Maar hij verteld niets nieuws. Alles is al met regelmaat een keer gezegd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:00 schreef Casshern het volgende:
huub geeft te veel info weg aan jaap....niet slim!
Jammer dat Huub het onmiddelijk afkapt om over zichzelf te praten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:02 schreef Heathen het volgende:
Het seksleven van Jaap. DIt moet spannend worden
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gewoon sms-en man misschien krijgt hij wel 99%![]()
Ach ja, dat is ook Huub, ik geloof dat wij met zijn allen vinden dat hij heel vaak niet slim speelt, maar wie zijn wij?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:00 schreef Casshern het volgende:
huub geeft te veel info weg aan jaap....niet slim!
of juist nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:02 schreef Heathen het volgende:
Het seksleven van Jaap. DIt moet spannend worden
Dat is het knappe van Huub. Je zag het ook toen Brian in de private zat te janken. Huub presteert het om spel en werkelijkheid te scheiden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie de klik tussen Jaap en Huub nu opeens wel
Gelukkig dat Jaap zichzelf er nooit in betrekt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat Huub het onmiddelijk afkapt om over zichzelf te praten.
Die toon die in heel veel van jouw berichten ligtquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gewoon sms-en man misschien krijgt hij wel 99%![]()
Huub is gewoon dronken, die zou volgens mij tegen elke bewoner praten nu.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie de klik tussen Jaap en Huub nu opeens wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |