Ze gaat NU een snikkellezing doen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:38 schreef Haroula het volgende:
ik ga de zon in, waarschuw me maar als het ranzig wordt!!
Vind je het gek, na dat artikel over haar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:45 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia krijgt er maar een heel onbehaagelijk gevoel van (over die reclametekst)
Ik heb dat artikel niet gelezenquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind je het gek, na dat artikel over haar.
Oh, maar Annet heeft nog wel meer in haar mars dan kennis van dikke nekken. Immers: "Er is naast de Psychognomie nog veel meer te zien. De totale mens in combinatie met gelaat en schedel. Er bestaat nog de Psychophysiognomie, de Pathophysiognomie, de Neu Phrenologie, de Kallisophie. Allemaal wetenschap die vooral gebaseerd is op de kiembladenleer"quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Indien dit programma zoals oorspronkelijk gepland jaren gaat duren heb je heel wat bakken met aktiviteiten en rariteiten nodig.![]()
Er staat idd een hoop gebazel, verder een hoop zogenaamde links, maar die zijn niet klikbaar... beetje slordige site al met al.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:37 schreef voyeur het volgende:
Fantastische site heeft ze trouwens. Je zou hem het liefst in zijn geheel citeren, maar vooruit een klein fragment van de kolder in apekool Nederlands (bij de opleiding tot Dozentin zat geen taaltest).
"Iedereen had spanning, behalve ik bleef heel rustig. Ik was immers door mijn waarnemingen gewaarschuwd en ik wist dat hij zo zou reageren.
Na de pauze heb ik de mensen met hele fijne woorden duidelijk gemaakt waar de uitdrukking “ kletsen uit je nek” vandaan komt.
Aan de vorm, dikte en gespannenheid van de nek is heel duidelijk te zien de lichamelijke liefde of de impulsen van de seksualiteit."
professor Paul Bouts was toen al 93 jaar oud dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! make ya day!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:44 schreef Tissik het volgende:
[..]
"Anette Müller is de laatste leerling van professor Paul Bouts. Na zes jaar studie is zij bij hem afgestudeerd als Gediplomeerd Karakterkundige en zij is als enige in Nederland en daarbuiten door hem bij notariële akte geautoriseerd om de PSYCHOGNOMIE toe te passen en verdere bekendheid te geven in de vorm van cursussen, workshops, lezingen en voordrachten. Zij is tevens als enige door professor Bouts gediplomeerd in de Craniometrie. "
Die is natuurlijk als de dood dat het blad wat al die "smerige leugens" over haar geplaatst heeft en niet eens fatsoenlijk antwoord wilde geven toen zij belde, de volgende sponsor van DGK wordt, en dan kan ze niet weigeren ze te woord te staanquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:45 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia krijgt er maar een heel onbehaagelijk gevoel van (over die reclametekst)
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:51 schreef voyeur het volgende:
[afbeelding]
Hier even mijn diploma tekenen professor.
en zo erfde ze zijn landgoed
Ze kan zo in een Gangsta - rap video clip van 50 cent, of die andere goof, Snoop Dog.quote:
Vind je dat nog niet genoeg dan?? Wat wil je in godsnaam nog meer zijn??quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
Tot nu toe de conclusie over mezelf:
Ik ben een oversext, volgevreten, egoistisch, gefrustreed,extrovert kutwijf.
Ik wacht af wat er nog volgt![]()
zus van Edward Scissorhandsquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:53 schreef obezzi het volgende:
wat heeft die mevrouw aan der handen????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |