Klopt helemaal! Het is bij jullie precies hetzelfde als bij ons en dat is heel fijn als we bij jullie zijn, want jullie snappen waarom er ineens paniek is as Djulian iets te pakken heeft, ik hoef jullie niksuit te leggen en als we met het eten van de kinderen bezig zijn dan is er alleen aandacht daarvoor omdat zo soepel mogelijk te laten verlopen. Veel afleiden, veel lol maken en na het eten als de kinderen op bed liggen dan pas komt het er uit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Ikzelf ben niet gespannen oid zal ook niets van mijn angste voor haar angsten oid laten merken. Hoe maf het ook is dan ben ik er echt voor hara en kan ik mezelf heel goed opzij schuiven. Denk dat met name anitra die kent me iig irldit wel kan bevestigen.
eind maartquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:28 schreef Vicky het volgende:
jeetje wat lastig allemaal Evenstar....
Wanneer moesten jullie weer naar het zh/dietiste?
je bedoelt technisch als geen lichamelijke afwijking toch ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:29 schreef phluphy het volgende:
Oftewel: omdat het probleem niet van "technische" aard is?
Mja, kan me die reactie wel voorstellen, al denk ik zelf dat ze toch echt wel een rol van betekenis zou kunnen spelen. Check het anders via de huidige behandelaars, wat zij ervan vinden. Tenslotte moet je toch een soort samenwerkend team gaan samenstellen.
moeten wachten op uitslag van bloedonderzoek en die gastro werkt maar een dag in de weak in het azmquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:31 schreef Vicky het volgende:
Misschien dat je een afspraak eerder kan maken, of eventueel telefonisch iets kan bespreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |