quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:35 schreef B.ertha het volgende:![]()
![]()
Ik zie gewoon nou pas dat in het reageervenster een opmaakbalk zit. Ik loop dat al jaren zelf te typen![]()
jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
de [b][i][u] en dergelijke bedoel je?
dat kan welquote:
Ja dat doe ik ook. Ken er ± 10quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik typ dat soort codes ook zelf. Ik weet lang niet alle smileys, dus die klik ik dan wel aan
via dit topic kwam ik terecht in de FAQquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
en hoe heb je dan ooit [sub] ontdekt?
je bent niet de enigequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:35 schreef B.ertha het volgende:![]()
![]()
Ik zie gewoon nou pas dat in het reageervenster een opmaakbalk zit. Ik loop dat al jaren zelf te typen![]()
bij mij wel. schijnt aan firefox te liggen ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:52 schreef Etcetera het volgende:
alt-s is niet meer posten
was er nét aan gewend, doettie het niet meer
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:51 schreef B.ertha het volgende:
Alleen werken die snelcodes niet allemaal. ALT +M voor myactive doet niks, ALT+P voor preview komt uit bij printen
probeer al die dingen eens met meteen ENTER erachterquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:52 schreef B.ertha het volgende:
En dees ook niet:
ALT+cijfer = Spring naar de betreffende pagina van dat topic
ALT-Shift-S als je Firefox 2.x e.v. gebruikt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:52 schreef Etcetera het volgende:
alt-s is niet meer posten
was er nét aan gewend, doettie het niet meer
Had ik al. heb denk ik iets vaags gedaan, nou doen ze het wel, ook zonder enterquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
probeer al die dingen eens met meteen ENTER erachter
quote:
dat kloptquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
ALT-Shift-S als je Firefox 2.x e.v. gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |