Sorry schat, we hebben allemaal onze eigen shit, maar normaal ben ik heel vrolijk hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit ook met mn shit, en wil ook vrolijk blijven. Das best lastig in de SC
Jemig das een hoop te verwerken en je boosheid is te begrijpen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mijn moeder was geopereerd aan darmkanker, het was helemaal goed met haar zeiden ze.
Ze was helemaal doorgelicht en kon ze nog jaren mee. 2 dagen later was ze dood.
Ware het niet dat ze geen mri hadden gemaakt van haar rug en daar zaten dus uitzaaiingen.
Mijn vader had reuma, hij werd gerevalideerd in een verpleeghuis, waar ze een catheter inbrachten en die ze niet zo hygienisch hebben behandeld. 1 keer kreeg hij dus via de catheter een infectie aan de blaas, die niet verholpen en zo via de nieren een bloedvergiftiging.
Dat is verholpen door het ziekenhuis, moest hij daardoor revalideren in hetzelfde verpleeghuis en ik zag hem verward. Ik eiste 's middags een temp, die doen ze alleen 's ochtends en 's avonds.
Nou diezelfde nacht is hij ook overleden , 2de bloedvergiftiging met een septische shock![]()
3 maanden na m'n moeder.
Ik ben er nog steeds boos over![]()
Het komt gewoon vaak dichterbij dan je lief is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Maar, hoe walgelijk ook, zo'n gouden kooi, raakt bij mij soms oud zeer. Dat zo'n kut programma zulke emoties weet op te rakelen vind ik al zo schaamtevol
Kan ik me voorstellen, maar als ik jouw was zou ik dan wat meer afstand nemen van het programma en vooral de streamsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Maar, hoe walgelijk ook, zo'n gouden kooi, raakt bij mij soms oud zeer. Dat zo'n kut programma zulke emoties weet op te rakelen vind ik al zo schaamtevol
Daarom begrijp ik ook zo goed, dat als een familielid of geliefde overlijdt je je zo kan voelenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig das een hoop te verwerken en je boosheid is te begrijpen.
Maar ja wat moet je ... Ik heb mijjn vader (tis al weer 14 jaar geleden) verloren en moet zeggen dat ik daar verward over ben (niet boos) maar de info vanuit het ziekenhuis dramatisch slecht. Als je het nieuws krijgt dat hij nog 1 a 2 dagen heeft te leven is dat een harde klap. Hij is uiteindelijk na 3 maanden overleden.
Waarom sussie?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Héhéquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian is een beetje boos op Sylvia vanwege de stemming, ah gossie die Brian toch.......
Het deed me direct hieraan denken:
[afbeelding]
Dat heb ik sinds dien ook gedaan. Forum als uitlaat klep voor mn luchtige kant en bijna geen streams meer gekeken. Toch is het ook goed om aangeraakt te worden omdat het me niet gaat om de personages maar om de herkenning en het oprakelen van oude dingen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar als ik jouw was zou ik dan wat meer afstand nemen van het programma en vooral de streams
Soms zijn de reacties van medeusers zo bot dat het nog erger wordt dan alleen datgene waarmee je door de streams geconfronteerd wordt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom sussie?
Dat is toch logisch, alles komt aan bot...dood ..overleven.....pesterijen....ga maar door.
Logisch dat er dingen getriggerd worden.
Top dat je eraan wilt werken, je weet nooit wat er uit gaat komen met je vader.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit in een vergelijkbare situatie als Syl, Was vreselijk overstuur. Mn vader gaat nog niet dood, maar het heeft me echt van slag gebracht. De oordelen vlogen hier over het forum. Ben er mee aan de slag hoe ik dat ga aanpakken
Ja , klopt exact !!! Snap ik ook. Ben zelf van het milde en het analyseren. Sta er naar te kijken , observeer en probeer niet meteen te oordelen. Waar ik wel over oordeel is mee te doen aan zo'n programmaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms zijn de reacties van medeusers zo bot dat het nog erger wordt dan alleen datgene waarmee je door de streams geconfronteerd wordt.
Zo makkelijk als bewoners beoordeeld en veroordeeld worden, zo makkelijk en hard zou jij dus ook veroordeeld kunnen worden.
Veel sterkte iig voor de moeilijke momenten, en toch goed dat je niet alles uit de weg gaat maar dan de confrontatie met jezelf aangaatquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat heb ik sinds dien ook gedaan. Forum als uitlaat klep voor mn luchtige kant en bijna geen streams meer gekeken. Toch is het ook goed om aangeraakt te worden omdat het me niet gaat om de personages maar om de herkenning en het oprakelen van oude dingen.
Op een of andere manier heeft mij Sylvia echt aan het denken gezet over hoe en wat...En ze blijft maar zeggen dat zij in DGK moest zijn, dat voelt zegt ze...En ik maar me niet kunnen voorstellen waarom...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit in een vergelijkbare situatie als Syl, Was vreselijk overstuur. Mn vader gaat nog niet dood, maar het heeft me echt van slag gebracht. De oordelen vlogen hier over het forum. Ben er mee aan de slag hoe ik dat ga aanpakken
Gezelligquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hallo ... ben een beetje moe van de streams dus kom hier even neuzen ....
Tuurlijk, maar als je ergens een oplossing voor wilt vinden , zal je toch eerst bij jezelf te raden moeten gaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms zijn de reacties van medeusers zo bot dat het nog erger wordt dan alleen datgene waarmee je door de streams geconfronteerd wordt.
Zo makkelijk als bewoners beoordeeld en veroordeeld worden, zo makkelijk en hard zou jij dus ook veroordeeld kunnen worden.
Ik begrijp precies wat je bedoelt, ik had afgelopen week ook ff een momentje dat ik hier helemaal uit mijn dak zat te vliegen door een enorm botte opmerking van iemand, ik heb toen nog wel gereageerd (had ik misschien niet moeten doen) en ben toen even een uurtje weggegaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja , klopt exact !!! Snap ik ook. Ben zelf van het milde en het analyseren. Sta er naar te kijken , observeer en probeer niet meteen te oordelen. Waar ik wel over oordeel is mee te doen aan zo'n programma
Schaamtevol ? Omdat het een commercieel kut programma is van Talpa. Ik kots op ellende van anderen die uitgebuit wordt. Er toch naar kijk en het dan voelt als vals sentiment. Maar het is natuurlijk logisch dat menselijke dingen me raken. De kunst is om dat in mn eigen leven op te lossen en het van een afstand te volgen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom sussie?
Dat is toch logisch, alles komt aan bod...dood ..overleven.....pesterijen....ga maar door.
Logisch dat er dingen getriggerd worden.
Gewoon ALTIJD negeren, hoe moeilijk ook, maar zulke users/opmerkingen kan je het beste doodzwijgenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp precies wat je bedoelt, ik had afgelopen week ook ff een momentje dat ik hier helemaal uit mijn dak zat te vliegen door een enorm botte opmerking van iemand, ik heb toen nog wel gereageerd (had ik misschien niet moeten doen) en ben toen even een uurtje weggegaan.
Niet alle kortzichtige opmerkingen van andere users hebben iets te maken met "bij jezelf te rade gaan", soms worden er gewoon dingen gezegd die voor mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt regelrecht schofferend zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je ergens een oplossing voor wilt vinden , zal je toch eerst bij jezelf te raden moeten gaan.
Ik weet dat maar al te goed.
Gewoon schofferend, ook voor mensen die iets dergelijks niet hebben meegemaakt. Empathie is soms ver te zoeken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alle kortzichtige opmerkingen van andere users hebben iets te maken met "bij jezelf te rade gaan", soms worden er gewoon dingen gezegd die voor mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt regelrecht schofferend is.
Syl verloor haar vader en ja vaders&moeders gaan uiteindelijk dood. Wat ze heeft laten zien is dat ook al heeft ze hem 10 jaar niet gesproken, ze nog altijd de roots van hem kende en ze wist de goede van de slechte kanten te scheiden, daardoor kon ze rouwen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja , klopt exact !!! Snap ik ook. Ben zelf van het milde en het analyseren. Sta er naar te kijken , observeer en probeer niet meteen te oordelen. Waar ik wel over oordeel is mee te doen aan zo'n programma
De botte reacties zijn in mijn ogen van mensen die op een tegenreactie uitzijn. Ze lezen niet eens... Heb zoveel antie reacties gezien over Silvia toen en nadat haar vader was overleden, te walgellijk voor woorden maar tis maar een DGK forum en voor dat soort gastjes is de ignore stand het beste middelquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doe jezelf niet te kort. Niemand is in staat tot zulke gesprekken omdat ze met woorden niet te zeggen zijn. Maar een gevoel van snappen is al genoegquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Veel sterkte iig voor de moeilijke momenten, en toch goed dat je niet alles uit de weg gaat maar dan de confrontatie met jezelf aangaat
(Ben niet echt goed in dit soort gesprekken, maar hoop je toch op deze manier een hart onder de riem te kunnen steken)
Ik heb er absoluut respect voor zoals ze dat aangepakt heeft, hoewel ik niet kan oordelen hoe het is om 10 jaar geen contact meer met een van je ouders te hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Syl verloor haar vader en ja vaders&moeders gaan uiteindelijk dood. Wat ze heeft laten zien is dat ook al heeft ze hem 10 jaar niet gesproken, ze nog altijd de roots van hem kende en ze wist de goede van de slechte kanten te scheiden, daardoor kon ze rouwen.
maar je weet toch helemaal niet precies hoe ze dat aangepakt heeft? Je weet niet eens wat er aan de hand is?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er absoluut respect voor zoals ze dat aangepakt heeft, hoewel ik niet kan oordelen hoe het is om 10 jaar geen contact meer met een van je ouders te hebben.
Ik val je niet aan hoor, hou me ten goede.Het is en blijft een kut-programma, toch kijken wij als streamers en Fokkers.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schaamtevol ? Omdat het een commercieel kut programma is van Talpa. Ik kots op ellende van anderen die uitgebuit wordt. Er toch naar kijk en het dan voelt als vals sentiment. Maar het is natuurlijk logisch dat menselijke dingen me raken. De kunst is om dat in mn eigen leven op te lossen en het van een afstand te volgen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
De botte reacties zijn in mijn ogen van mensen die op een tegenreactie uitzijn. Ze lezen niet eens... Heb zoveel antie reacties gezien over Silvia toen en nadat haar vader was overleden, te walgellijk voor woorden maar tis maar een DGK forum en voor dat soort gastjes is de ignore stand het beste middel
Dat snap ik ook heel goed. Negger het op het forum. Maar walg in het algemeen gewoon van mensen die zo snel oordelen over iets wat ze niet kennen of denken te kennen. Dat geldt voor alles.
Tuurlijk snap ik dat Jaap dik is en dat het niet ok is om hem te pesten.
Maar los daarvan probeer ik hem te snappen en hem ook te zien als eikel door zn gedrag.
Daarnaast ben ik geen heilige en kan ook schelden en flirten![]()
Inderdaad...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:39 schreef itsme het volgende:
[..]
maar je weet toch helemaal niet precies hoe ze dat aangepakt heeft? Je weet niet eens wat er aan de hand is?![]()
Mijn idee...Al in al kennen we elkaar hier niet....Wij zijn de Fokkers...Maar we kennen elkaars leven amper..Een ding hebben we samen en dat is DGK...Waarom?Alles wat ik weet is dat we met veel vrouwen zijn...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon ALTIJD negeren, hoe moeilijk ook, maar zulke users/opmerkingen kan je het beste doodzwijgen
Bedankt voor de edit, veel plezier.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
Ik dacht ik kom ff snel buurten (ben aan het spijbelen van het bezoek) , maar het is hier vanavond niet bepaald luchtig in de SC.
Geeft natuurlijk niks. Deze gesprekken zijn een stuk zinvoller dan dat domme gehang in de COS.
Anyway: toch een beetje leuke za-av gewenst verder. Ik ga zo nog even m'n tanden in zo'n grote zwarte jongen zetten.
Uh.... ik bedoel dus Guinness (het is St Patricksday)
Welkomquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
Ik dacht ik kom ff snel buurten (ben aan het spijbelen van het bezoek) , maar het is hier vanavond niet bepaald luchtig in de SC.
Geeft natuurlijk niks. Deze gesprekken zijn een stuk zinvoller dan dat domme gehang in de COS.
Anyway: toch een beetje leuke za-av gewenst verder. Ik ga zo nog even m'n tanden in zo'n grote zwarte jongen zetten.
Lief, ik val je niet aan !!! Ik val mezelf aan en talpa. Maar vertel, als je wilt ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik val je niet aan hoor, hou me ten goede.Het is en blijft een kut-programma, toch kijken wij als streamers en Fokkers.
Wat er gebeurt is dat er dingen voorbij komen die sommige mensen herkennen.
Als je dat op jezelf betrekt, komt het extra hard aan, geloof me, ik weet er alles van.
goed dat je het er even bij zegt ... kreeg er een beeld bijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
Voor zover duidelijk heeft ze voor ze DGK in ging geprobeerd met hem te praten, dat is niet gelukt, toen is ze toch nog gegaan toen ze nog wel kon praten, ze lijkt met deze oplossing (niet de villa verlaten, wel afscheid nemen) vrede te hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:39 schreef itsme het volgende:
[..]
maar je weet toch helemaal niet precies hoe ze dat aangepakt heeft? Je weet niet eens wat er aan de hand is?![]()
Toen ik die zin las moest ik gelijk denken aan de FOK!Docu erg interessant om even te zien, ik vond het iig de moeite waardquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Mijn idee...Al in al kennen we elkaar hier niet....Wij zijn de Fokkers...Maar we kennen elkaars leven amper..Een ding hebben we samen en dat is DGK...Waarom?Alles wat ik weet is dat we met veel vrouwen zijn...
Een gemeenschap gevoel is altijd ok.
Thanks voor de knuffelquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:38 schreef itsme het volgende:
Prospera. Ik schrik erg van je verhaal. Kan me zo goed voorstellen dat je vol boosheid zit.
Dikke knuffel![]()
Kleinzusje, ja mensen oordelen heel snel over anderen die op TV komen. (Ik ook zelf hoor) Ik weet dat er redenen kunnen zijn waarom een mens geen contact meer heeft met zijn of haar ouders. Zelf heb ik dat gelukkig niet, heb beide ouders nog.![]()
Kijk zelf ook minder naar de streams omdat ik me te veel liet opfokken. Te veel scriptjes![]()
Ik ook. Ik had je berichtje verkeerd geinterpreteerd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor zover duidelijk heeft ze voor ze DGK in ging geprobeerd met hem te praten, dat is niet gelukt, toen is ze toch nog gegaan toen ze nog wel kon praten, ze lijkt met deze oplossing (niet de villa verlaten, wel afscheid nemen) vrede te hebben.
Ze heeft zich niet laten opnaaien door medebewoners die vonden dat ze dan maar moest vertrekken en heeft het wel voor elkaar gekregen die 12 uur in 3en te splitsen.
Ze doet dus wat zij vindt dat goed is, en dat vind ik verstandig.
Ik hb nog een liter shouf Nice mag dat ook (ben geen Ier)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
Ach, dat overkomt ons allemaal wel eensquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had je berichtje verkeerd geinterpreteerd.![]()
Veel plezier Gertquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
Dat neemt niet weg dat het wel vervelend is als mensen je dingen gaan verwijten die je overkomen zijn, ook al had je daar zelf geen schuld aan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
Wie heeft eigenlijk geen issue's. Je kunt mij niet wijsmaken dat je zomaar door het leven fladdert.
Alles heeft een reden, hoe krom ook, en ik ben echt geen zwever..Soms ben ik zo boos op alles en iedereen, ook op mezelf, hoe dingen lopen.
Je hebt echt geen grip op dingen, die gebeuren gewoon.
Op wie quote je hier?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
Wie heeft eigenlijk geen issue's. Je kunt mij niet wijsmaken dat je zomaar door het leven fladdert.
Alles heeft een reden, hoe krom ook, en ik ben echt geen zwever..Soms ben ik zo boos op alles en iedereen, ook op mezelf, hoe dingen lopen.
Je hebt echt geen grip op dingen, die gebeuren gewoon.
Ehm, dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat het wel vervelend is als mensen je dingen gaan verwijten die je overkomen zijn, ook al had je daar zelf geen schuld aan.
Ik moet er niet aan denken, zelfs niet voor 2 miljoen plus een villa van 2 miljoen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
En stel wij worden 24 uur gevolgd. Dan is het ook geen pretje
Ik moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
En stel wij worden 24 uur gevolgd. Dan is het ook geen pretje
Zo!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toen ik die zin las moest ik gelijk denken aan de FOK!Docu erg interessant om even te zien, ik vond het iig de moeite waard
(Je hebt overigens Quicktime nodig om het bestand af te spelen)
Tis inderdaad goed om te zien dat het gros van de mensen toch nog goed van slecht kan onderscheiden!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
Er zijn zaken die spelen in DGK die ik gewoon naar vindt om te zien ... het helpt weleens als je dan terug leest dat anderen dat dan ook naar vinden.
Qquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee zeg eens niet van die rare dingen jij![]()
Ehm..... mijn opmerking was wel serieus??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Q
Au ... twas cynish hoor... Dammmm....Misschein moet je zelf ook es terug lezen zoals je soms ander fokkers
afbekt![]()
Trustequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Lieve Fokkers, ik ga mijn mand in , tot morgen![]()
![]()
Lekker makkelijk maar goed truste meis we kunnen toch meestal wel door 1 deurquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
![]()
trustequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
![]()
Ja goeie docu he?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:04 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zo!Ik zit sinds BB1 op Fok!, dit is prachtig!
Trustequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef itsme het volgende:
truste.![]()
Tor morgen, ben elke ochtend benieuwd wat me weer te wachten staat ivm DGK.![]()
OMG...Echt bewust van was ik nooit, wat een prachtig verhaal.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toen ik die zin las moest ik gelijk denken aan de FOK!Docu erg interessant om even te zien, ik vond het iig de moeite waard
(Je hebt overigens Quicktime nodig om het bestand af te spelen)
quote:
Wat was dat nou Leandra ? Ben je nog boos. Ik kan erg slecht tegen (onterechte) kritiekquote:
Ik had geen kritiek hoor, maar je qoute mij, reageert vervolgens op een bericht van beequeen over wel door 1 deur kunnen...... en dan heb ik niet gereageerd?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat was dat nou Leandra ? Ben je nog boos. Ik kan erg slecht tegen (onterechte) kritiek![]()
Zal het luchtiger opvatten voortaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had geen kritiek hoor, maar je qoute mij, reageert vervolgens op een bericht van beequeen over wel door 1 deur kunnen...... en dan heb ik niet gereageerd?
Ik had al gezegd dat die opmerking niet serieus bedoeld was, maar ik heb al eerder gemerkt dat je geintjes van mij niet altijd als geintje inschat...... dat geeft op zich nix maar het is wel jammer.
Have funquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
tot morgen lieverds
Verbod is een zwaar woord, maar ben nu idd alc.vrijquote:
Kee danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal het luchtiger opvatten voortaan.Soms komen teksten harder aan dan dat het is bedoeld. Daar kan een smiley niet aan tippen..
Truste als ik je beledigd heb sorry, maar ik wordt soms wat kriegelig dat alles wat SHE doet , hier op fok zo geweldig is.quote:
Nou duidelijk... Weet waar je het over hebt. Ik moet me errug inhouden soms maar dat is in mijn ogen terrecht (voor een ander niet blijkbaar) Gaat verder goed . Dankquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kee dan![]()
Op zich is het bij mij altijd vrij duidelijk: ik speel in principe niet op de man en in de COS al helemaal weinig, maar ik denk dat je door de SC van ergens afgelopen week ook een beetje.... verward bent, ik merkte dat toen al aan je reacties, maar het feit was toen dat een paar etterbakjes uit PUB en ONZ wel even dachten de SC van DGK te "kapen"
Dat is dan dus een ander verhaal, dan is het gallen en klieren over en weer....
Dat is een beetje de tendens de laatste tijd: als je niet voor ze bent, dan ben je tegen zequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:56 schreef maril het volgende:
[..]
Truste als ik je beledigd heb sorry, maar ik wordt soms wat kriegelig dat alles wat SHE doet , hier op fok zo geweldig is.
kweet het, desalnietemin....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een beetje de tendens de laatste tijd: als je niet voor ze bent, dan ben je tegen ze![]()
Lekker laten gaan, er zitten nou eenmaal schrikbarend veel newbies in DGK....
Kee danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou duidelijk... Weet waar je het over hebt. Ik moet me errug inhouden soms maar dat is in mijn ogen terrecht (voor een ander niet blijkbaar) Gaat verder goed . Dankalles weer uitgesproken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |