Het waren best goede vragen, hij vroeg door, deed een poging om achter Huub;s doelen en motieven te komen en toen werd Huub een beetje Nena.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:49 schreef DainBramage het volgende:
[..]
ligt dat niet aan het niveau van de vraag? ik weet ook niets van de tekenfilms die mijn neefjes (van 4 en 6 jaar) kijken.
OK, bedankt voor de info!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De brief werd voorgelezen. In de toelichting van de brief stond dat waarschuwingen na 1 maand vervallen. Ze hebben met een paar man daar lang over gesproken, omdat ze vonden dat daardoor bepaalde overtredingen dus wel een beetje mogen.
Ga je schamenquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Smsjes heb ik nog nooit gestuurd. Wel pasgeleden voor het eerst in m'n leven een kaartje
Ach, Leandra is gewoon nog een beetje verdrietig dat ze jouw roze Amanda-bril maar niet krijgt. Je kent haar toch?quote:
en jij gaat het dus nooit never drinken omdat jij een echte vent bent !!quote:
"Katten die koffiebonen produceren. Het bestaat, de duurste koffie ter wereld heet Kopi Luwak of Alamid-koffie en wordt intussen als een ware delicatesse verkocht. De rijpe koffiebes wordt gegeten en uitgescheiden door de loewak, een bepaalde kat."quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke katten werden ook alweer gebruikt om koffiebonen door hun darmstelsel van een "aroma" te voorzien?? Dat schijnt de duurste/lekkerste koffie ter wereld te zijn![]()
Ik heb t zelf maar weer opgezocht: http://www.java-coffee.be/NL/inh_nieuws/inh_kopi.htmlquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij selecteerd ze gewoon, only the best !
Huub slaapt echt heel weinig. Ook in die week dat hij buiiten was. Als ik zo weinig zou slapen, zou ik echt na een paar drankjes al onder zeil zijn. Huub zuipt ook maar door zonder er heel erg veel last van te hebben (op die ene nacht na). Ik denk echt dat hij het heel lang gaat volhouden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus net toen ik zei dat ze niet zo makkelijk moet oordelen over het breken van Brian. Eric en Huub zitten daar nog niet zo lang. Huub is tussendoor ook nog weggeweest. HIj wil elke nacht tot half 3 opblijven, moet de volgende dag toch ook weer vroeg op. Is met alle (sluwe) plannetjes bezig. Dat gaat hij niet maanden trekken, hoor.
Maar niet voor uberhuubquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
smsjes![]()
als jaap 500 kg weegt misschien, om hem eruit te helpen.
Heej een kwaliteitspostquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
Niveau van de posts hier in de COS is om te huilen, echt - ik ga slapen, welterusten
Nee maar ik wil naar bed maar ook niets missen. Dilemma dilemma...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:54 schreef Maria44 het volgende:
Huub weer verder vertellen, die valt echt geen moment stil hoor![]()
Veel te veel. Mijn werk staat dat toe (helaas, zou ik bijna zeggen).quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
Scan, even ot, hoeveel uur zit jij te streamfokken per dag?
Slaap ze.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mis nu niet echt wat hoor...
weltrusten all
Tssk, gewoon naar je nest dan...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee maar ik wil naar bed maar ook niets missen. Dilemma dilemma...
probeer je ons te overtuigen, of jezelf...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
Niveau van de posts hier in de COS is om te huilen, echt - ik ga slapen, welterusten
We zijn even gestopt met persoonlijke aanvallen. Wie weet heb je morgen meer geluk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
thnx! beter doe je t zelfde!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |