dat tref jij 's nachts in je bed aan ?quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:53 schreef Joene het volgende:
[..]
dat tref jij 's nachts in je bed aan ?![]()
Wel zin maar niet in werken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:54 schreef miss_bleu het volgende:
Sow nog meer mensen geen zin vandaag?
*meldquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:54 schreef miss_bleu het volgende:
Gelukkig ben ik Thuisquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:54 schreef miss_bleu het volgende:
3 delig met een stropje hequote:Op donderdag 22 maart 2007 09:09 schreef Armageddon het volgende:
Je moet zo'n hendig sjieke halen, zoeen die ik ook heb ouwe.
Kun je vast wennen aan de verstikkende halsband van het huwelijk.quote:
Een vlinderstrikje is eauk meaui!quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:16 schreef Armageddon het volgende:
Geen strop men! Das zeau gay.
Neuhj..quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:54 schreef miss_bleu het volgende:
quote:Paxlie - nieuwe foon --> geen nummers meer says:
grafkankerkutochtend
Paxlie - nieuwe foon --> geen nummers meer says:
om het even samen te vatten
Claudia says:
eensch!
Wies dit?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neuhj..
Ennuh... ff weer een schandaaltje helpen in de lucht te blijven.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:51 schreef miss_bleu het volgende:
als we dan toch aan het spammen zijn!
[afbeelding]
Ik ben geloof ik wel wakker
quote:
Die australische politieagente waarvan een deze foto was uitgelekt aan al haar collega's. Verhaaltje staat op FP.quote:
Ook stiekum een verlangen om politite agente te worden blue?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:51 schreef miss_bleu het volgende:
als we dan toch aan het spammen zijn!
[afbeelding]
Ik ben geloof ik wel wakker
Heuj! Ik sta erop vermeldt!quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:36 schreef GI het volgende:
[afbeelding]Op de frontpage staat te lezen dat er een agente is gesnapt met een sexy foto bij haar collega's. Meestal zijn agentes nou niet helemaal de soort vrouwen die je naakt wil zien. Ook zijn de agentes vaak niet helemaal van het soort die je hier op de weblog langs zou willen zien komen.
Deze wel
Dank aan n00cL30n voor de submit
Dat is dezelfde foto als hierboven he?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat ga ik niet hier op kantoor openen.
+100 relevant.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:24 schreef Armageddon het volgende:
Zeg missy, je hebt toch wel een kort rokje aan hè bij dat outfit?![]()
+1002 zelfs.quote:
Nee mijn laaghangende baggie bouwvakkerskont broekquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:24 schreef Armageddon het volgende:
Zeg missy, je hebt toch wel een kort rokje aan hè bij dat outfit?![]()
Met zo een kekke string erbovenuit?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:43 schreef miss_bleu het volgende:
Nee mijn laaghangende baggie bouwvakkerskont broek
Whaletail.com toch?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met zo een kekke string erbovenuit?
Mooi ouwe! Mooi!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:25 schreef Joene het volgende:
Zeau viel mee , winkel 1 ! Raak ! alles daar gekocht
Beige Tommy
ik vond het mooi en degene die mee waren kopen ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Whaletail.com toch?
[..]
Mooi ouwe! Mooi!
Tja... Als ik de pakken van Tommy nog een beetje ken.. Zal het zekers wel okee zijn!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:46 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vond het mooi en degene die mee waren kopen ook
De lijn is wat meer afgwerkt dan vorig jaar , aldus de verkoperquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja... Als ik de pakken van Tommy nog een beetje ken.. Zal het zekers wel okee zijn!
Die doet het hier niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:58 schreef n00cL30n het volgende:
Dat is dezelfde foto als hierboven he?
Zou dat felrode haar ook een soa zijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:54 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Op dit moment staan er 12 personen voor de SOA-kliniek te wachten en nog twee meiskens even verderop bij de fietsenrekken.
De stats:
- iets meer mannen;
- één meid met fel rood haar
- één individu weggedoken in een capuchon
Maar nog 5 minuten te gaan, dus er kunnen nog meer mensen bijkomen.
Keurige stats. Hebben de meisjes even verderop bij de fietsenrekken zich nog gevoegd in de rij?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:54 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Op dit moment staan er 12 personen voor de SOA-kliniek te wachten en nog twee meiskens even verderop bij de fietsenrekken.
De stats:
- iets meer mannen;
quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:54 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
De stats:
- iets meer mannen;
Jup, as expectedquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Keurige stats. Hebben de meisjes even verderop bij de fietsenrekken zich nog gevoegd in de rij?
Onthou je ze allemaal zodat als je ze per ongeluk tegenkomt in het uitgaanscircuit , je er niet bovenop duikt?quote:
Kijk! Dan ben je goed bezig!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:59 schreef Joene het volgende:
[..]
De lijn is wat meer afgwerkt dan vorig jaar , aldus de verkoper![]()
quote:
Rooie kop... Naar als je dat hebt als man zijnde.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou dat felrode haar ook een soa zijn![]()
psies.quote:
SOA - de hipheids tag van tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:27 schreef Armageddon het volgende:
Als ik het zo hoor, heeft iedereen een SOA hedentegenwoordigdaags.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |