wat zij zegt dusquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:22 schreef Anitra het volgende:
het gaat niet om nieuwsgierigheid, maar om panische angst als er voedsel anders dan pap in debuurt komt
tuitbeker met harde en zachte tuit/rietjesbeker/gewone beker beker met rietje. groter gaatje in de speen met een spuitje soort vingervoeden zeg maarquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:33 schreef poemojn het volgende:
Waarmee heb je dat rechtopdrinken geprobeerd? Misschien is dat met een rietjesbeker (van Nuby, ca 6/7 euro) makkelijker?
Dat begrijp ik wel, maar kindjes apen nu eenmaal graag naquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:22 schreef Anitra het volgende:
het gaat niet om nieuwsgierigheid, maar om panische angst als er voedsel anders dan pap in debuurt komt
met alle toevoegingen van zout en een pak rijstebloem per dagquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:19 schreef FoN het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar kindjes apen nu eenmaal graag naStressen en dwingen gaat de boel alleen maar verergeren en ik neem aan dat ze alles wat ze echt nodig heeft in die speciale pap heeft zitten...
nou die van mij aapt helemaal niet na e die heeft hetzelfde probleem en is 1,5 ouder dan Arwen. Er is ook al meerdere kere verteld dat er tijdens hte eten geen stress is en dwingen moet je van dietiste en arts.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:19 schreef FoN het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar kindjes apen nu eenmaal graag naStressen en dwingen gaat de boel alleen maar verergeren en ik neem aan dat ze alles wat ze echt nodig heeft in die speciale pap heeft zitten...
Oh, ik dacht dat ze een speciaal papje kreeg ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
met alle toevoegingen van zout en een pak rijstebloem per dagkan het nu nog, het is niet spoed dat er per direct nu gelijk iets aangedaan moet worden.
Maar wel iets op de korte termijn , want hoe langer we wachten hoe lastiger het wordt.
En dat is iets wat wij niet voor haar willen.
fon ze krijgt neocate dat is in principe de fijnst verteerde zuigelingen voeding speciaal voor kinderne met ernstige koemelk allergie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:49 schreef FoN het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze een speciaal papje kreeg ofzoNet zoals dat spul wat ze bij sonde voeding geven.
bijna 6 maanden geleden gaf je ons de tip prelogopedie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:03 schreef phluphy het volgende:
Ik bedenk me net dat in eerste instantie alleen logopedie ook het proberen waard is.
Dat is normaal gesproken de stap vóór inschakelen van een eetteam. Logopedisten dragen doorgaans geen "witte jassen" dus dat scheelt ook alweer.Ik heb logopedisten al "wonderen" zien verrichten bij kinderen met eetproblemen, soms zijn het hele kleine handigheidjes/tips die al een hele verbetering op kunnen leveren.
Haha, dank je.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:06 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
bijna 6 maanden geleden gaf je ons de tip prelogopedie.
Nu al die weken later kan ik met trots melden dat ze voor het eerst echt gekauwd heeft
( dus niet afbreken met de voortandjes en weglaten smelten wat ze veel doet/deed)
Snel gaat het niet, maar van een bang muisje waarvan je niet in de buurt van het mondje mocht komen, is ze al zover dat ze op een kauwborsteltje durft te kauwen voorzichtig![]()
dus bij deze lieve phluphy voor je tip een dikke
[afbeelding]
Nog een hele lange weg te gaan.. maar stapje voor stapje![]()
En snoepen tussendoor??quote:Op woensdag 12 september 2007 13:29 schreef 2h2h het volgende:
mijn dochter is 2 en half en eet al slecht sinds ze 19 maanden is
de hoop dat het een fase is heb ik al opgegeven.
ze eet nu sinds een half jaar wel weer boterhammetjes het smorgens maar middag eten/warm eten gaat er hier bij dochter lief niet in.
ik dwing niet en we eten gezellig samen aan tafel ik zet haar haar bord voor ze neemt 2 hapjes en ze heeft genoeg ze moet van mij wel blijven zitten tot we allemaal klaar zijn. dat is voor haar heel moeilijk ze is een zeer druk kind en blijven zitten vergt heel veel moeite van haar ze zit dan ook op haar stoel te draaien staat op gaat weer zitten schuift de stoel heen en weer etc.
als ze helemaal niks heeft gegeten moet ze van mij 1 hapje eten voor ze mag opstaan en dat doet ze ook.
ook de lekkere dingen als friet en pannekoeken gaan er niet in...
het is echt frustrerend vaak maar dat laat ik haar niet merken heeft ze niks aan en helpt ook niet.
ok soms kan ik me niet inhouden en merkt ze het wel maar meestal toch echt niet.
ze wil vanaf deze week haar ochtend papfles niet meer maar eet ook overdag niet meer dan normaal daar maak ik me dan weer wat zorgen over ook omdat ze haar vitamine druppels in die fles kreeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |