HiDiHoquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:20 schreef Equinix het volgende:
Door HiDiHo online gezet ( mijn dank is groot)
Brian krijgt op zijn donder van Judith ( deel1 )
Brian krijgt op zijn donder van Judith ( deel2 )
Ik wil niet weten hoe erg hij zich schaamt..quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:41 schreef Equinix het volgende:
Wat een Kleuter is het toch![]()
Valt echt niet normaal mee te praten!
Mooi ze heeft hem door _0_quote:Op donderdag 15 maart 2007 03:20 schreef Equinix het volgende:
Door HiDiHo online gezet ( mijn dank is groot)
Brian krijgt op zijn donder van Judith ( deel1 )
Brian krijgt op zijn donder van Judith ( deel2 )
Ik heb sterk het gevoel dat hij tegen die juf doei zegt, hij houdt de eer aan zichzelf.quote:Op zondag 18 maart 2007 09:37 schreef zaadjuh het volgende:
ja juf judith doe er wat aan hij heeft weer niks gedaan...
ben het er helemaal mee eensquote:Op zondag 18 maart 2007 09:37 schreef zaadjuh het volgende:
ja juf judith doe er wat aan hij heeft weer niks gedaan...
Ik heb net de filpjes van HiDiHo gezien. Aan het einde van het gesprek geeft Brian aan deze week vooral door te gaan met ademhaling. Het moeilijke daarvan was dat niemand dat zag.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:04 schreef Suikeroom het volgende:
Ja het grappige is dat hij niks met de feedback doet en nog geen dag geoefend heeft![]()
![]()
Dan is het ook dag met het handje naar de acteerlessen zijn, ik vind het een strak plan!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:08 schreef Lieve het volgende:
Nog niet geoefend!
Judith, doe verstandig. Gooi die ranzige loversboy eruit!
Yups ...quote:Op maandag 19 maart 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan is het ook dag met het handje naar de acteerlessen zijn, ik vind het een strak plan!![]()
Hoe durf je de homogemeenschap zo aan te vallen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Brian moet nodig eens uit de kast komen, jezus wat een nicht zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |