abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:22:19 #201
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47382819
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit ook met mn shit, en wil ook vrolijk blijven. Das best lastig in de SC
Sorry schat, we hebben allemaal onze eigen shit, maar normaal ben ik heel vrolijk hoor
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_47382828
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:15 schreef Prospera het volgende:

[..]

Mijn moeder was geopereerd aan darmkanker, het was helemaal goed met haar zeiden ze.
Ze was helemaal doorgelicht en kon ze nog jaren mee. 2 dagen later was ze dood.
Ware het niet dat ze geen mri hadden gemaakt van haar rug en daar zaten dus uitzaaiingen.

Mijn vader had reuma, hij werd gerevalideerd in een verpleeghuis, waar ze een catheter inbrachten en die ze niet zo hygienisch hebben behandeld. 1 keer kreeg hij dus via de catheter een infectie aan de blaas, die niet verholpen en zo via de nieren een bloedvergiftiging.

Dat is verholpen door het ziekenhuis, moest hij daardoor revalideren in hetzelfde verpleeghuis en ik zag hem verward. Ik eiste 's middags een temp, die doen ze alleen 's ochtends en 's avonds.
Nou diezelfde nacht is hij ook overleden , 2de bloedvergiftiging met een septische shock
3 maanden na m'n moeder.
Ik ben er nog steeds boos over
Jemig das een hoop te verwerken en je boosheid is te begrijpen.
Maar ja wat moet je ... Ik heb mijjn vader (tis al weer 14 jaar geleden) verloren en moet zeggen dat ik daar verward over ben (niet boos) maar de info vanuit het ziekenhuis dramatisch slecht. Als je het nieuws krijgt dat hij nog 1 a 2 dagen heeft te leven is dat een harde klap. Hij is uiteindelijk na 3 maanden overleden.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_47382849
Maar, hoe walgelijk ook, zo'n gouden kooi, raakt bij mij soms oud zeer. Dat zo'n kut programma zulke emoties weet op te rakelen vind ik al zo schaamtevol
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:24:27 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47382871
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Maar, hoe walgelijk ook, zo'n gouden kooi, raakt bij mij soms oud zeer. Dat zo'n kut programma zulke emoties weet op te rakelen vind ik al zo schaamtevol
Het komt gewoon vaak dichterbij dan je lief is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:24:36 #205
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47382875
quote:
Kan ik me voorstellen, maar als ik jouw was zou ik dan wat meer afstand nemen van het programma en vooral de streams
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_47382905
Ik zit in een vergelijkbare situatie als Syl, Was vreselijk overstuur. Mn vader gaat nog niet dood, maar het heeft me echt van slag gebracht. De oordelen vlogen hier over het forum. Ben er mee aan de slag hoe ik dat ga aanpakken
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:26:25 #207
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47382914
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Jemig das een hoop te verwerken en je boosheid is te begrijpen.
Maar ja wat moet je ... Ik heb mijjn vader (tis al weer 14 jaar geleden) verloren en moet zeggen dat ik daar verward over ben (niet boos) maar de info vanuit het ziekenhuis dramatisch slecht. Als je het nieuws krijgt dat hij nog 1 a 2 dagen heeft te leven is dat een harde klap. Hij is uiteindelijk na 3 maanden overleden.
Daarom begrijp ik ook zo goed, dat als een familielid of geliefde overlijdt je je zo kan voelen
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 22:26:42 #208
135305 beequeen
Lost.
pi_47382924
quote:
Waarom sussie?
Dat is toch logisch, alles komt aan bod...dood ..overleven.....pesterijen....ga maar door.
Logisch dat er dingen getriggerd worden.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47382933
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Brian is een beetje boos op Sylvia vanwege de stemming, ah gossie die Brian toch.......
Het deed me direct hieraan denken:

[afbeelding]
Héhé
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_47382958
Wat me verbaasd is dat volwassen mensen zo met elkaar omgaan. Even Jaap als voorbeeld. Niet echt sociaal persoon maar ja ... Moet je zon jonge dan nog lopen zieken en sarren...
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_47382961
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:24 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, maar als ik jouw was zou ik dan wat meer afstand nemen van het programma en vooral de streams
Dat heb ik sinds dien ook gedaan. Forum als uitlaat klep voor mn luchtige kant en bijna geen streams meer gekeken. Toch is het ook goed om aangeraakt te worden omdat het me niet gaat om de personages maar om de herkenning en het oprakelen van oude dingen.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:28:55 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47382976
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom sussie?
Dat is toch logisch, alles komt aan bot...dood ..overleven.....pesterijen....ga maar door.
Soms zijn de reacties van medeusers zo bot dat het nog erger wordt dan alleen datgene waarmee je door de streams geconfronteerd wordt.
Zo makkelijk als bewoners beoordeeld en veroordeeld worden, zo makkelijk en hard zou jij dus ook veroordeeld kunnen worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 22:29:04 #213
135305 beequeen
Lost.
pi_47382979
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit in een vergelijkbare situatie als Syl, Was vreselijk overstuur. Mn vader gaat nog niet dood, maar het heeft me echt van slag gebracht. De oordelen vlogen hier over het forum. Ben er mee aan de slag hoe ik dat ga aanpakken
Top dat je eraan wilt werken, je weet nooit wat er uit gaat komen met je vader.
― Mark Twain
pi_47383032
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Soms zijn de reacties van medeusers zo bot dat het nog erger wordt dan alleen datgene waarmee je door de streams geconfronteerd wordt.
Zo makkelijk als bewoners beoordeeld en veroordeeld worden, zo makkelijk en hard zou jij dus ook veroordeeld kunnen worden.
Ja , klopt exact !!! Snap ik ook. Ben zelf van het milde en het analyseren. Sta er naar te kijken , observeer en probeer niet meteen te oordelen. Waar ik wel over oordeel is mee te doen aan zo'n programma
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:31:32 #215
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47383035
Hoe zit dat nou met je ogen föhnen , zijn ze zo lang dat het föhnen een uurtje duurt
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:31:45 #216
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47383042
Hallo ... ben een beetje moe van de streams dus kom hier even neuzen ....
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:31:50 #217
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47383044
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Dat heb ik sinds dien ook gedaan. Forum als uitlaat klep voor mn luchtige kant en bijna geen streams meer gekeken. Toch is het ook goed om aangeraakt te worden omdat het me niet gaat om de personages maar om de herkenning en het oprakelen van oude dingen.
Veel sterkte iig voor de moeilijke momenten, en toch goed dat je niet alles uit de weg gaat maar dan de confrontatie met jezelf aangaat

(Ben niet echt goed in dit soort gesprekken, maar hoop je toch op deze manier een hart onder de riem te kunnen steken)
pi_47383062
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:25 schreef kleinzusje het volgende:
Op een of andere manier heeft mij Sylvia echt aan het denken gezet over hoe en wat...En ze blijft maar zeggen dat zij in DGK moest zijn, dat voelt zegt ze...En ik maar me niet kunnen voorstellen waarom...
Mss is het toch voor ons....
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:32:16 #219
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47383064
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hallo ... ben een beetje moe van de streams dus kom hier even neuzen ....
Gezellig

Welkom in de SC
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 22:32:47 #220
135305 beequeen
Lost.
pi_47383077
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar als je ergens een oplossing voor wilt vinden , zal je toch eerst bij jezelf te raden moeten gaan.
Ik weet dat maar al te goed.
― Mark Twain
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:33:20 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47383096
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja , klopt exact !!! Snap ik ook. Ben zelf van het milde en het analyseren. Sta er naar te kijken , observeer en probeer niet meteen te oordelen. Waar ik wel over oordeel is mee te doen aan zo'n programma
Ik begrijp precies wat je bedoelt, ik had afgelopen week ook ff een momentje dat ik hier helemaal uit mijn dak zat te vliegen door een enorm botte opmerking van iemand, ik heb toen nog wel gereageerd (had ik misschien niet moeten doen) en ben toen even een uurtje weggegaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47383110
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waarom sussie?
Dat is toch logisch, alles komt aan bod...dood ..overleven.....pesterijen....ga maar door.
Schaamtevol ? Omdat het een commercieel kut programma is van Talpa. Ik kots op ellende van anderen die uitgebuit wordt. Er toch naar kijk en het dan voelt als vals sentiment. Maar het is natuurlijk logisch dat menselijke dingen me raken. De kunst is om dat in mn eigen leven op te lossen en het van een afstand te volgen.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:34:14 #223
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47383130
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik begrijp precies wat je bedoelt, ik had afgelopen week ook ff een momentje dat ik hier helemaal uit mijn dak zat te vliegen door een enorm botte opmerking van iemand, ik heb toen nog wel gereageerd (had ik misschien niet moeten doen) en ben toen even een uurtje weggegaan.
Gewoon ALTIJD negeren, hoe moeilijk ook, maar zulke users/opmerkingen kan je het beste doodzwijgen
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:34:44 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47383144
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je ergens een oplossing voor wilt vinden , zal je toch eerst bij jezelf te raden moeten gaan.
Ik weet dat maar al te goed.
Niet alle kortzichtige opmerkingen van andere users hebben iets te maken met "bij jezelf te rade gaan", soms worden er gewoon dingen gezegd die voor mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt regelrecht schofferend zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47383172
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet alle kortzichtige opmerkingen van andere users hebben iets te maken met "bij jezelf te rade gaan", soms worden er gewoon dingen gezegd die voor mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt regelrecht schofferend is.
Gewoon schofferend, ook voor mensen die iets dergelijks niet hebben meegemaakt. Empathie is soms ver te zoeken.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:36:13 #226
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47383185
heavy shit mensen ..... en herkenbaar
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:36:24 #227
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47383192
quote:

[..]

Syl verloor haar vader en ja vaders&moeders gaan uiteindelijk dood. Wat ze heeft laten zien is dat ook al heeft ze hem 10 jaar niet gesproken, ze nog altijd de roots van hem kende en ze wist de goede van de slechte kanten te scheiden, daardoor kon ze rouwen.
pi_47383201
quote:

[..]

De botte reacties zijn in mijn ogen van mensen die op een tegenreactie uitzijn. Ze lezen niet eens... Heb zoveel antie reacties gezien over Silvia toen en nadat haar vader was overleden, te walgellijk voor woorden maar tis maar een DGK forum en voor dat soort gastjes is de ignore stand het beste middel
pi_47383214
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Veel sterkte iig voor de moeilijke momenten, en toch goed dat je niet alles uit de weg gaat maar dan de confrontatie met jezelf aangaat

(Ben niet echt goed in dit soort gesprekken, maar hoop je toch op deze manier een hart onder de riem te kunnen steken)
Doe jezelf niet te kort. Niemand is in staat tot zulke gesprekken omdat ze met woorden niet te zeggen zijn. Maar een gevoel van snappen is al genoeg
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:37:47 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47383228
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Syl verloor haar vader en ja vaders&moeders gaan uiteindelijk dood. Wat ze heeft laten zien is dat ook al heeft ze hem 10 jaar niet gesproken, ze nog altijd de roots van hem kende en ze wist de goede van de slechte kanten te scheiden, daardoor kon ze rouwen.
Ik heb er absoluut respect voor zoals ze dat aangepakt heeft, hoewel ik niet kan oordelen hoe het is om 10 jaar geen contact meer met een van je ouders te hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47383252
Prospera. Ik schrik erg van je verhaal. Kan me zo goed voorstellen dat je vol boosheid zit.
Dikke knuffel

Kleinzusje, ja mensen oordelen heel snel over anderen die op TV komen. (Ik ook zelf hoor) Ik weet dat er redenen kunnen zijn waarom een mens geen contact meer heeft met zijn of haar ouders. Zelf heb ik dat gelukkig niet, heb beide ouders nog.

Kijk zelf ook minder naar de streams omdat ik me te veel liet opfokken. Te veel scriptjes
pi_47383284
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb er absoluut respect voor zoals ze dat aangepakt heeft, hoewel ik niet kan oordelen hoe het is om 10 jaar geen contact meer met een van je ouders te hebben.
maar je weet toch helemaal niet precies hoe ze dat aangepakt heeft? Je weet niet eens wat er aan de hand is?

eta: sorry ik had het verkeerd gelezen. dacht dat je er geen respect voor had, vond ik al zo raar.

[ Bericht 14% gewijzigd door itsme op 17-03-2007 22:45:48 ]
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 22:40:30 #233
135305 beequeen
Lost.
pi_47383309
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Schaamtevol ? Omdat het een commercieel kut programma is van Talpa. Ik kots op ellende van anderen die uitgebuit wordt. Er toch naar kijk en het dan voelt als vals sentiment. Maar het is natuurlijk logisch dat menselijke dingen me raken. De kunst is om dat in mn eigen leven op te lossen en het van een afstand te volgen.
Ik val je niet aan hoor, hou me ten goede.Het is en blijft een kut-programma, toch kijken wij als streamers en Fokkers.
Wat er gebeurt is dat er dingen voorbij komen die sommige mensen herkennen.
Als je dat op jezelf betrekt, komt het extra hard aan, geloof me, ik weet er alles van.
― Mark Twain
pi_47383324
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:36 schreef Soury het volgende:

[..]

De botte reacties zijn in mijn ogen van mensen die op een tegenreactie uitzijn. Ze lezen niet eens... Heb zoveel antie reacties gezien over Silvia toen en nadat haar vader was overleden, te walgellijk voor woorden maar tis maar een DGK forum en voor dat soort gastjes is de ignore stand het beste middel

Dat snap ik ook heel goed. Negger het op het forum. Maar walg in het algemeen gewoon van mensen die zo snel oordelen over iets wat ze niet kennen of denken te kennen. Dat geldt voor alles.

Tuurlijk snap ik dat Jaap dik is en dat het niet ok is om hem te pesten.

Maar los daarvan probeer ik hem te snappen en hem ook te zien als eikel door zn gedrag.

Daarnaast ben ik geen heilige en kan ook schelden en flirten
pi_47383326
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:39 schreef itsme het volgende:

[..]

maar je weet toch helemaal niet precies hoe ze dat aangepakt heeft? Je weet niet eens wat er aan de hand is?
Inderdaad...
pi_47383332
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:34 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Gewoon ALTIJD negeren, hoe moeilijk ook, maar zulke users/opmerkingen kan je het beste doodzwijgen
Mijn idee...Al in al kennen we elkaar hier niet....Wij zijn de Fokkers...Maar we kennen elkaars leven amper..Een ding hebben we samen en dat is DGK...Waarom?Alles wat ik weet is dat we met veel vrouwen zijn...
Een gemeenschap gevoel is altijd ok.
  Moderator zaterdag 17 maart 2007 @ 22:41:54 #237
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47383349
Ik dacht ik kom ff snel buurten (ben aan het spijbelen van het bezoek) , maar het is hier vanavond niet bepaald luchtig in de SC.
Geeft natuurlijk niks. Deze gesprekken zijn een stuk zinvoller dan dat domme gehang in de COS.
Anyway: toch een beetje leuke za-av gewenst verder. Ik ga zo nog even m'n tanden in zo'n grote zwarte jongen zetten.

Uh.... ik bedoel dus Guinness (het is St Patricksday)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 22:43:35 #238
135305 beequeen
Lost.
pi_47383396
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
Ik dacht ik kom ff snel buurten (ben aan het spijbelen van het bezoek) , maar het is hier vanavond niet bepaald luchtig in de SC.
Geeft natuurlijk niks. Deze gesprekken zijn een stuk zinvoller dan dat domme gehang in de COS.
Anyway: toch een beetje leuke za-av gewenst verder. Ik ga zo nog even m'n tanden in zo'n grote zwarte jongen zetten.

Bedankt voor de edit, veel plezier.
― Mark Twain
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:43:41 #239
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47383400
quote:

Welkom
pi_47383401
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik val je niet aan hoor, hou me ten goede.Het is en blijft een kut-programma, toch kijken wij als streamers en Fokkers.
Wat er gebeurt is dat er dingen voorbij komen die sommige mensen herkennen.
Als je dat op jezelf betrekt, komt het extra hard aan, geloof me, ik weet er alles van.
Lief, ik val je niet aan !!! Ik val mezelf aan en talpa. Maar vertel, als je wilt ?
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:43:46 #241
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47383403
quote:

goed dat je het er even bij zegt ... kreeg er een beeld bij
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:44:01 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47383411
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Voor zover duidelijk heeft ze voor ze DGK in ging geprobeerd met hem te praten, dat is niet gelukt, toen is ze toch nog gegaan toen ze nog wel kon praten, ze lijkt met deze oplossing (niet de villa verlaten, wel afscheid nemen) vrede te hebben.

Ze heeft zich niet laten opnaaien door medebewoners die vonden dat ze dan maar moest vertrekken en heeft het wel voor elkaar gekregen die 12 uur in 3en te splitsen.

Ze doet dus wat zij vindt dat goed is, en dat vind ik verstandig.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:45:00 #243
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47383437
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Mijn idee...Al in al kennen we elkaar hier niet....Wij zijn de Fokkers...Maar we kennen elkaars leven amper..Een ding hebben we samen en dat is DGK...Waarom?Alles wat ik weet is dat we met veel vrouwen zijn...
Een gemeenschap gevoel is altijd ok.
Toen ik die zin las moest ik gelijk denken aan de FOK!Docu erg interessant om even te zien, ik vond het iig de moeite waard

(Je hebt overigens Quicktime nodig om het bestand af te spelen)
pi_47383471
Tuurlijk snap ik dat Jaap dik is en dat het niet ok is om hem te pesten.

Maar los daarvan probeer ik hem te snappen en hem ook te zien als eikel door zn gedrag.

Daarnaast ben ik geen heilige en kan ook schelden en flirten

Ikke ook zus.. Maar mijn tenen zijn regelmatig gekromt geweest. Ben nog steeds een Huub fan maar die heeft me ook wel es meerdere keren gekwetst... door zijn stomme ondoordachte uitspraken !
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:46:17 #245
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47383485
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:38 schreef itsme het volgende:
Prospera. Ik schrik erg van je verhaal. Kan me zo goed voorstellen dat je vol boosheid zit.
Dikke knuffel

Kleinzusje, ja mensen oordelen heel snel over anderen die op TV komen. (Ik ook zelf hoor) Ik weet dat er redenen kunnen zijn waarom een mens geen contact meer heeft met zijn of haar ouders. Zelf heb ik dat gelukkig niet, heb beide ouders nog.

Kijk zelf ook minder naar de streams omdat ik me te veel liet opfokken. Te veel scriptjes
Thanks voor de knuffel
Ik heb zelf jaren in het ziekenhuis gewerkt en weet hoeveel er daar kan misgaan.

Wat ik in het verpleeghuis zag, bij een 6 weekse revalidatie voor mn vader, daar zakt je broek vanaf.
Door een reuma-aanval kon hij op dat moment niet goed zelfstandig drinken.

Ze gaven hem verkeerde medicijnen en zette drinken neer voor zijn neus, die hij op dat moment niet zelf kon pakken. Na 3 uur haalden ze zijn drinken weer weg, zonder hem te helpen.
pi_47383518
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor zover duidelijk heeft ze voor ze DGK in ging geprobeerd met hem te praten, dat is niet gelukt, toen is ze toch nog gegaan toen ze nog wel kon praten, ze lijkt met deze oplossing (niet de villa verlaten, wel afscheid nemen) vrede te hebben.

Ze heeft zich niet laten opnaaien door medebewoners die vonden dat ze dan maar moest vertrekken en heeft het wel voor elkaar gekregen die 12 uur in 3en te splitsen.

Ze doet dus wat zij vindt dat goed is, en dat vind ik verstandig.
Ik ook. Ik had je berichtje verkeerd geinterpreteerd.
pi_47383537
quote:

Ik hb nog een liter shouf Nice mag dat ook (ben geen Ier)
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:48:01 #248
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47383543
Offtopic: Raymann is afgelopen
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:48:40 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47383566
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had je berichtje verkeerd geinterpreteerd.
Ach, dat overkomt ons allemaal wel eens
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47383587
Terug naar de werkelijkheid ?
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:50:41 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47383609
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
Hee zeg eens niet van die rare dingen jij
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47383619
quote:

Veel plezier Gert
pi_47383620
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
neeh

Ik ga lekker vroeg naar bed met een boek en chocolade
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:54:47 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47383732
Jij ook een fijne zaterdagavond Gert
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 22:56:42 #255
135305 beequeen
Lost.
pi_47383790
Wie heeft eigenlijk geen issue's. Je kunt mij niet wijsmaken dat je zomaar door het leven fladdert.
Alles heeft een reden, hoe krom ook, en ik ben echt geen zwever..Soms ben ik zo boos op alles en iedereen, ook op mezelf, hoe dingen lopen.
Je hebt echt geen grip op dingen, die gebeuren gewoon.
― Mark Twain
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:57:38 #256
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47383822
Er zijn zaken die spelen in DGK die ik gewoon naar vindt om te zien ... het helpt weleens als je dan terug leest dat anderen dat dan ook naar vinden.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:00:18 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47383908
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:

Wie heeft eigenlijk geen issue's. Je kunt mij niet wijsmaken dat je zomaar door het leven fladdert.
Alles heeft een reden, hoe krom ook, en ik ben echt geen zwever..Soms ben ik zo boos op alles en iedereen, ook op mezelf, hoe dingen lopen.
Dat neemt niet weg dat het wel vervelend is als mensen je dingen gaan verwijten die je overkomen zijn, ook al had je daar zelf geen schuld aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:00:51 #258
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47383933
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:

Op wie quote je hier?
Tuurlijk heeft iedereen zijn issue's, het is door Syl dat de mijne even pijn deed en dat mag in de sc
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 23:01:27 #259
135305 beequeen
Lost.
pi_47383951
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat neemt niet weg dat het wel vervelend is als mensen je dingen gaan verwijten die je overkomen zijn, ook al had je daar zelf geen schuld aan.
Ehm, dat zeg ik toch?
― Mark Twain
pi_47383952
En stel wij worden 24 uur gevolgd. Dan is het ook geen pretje
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:02:56 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47383998
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
Ik moet er niet aan denken, zelfs niet voor 2 miljoen plus een villa van 2 miljoen.
En al helemaal niet voor een kans op die prijzen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 23:03:22 #262
135305 beequeen
Lost.
pi_47384010
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
Ik moet er niet aan denken.
― Mark Twain
pi_47384032
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:45 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Toen ik die zin las moest ik gelijk denken aan de FOK!Docu erg interessant om even te zien, ik vond het iig de moeite waard

Zo! Ik zit sinds BB1 op Fok!, dit is prachtig!
pi_47384124
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
Er zijn zaken die spelen in DGK die ik gewoon naar vindt om te zien ... het helpt weleens als je dan terug leest dat anderen dat dan ook naar vinden.
Tis inderdaad goed om te zien dat het gros van de mensen toch nog goed van slecht kan onderscheiden!
pi_47384153
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hee zeg eens niet van die rare dingen jij
Q
Au ... twas cynish hoor... Dammmm....Misschein moet je zelf ook es terug lezen zoals je soms ander fokkers
afbekt
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:12:32 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47384263
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Q
Au ... twas cynish hoor... Dammmm....Misschein moet je zelf ook es terug lezen zoals je soms ander fokkers
afbekt
Ehm..... mijn opmerking was wel serieus??
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 23:16:10 #267
135305 beequeen
Lost.
pi_47384376
Lieve Fokkers, ik ga mijn mand in , tot morgen
― Mark Twain
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:16:29 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47384384
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Truste
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47384425
quote:
Lekker makkelijk maar goed truste meis we kunnen toch meestal wel door 1 deur
pi_47384497
quote:
truste
pi_47384556
Dag zussie
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:23:12 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47384581
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
truste
Truste
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47384709
truste.
Tor morgen, ben elke ochtend benieuwd wat me weer te wachten staat ivm DGK.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:28:35 #274
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47384746
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:04 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Zo! Ik zit sinds BB1 op Fok!, dit is prachtig!
Ja goeie docu he?
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:29:27 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47384779
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef itsme het volgende:
truste.
Tor morgen, ben elke ochtend benieuwd wat me weer te wachten staat ivm DGK.
Truste

Die kan al bijna onder de ctrl-V
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47384782
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:45 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

OMG...Echt bewust van was ik nooit, wat een prachtig verhaal.
IEDEREEN KIJKEN NAAR DIE LINK...(indien je het nog niet gezien hebt)
Ik ben mss hier heel naïf....
pi_47384899
Nee ik niet
pi_47384915
Ben nog wakker en ga zo de kroeg in
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:34:37 #279
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47384948
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:33 schreef kleinzusje het volgende:
Veel plezier alvast!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:35:02 #280
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47384965
quote:
Ik ga niet naar de kroeg maar pak maar eens een borrel .....
vanaf hier ... proost !
pi_47384966
quote:
Veel plezier
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:35:45 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47384989
quote:
Strak plan
Veel plezier
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47385049
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Strak plan
Veel plezier
Wat was dat nou Leandra ? Ben je nog boos. Ik kan erg slecht tegen (onterechte) kritiek
pi_47385077
tot morgen lieverds
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:39:32 #285
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47385097
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
tot morgen lieverds
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:42:02 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47385180
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat was dat nou Leandra ? Ben je nog boos. Ik kan erg slecht tegen (onterechte) kritiek
Ik had geen kritiek hoor, maar je qoute mij, reageert vervolgens op een bericht van beequeen over wel door 1 deur kunnen...... en dan heb ik niet gereageerd?
Ik had al gezegd dat die opmerking niet serieus bedoeld was, maar ik heb al eerder gemerkt dat je geintjes van mij niet altijd als geintje inschat...... dat geeft op zich nix maar het is wel jammer.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:46:54 #287
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47385337
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:39 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Heb jij vannacht geen drankverbod
pi_47385356
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik had geen kritiek hoor, maar je qoute mij, reageert vervolgens op een bericht van beequeen over wel door 1 deur kunnen...... en dan heb ik niet gereageerd?
Ik had al gezegd dat die opmerking niet serieus bedoeld was, maar ik heb al eerder gemerkt dat je geintjes van mij niet altijd als geintje inschat...... dat geeft op zich nix maar het is wel jammer.
Zal het luchtiger opvatten voortaan. Soms komen teksten harder aan dan dat het is bedoeld. Daar kan een smiley niet aan tippen..
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:48:26 #289
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47385385
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
tot morgen lieverds
Have fun
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:49:07 #290
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47385406
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:46 schreef Prospera het volgende:

[..]

Heb jij vannacht geen drankverbod
Verbod is een zwaar woord, maar ben nu idd alc.vrij
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:49:44 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47385428
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal het luchtiger opvatten voortaan. Soms komen teksten harder aan dan dat het is bedoeld. Daar kan een smiley niet aan tippen..
Kee dan
Op zich is het bij mij altijd vrij duidelijk: ik speel in principe niet op de man en in de COS al helemaal weinig, maar ik denk dat je door de SC van ergens afgelopen week ook een beetje.... verward bent, ik merkte dat toen al aan je reacties, maar het feit was toen dat een paar etterbakjes uit PUB en ONZ wel even dachten de SC van DGK te "kapen"
Dat is dan dus een ander verhaal, dan is het gallen en klieren over en weer....
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:56:16 #292
127004 maril
Smeetsfan
pi_47385658
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:20 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

truste
Truste als ik je beledigd heb sorry, maar ik wordt soms wat kriegelig dat alles wat SHE doet , hier op fok zo geweldig is.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_47385699
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kee dan
Op zich is het bij mij altijd vrij duidelijk: ik speel in principe niet op de man en in de COS al helemaal weinig, maar ik denk dat je door de SC van ergens afgelopen week ook een beetje.... verward bent, ik merkte dat toen al aan je reacties, maar het feit was toen dat een paar etterbakjes uit PUB en ONZ wel even dachten de SC van DGK te "kapen"
Dat is dan dus een ander verhaal, dan is het gallen en klieren over en weer....
Nou duidelijk... Weet waar je het over hebt. Ik moet me errug inhouden soms maar dat is in mijn ogen terrecht (voor een ander niet blijkbaar) Gaat verder goed . Dank alles weer uitgesproken
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:58:07 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47385718
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:56 schreef maril het volgende:
[..]
Truste als ik je beledigd heb sorry, maar ik wordt soms wat kriegelig dat alles wat SHE doet , hier op fok zo geweldig is.
Dat is een beetje de tendens de laatste tijd: als je niet voor ze bent, dan ben je tegen ze
Lekker laten gaan, er zitten nou eenmaal schrikbarend veel newbies in DGK....
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 18 maart 2007 @ 00:00:13 #295
127004 maril
Smeetsfan
pi_47385782
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is een beetje de tendens de laatste tijd: als je niet voor ze bent, dan ben je tegen ze
Lekker laten gaan, er zitten nou eenmaal schrikbarend veel newbies in DGK....
kweet het, desalnietemin....
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zondag 18 maart 2007 @ 00:03:47 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47385908
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou duidelijk... Weet waar je het over hebt. Ik moet me errug inhouden soms maar dat is in mijn ogen terrecht (voor een ander niet blijkbaar) Gaat verder goed . Dank alles weer uitgesproken
Kee dan
En ja, ik heb in de COS (deze week) 1 keer iemand een teringhufter genoemd, daar heb ik in deze SC al van gezegd dat ik beter niet had kunnen reageren, maar ik meende het op dat moment absoluut wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 18 maart 2007 @ 00:06:42 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47385994
quote:
Op zondag 18 maart 2007 00:00 schreef maril het volgende:
[..]
kweet het, desalnietemin....
Is idd soms lastig....
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 18 maart 2007 @ 00:15:03 #298
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47386245
Speciaal voor Prospera: GIGAWARP.MP3

zondag 18 maart 2007 @ 00:17:29 #299
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47386334
Je bent een engel.. ff luisteren
  zondag 18 maart 2007 @ 00:17:55 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47386359
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')