Dan is het meer een loterij dan een veiling.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:33 schreef Heintje het volgende:
Als je nou evenveel deelnemers als prijzen hebt, of meer dan kan je het zo maken dat je verplicht bent om al je punten op 1 item te zetten.
De nummer 1 heeft dan dus eerste keuze, de nummer twee kan daarna kiezen wat hij wil. enz.
Alleen bij meer deelnemers dan prijzen. Dan is het lullig als mensen meerdere prijzen kunnen winnen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja en wat doen dan met al die dozen die we over hebben?
of als er meer deelnemers zijn dan prijzen?
Wanneer je tijd hebt, kun je dan aub die punten van mij terugzettenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:53 schreef Maximo het volgende:
[quote.]Op woensdag 14 maart 2007 21:03 schreef Aerox2002 het volgende:
Ben nu ook 41 punten kwijt ik sta wel als hoogste, dus vind dat ik ook wel winnaar bent maar ben niet de winnaar zie http://games.fok.nl/veiling.php?action=showitem&iid=278 [/quote.]
De punten die ik daar geboden heb, zijn ook weg . Dus als een van de sitebeheerders dit probleem aub kan oplossen, dan kan ik misschien nog bieden op andere producten .
ja/nee, wat je zegt klopt wel, .Maar ja ik d8 echt dat die wegging voor 25 punten, aangezien miijn bod de heledag erop stond, en niemand bied er over heen, ja dan denk ik dat, maar als men overbiedt wees dan zo eerlijk en geef degene ook de kans en niet op laatste sec bieden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je hebt het waarschijnlijk over mijn death to rights. Had je nou echt verwacht dat die weg zou gaan voor 25 punten?
Als mensen niet zo hebberig zouden zijn, zouden ze in een keer veel meer punten op iets inzetten, maar dat doen ze niet. Het is dus eigen schuld als je wat verliest.
ipv twi bedoel je hattrickquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:31 schreef twi het volgende:
Maar dan wil ik wel © FOK! & twi onder die veiling zien staan
We willen natuurlijk straks wel foto's zien hoe deze hendig sjieke GTA outfit er dan wel niet uit zietquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:47 schreef Luutgaert het volgende:
Yes, een GTA pimppak!
Als je daar nou eerder op geboden had, kostte dat ding je maar 26 punten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:03 schreef rakotto het volgende:
pacman gwonen. =o
Nog best vet die Nintendo Wii pin!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:26 schreef Gunnarr het volgende:
Hm. Nadat ik serieus op élk product waar ik bereid was all-in voor te gaan met mijn 229 punten overboden werd, blijf ik achter met een Wii Controller Pin, en ik heb geen flauw idee wat het is. Iemand?
Verder ben ik heel erg benieuwd naar het zogenaamde mysterieuze stomme cadeau, dus degene die hem gewonnen heeft, zou je wat van je willen laten horen als je het hebt ontvangen?
Tja, dat krijg je als je risico's neemt voor Guitar Hero 2 en de Stomme prijs.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:10 schreef Thomper het volgende:
[..]
Als je daar nou eerder op geboden had, kostte dat ding je maar 26 punten.
quote:
Tsja, dat heb je altijd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:10 schreef Thomper het volgende:
[..]
Als je daar nou eerder op geboden had, kostte dat ding je maar 26 punten.
Call of Duty 2 moet ik ook nog uitspelen. Daarna mag jij hem wel hebben. Omdat je zo lang op Test drive moet wachten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:02 schreef twi het volgende:
[..]
![]()
- Gears of War 3D poster
- Splinter Cell: Pandora Tomorrow schrift
- 2x Need for Speed sleutelhanger
- Sleutelhanger stuur 007
- Hanger Atlus
- Katja Faceplate (Xbox 360)
Mwah, niet slecht. Splinter Cell: Double Agent ligt hier ook inmiddels al op de mat, dus alleen een CoD2 trauma over
Dan heb je geluk gehad, ik was op het laatste moment nog aan het twijfelen of ik voor de pin of de Mysterieuze (stomme) prijs zou gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:26 schreef Gunnarr het volgende:
Hm. Nadat ik serieus op élk product waar ik bereid was all-in voor te gaan met mijn 229 punten overboden werd, blijf ik achter met een Wii Controller Pin, en ik heb geen flauw idee wat het is. Iemand?
Verder ben ik heel erg benieuwd naar het zogenaamde mysterieuze stomme cadeau, dus degene die hem gewonnen heeft, zou je wat van je willen laten horen als je het hebt ontvangen?
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:57 schreef Fliepke het volgende:
Okay, de mysterieuze stomme prijs wordt zo bekend gemaakt en morgen zal ik als ik terug ben uit keulen (Command & Conquer launchevent) een statistieken post bouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |