Yepz...quote:Op zondag 29 juli 2007 20:26 schreef BuddyHolly het volgende:
Ignite en Iggy & The Stooges tegelijk en Andy C, Mad Caddies, Goose, NIN en Sonic Youth binnen 2 uur tijd.... toch jammer.
en aangezien jij geen kaartje kon vinden voor lowlands, ga ik meequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:54 schreef n0r het volgende:
Aangezien Lowlands uitverkocht is, en ik niet aan normaal geprijsde kaarten kan komen, heb ik besloten dat ik naar Pukkelpop ga
Heb er zin in
eeuh..... zoek werk? hoe oud ben je?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:04 schreef Tuig het volgende:
Ook iets leuk : 2 jaar geleden voor PP gespaart, had al het geld, Mocht niet
Vorig jaar ook meer als genoeg voor op PP, weer mocht ik niet
Dit jaar mag ik, en heb ik m`n ticket wel, maar maar 12 euries om uit te geven op PP![]()
Gelukkig gaan we met z`n twaakvwen, dus zal ik het wel overleveb![]()
niet helemaal waarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef Vork het volgende:
Is dit het verzameltopic voor mensen die te lam zijn geweest om Lowlandskaartjes te halen en dus nu dan maar naar Pukkelpop gaan onder het mom van "de lineup is toch beter dan die van Lowlands"? Zoja, dan meld ik me ook maar even
nee, gewoon omdat Belgische festivals vettere party zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef Vork het volgende:
Is dit het verzameltopic voor mensen die te lam zijn geweest om Lowlandskaartjes te halen en dus nu dan maar naar Pukkelpop gaan onder het mom van "de lineup is toch beter dan die van Lowlands"? Zoja, dan meld ik me ook maar even
als ik kon kiezen zou ik toch duidelijk voor pukkelpop ga, vooral qua line-up. lowlands komt bijna niks dat me echt aanspreekt op 2bands na. Dus jij bent gewoon een beetje zielig het doen. Zoja, dan meld ik me ook maar even.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef Vork het volgende:
Dat geldt trouwens ook voor hier. Vanuit Arnhemquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Was ik ook benieuwd naar ja! De snelste weg vanuit Arnhem dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |