevallen.
Ik vind het ook heel knap dat ze zich laat neuken door Brian.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Is er toch iets aan haar wat ik persoonlijk heel erg knap vind.
Of ze weet het verschil tussen naar bed gaan met iemand en een ring krijgen niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Een bontje is een soort van schijn ring?
Een bontje, een volgespoten condoom, een blauw oog ... in alles is de schoonheid van een verlovingsring te ontwaren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:32 schreef noekje het volgende:
Een bontje is een soort van schijn ring?
Ik schrijf dit alvast even op mijn kladblok, want ik ben reuze bang dat ik dit allemaal vergeet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel knap dat ze zich laat neuken door Brian.
We hebben inmiddels al 2 dingen dus.
Ja, dat is dan weer minder knap maar het zou heel goed kunnen hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:33 schreef Elounda het volgende:
[..]
Of ze weet het verschil tussen naar bed gaan met iemand en een ring krijgen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |