ik ken nog een FOK!ker die hem ook heeftquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:02 schreef Vernidal het volgende:
Wie hebber er nu allemaal een printer dan?
Volgens mij valt het namelijk allemaal nog wel mee.RemcoDelft Johnnn Sebasser Bron Worldpimber SuperRogier
Hoezo??quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe groot is de kans dat jullie over 2 weken alsnog een factuur van Wehkamp krijgen waarin staat dat je alsnog 80 euro moet dokken en binnen 14 dagen moet betalen, omdat anders een incassobureau wordt ingeschakeld?
Als dat gebeurt gaat hij netjes retour afzenderquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe groot is de kans dat jullie over 2 weken alsnog een factuur van Wehkamp krijgen waarin staat dat je alsnog 80 euro moet dokken en binnen 14 dagen moet betalen, omdat anders een incassobureau wordt ingeschakeld?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:02 schreef Vernidal het volgende:
Wie hebber er nu allemaal een printer dan?
Volgens mij valt het namelijk allemaal nog wel mee.RemcoDelft Johnnn Sebasser djdano Bron Vernidal ursel Worldpimber SuperRogier JJdJ1984 Lutke
Binnen, maar nog niet opgehaald:DJKoster Rio
(heel) Misschien/waarschijnlijk/etc.:Bullet-tooth MaxMark Apekoek
Doe maar wel, extra software voor oa het scan gebeuren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:09 schreef Vernidal het volgende:
Moet die CD in m'n laptop? Of kan het ook zonder instaleren?
Inderdaad, de dvd's heb ik er ook nog niet uitgehaald en de printer zit nog helemaal in de verpakking.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt gaat hij netjes retour afzender.
Hij zit netjes in de doos en dat blijft hij ook nog wel even
Hier dus ook binnen
Hier werkt hij al helemaalquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt gaat hij netjes retour afzender.
Hij zit netjes in de doos en dat blijft hij ook nog wel even
Hier dus ook binnen
Whehehe, en die kabel kost een euro of 6 bij de mediamarkt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef Johnnn het volgende:
Kun je USB kabels voor de printer ook op wehkamp bestellen? Dan neem ik dit shawl en slabbetje maar gelijk mee
Die kabel zat er niet bij namelijk![]()
Ze hebben hem heul niet in mijn maat en hij is niet eens gratisquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef Johnnn het volgende:
Kun je USB kabels voor de printer ook op wehkamp bestellen? Dan neem ik dit shawl en slabbetje maar gelijk mee
Die kabel zat er niet bij namelijk![]()
Dan spring je er toch gewoon opquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Inderdaad, de dvd's heb ik er ook nog niet uitgehaald en de printer zit nog helemaal in de verpakking.
Ik heb ook heul geen printer nodig mjeh, gratis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |