Gewoon je naam noemen en eisen dat hij het nakijkt, terwijl je roept "WEET JE WEL WIE IK BEN?"quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef RedFever007 het volgende:
heb net met het service punt gebeld maar die konden mij verder niet helpeniK moest maar even langskomen zei die kerel.
Nou morgen maar even kijken
Omg, dat zou wel de stunt van deze stunt zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan spring je er toch gewoon opwhehehe ..... je hebt em toch niet betaald
Ze hadden het al door en ze hebben het deels stop gezet. Maar vanwege hun snelle service zijn er toch een aantal de deur uitgegaan. "Helaas"quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:33 schreef CyberD het volgende:
Ik heb em ook binnen gekregen vandaag, je zou denkend dat ze het ondertussen wel door hebben dat er iets niet goed gaat daar
1 troost, ik had er niet echt 6 besteld, ik heb jullie gewoon voor het lapje gehouden!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:30 schreef worldpimber het volgende:
Echt kut man, had ik er maar 6 besteld. Ik heb altijd pech
Stel je voorquote:NOTEBOOKTAS 868-58-248 000 16-03-2007 1 ¤ 0,00
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:52 schreef Johnnn het volgende:
Owja, tot gisteravond was het ook mogelijk een gratis notebook tas te krijgen bij een aantal laptops.
Dit deed ik dus ook
Hij staat nog bij m'n klantgegevens
[..]
Stel je voor![]()
![]()
en dan maken ze er ook nog reclame voor, nu omdat ze ook voor c&a verkopen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
Eigenlijk te gek voor woorden dat zoiets als dit mogelijk is. Er zijn zoveel webshops die dit weten te voorkomen en een gigant als Wehkamp maakt zo'n domme fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |