Ik vond het wel meevallen, er viel veel regen, maar de paden enzo zijn maar heel even ècht onbegaanbaar geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:16 schreef Devlinsect het volgende:
Kutregen op woensdag avond. Leuk de tent opzetten, storm en regen die nacht. Overal modder en regen. Geen houtsnippers werden er gestrooid, geen houten pallets of flonders werden gelegd.
Slecht. Ff verder gereden en een hotel gepakt. Veel beter en ook geen last van luidruchtige Ieren (kk volk!). 15 minuten rijden, ff parken en 10 minuten lopen naar het terrein.
Nederlanders zijn te pretentieus voor festivals, Belgen feesten serieuzer. Belgische festivalsquote:ga dan lekker naar lowlands, heb je geen last meer van die vervelende belgen
Even m'n Frans opschroeven en dan zie je mij daar volgend jaar zeker welquote:WAT WAS ME DAT WEER LOLLIIG!!! TOT VOLGEND JAAR!!! PUKKELPOP TWEEDE BESTE FESTIVAL IN BELGIE!!! CONGRATS ;-) (en nee de nr1 verklap ik niet, want dan staan jullie daar volgend jaar ook, en dat is dus echt wel voor de increw ;-) )
Het was een voorrecht er te mogen zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:07 schreef AcidBurner het volgende:
Viel me wel op dit weekend hoeveel Nederlanders er op Pukkelpop waren. Echt een groot feest!!! Tot volgende jaar knakkers![]()
![]()
pinkpop en werchter kun je vergelijken, en pukkelpop en lowlands enigszins.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:58 schreef n0r het volgende:
Graspop?
En Pinkpop en Pukkelpop moet je niet vergelijken, zijn 2 hele verschillende festivals
Hey, ook bij Voxtrot geweest! idd een ontdekking, net als Matt and Kim.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:03 schreef placebeau het volgende:
Wat was het geluid slecht bij sommige optredens. Bij kaiserchiefs bijvoorbeeld. en bij arcade fire waren sommige instrumenten gewoon niet hoorbaar, en het tweede nummer vielen de boxen rechts uit.
Maar wl goeie dingen gezien
Toppers: Patrick Wolf, NIN, Voxtrot (ontdekking), cocorosie, I'm from Barcelona, the shins, Rilo Kiley, the hives, Arcade fire, editors, basement jaxx, eagles of death metal, badly drawn boy, rodriguez y gabriella, spoon
Tegenvallers: Devendra Banhart (technische problemen), Kaiser chiefs (belabberd is het woord), smashing pumpkins (gaap).
Precies. En ik moet zeggen dat Lowlands ook gewoon top isquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:08 schreef placebeau het volgende:
[..]
pinkpop en werchter kun je vergelijken, en pukkelpop en lowlands enigszins.
Hives was super!! The Editos kende k niet, aangename verrassingquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:03 schreef placebeau het volgende:
Wat was het geluid slecht bij sommige optredens. Bij kaiserchiefs bijvoorbeeld. en bij arcade fire waren sommige instrumenten gewoon niet hoorbaar, en het tweede nummer vielen de boxen rechts uit.
Maar wl goeie dingen gezien
Toppers: Patrick Wolf, NIN, Voxtrot (ontdekking), cocorosie, I'm from Barcelona, the shins, Rilo Kiley, the hives, Arcade fire, editors, basement jaxx, eagles of death metal, badly drawn boy, rodriguez y gabriella, spoon
Tegenvallers: Devendra Banhart (technische problemen), Kaiser chiefs (belabberd is het woord), smashing pumpkins (gaap).
Echt niet he, Werchter is het fesival van de grote namen!quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:08 schreef placebeau het volgende:
[..]
pinkpop en werchter kun je vergelijken, en pukkelpop en lowlands enigszins.
de rel zaterdagnacht gemist?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:14 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Echt niet he, Werchter is het fesival van de grote namen!
Belgische festivals kun je niet vergelijken met nederlandse, de campings in Belgie zijn zo verschrikkelijk saai, iedereen houdt zich zo braaf aan de regeltjes en er is heel veel security op de camping aanwezig.
zelfs een kaars mocht niet. maar een gasvuur dan weer wel. compleet belachelijk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:20 schreef Feldhofer het volgende:
we mochten niet eens onze kant en klaar barbq's meenemen, dat is gewoon raar, vuur hoort erbij op festivals.
Als je ze aanspreekt valt het best mee hoor, maar er komt weinig van uit hunzelfquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:26 schreef AcidBurner het volgende:
Placebeau rel rel rel??? vertel eens??? ik ben niet op de hoogte ik heb het compleet gemist.. ik stond aan de mainstage kant...
en vuurwerk was echt leuk, goed gevonden zo door het publiek rijden met zo een kar vol chinees vuurwerk...wel best gevaarlijk ...
voor de rest nederlandertjes hebben jullie kennis gemaakt met de Belgische gereserveerdheid![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:31 schreef AcidBurner het volgende:
Meesten waren misschien moemaar geef toe Feldhofer, liepen wel een paar lekkere wijven rond he
voor die met 'Fuck me botjes' aan..als ik eens meisje zag met laarsjes was het een knappertje
... maar ik wil meer weten over die REL? Dus VERTEL!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:40 schreef placebeau het volgende:
rel is veel gezegd, maar iedereen was samengetroept op de rand van de camping, eerst in twee kanten van de gracht, later, aangezien de security het zo nodig vond tussen te komen, in een kring met de security in het midden. Er werden een pâar mensen weggesleurd en zo, omdat ze in een boom klommen bijvoorbeeld. ronduit belachelijk. de rel was voorbij toen de security besliste zich terug te trekken. Hadden ze er nooit geweest, dan was er niets gebeurd
Vorig jaar was het daar aan die beek wel een grappig conflict, het begon nog leutig met flessen en camping materiaal naar elkaar gooien maar het ging er wel over toen ze heras hekken begonnen te nemenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:47 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
security was daar ook de reden van, ze waren echt onredelijk.
volkomen mee eensquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:00 schreef BramKVO het volgende:
Ik was het er met mijn maten over eens dat er volgend jaar es een (foute) feesttent zou moeten komen of althans één keer een fuif waar alle genres muziek aan bod komen. Beetje zoals de fuif woensdagavond maar dan met enkele foute platen tussen, zoals bvb enkele 90's hits. Zouden veel mensen op uit de bol gaan.
Spiderman niet tegengekomen? Niemand? Dit jaar was het maar 1 dagje, maar vorig jaar hebben we veel lol getrapt op de campingquote:Echt niet he, Werchter is het fesival van de grote namen!
Belgische festivals kun je niet vergelijken met nederlandse, de campings in Belgie zijn zo verschrikkelijk saai, iedereen houdt zich zo braaf aan de regeltjes en er is heel veel security op de camping aanwezig.
Tool moest het sowieso wel hebben van hun video-show, hoewel hun nummers wel goed uit de verf kwamen. Denk dat ze die gasten beter op dag 1 of 2 hadden laten afsluiten...quote:Tool was nog wel leuk, maar bleef wmb volledig in de schaduw van nine inch nails die vlak ervoor.
Jij kletst uit je nek, Enter Shikari hadden 2 optredens, waar was het geluid dan zo slecht?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:47 schreef Bill_E het volgende:
Pukkelpop rule's in mijn ogen. eerste keer dat ik er was,, ( kaarten lowlands waren ineens op) Maar ik heb er zeker geen spijt van! Sterker nog volgendjaar weer
camping was ook humor.. ( wel krap idd) maar wij hadden een mooi tuinhek gemaakt (van een overlede partytent) waardoor er geen tent recht voor onze tent stond en we lekker konde bakken voor de tent,
Geluid was wel bar slecht bij meerdere band.. dat was wel een minpunt..
Hoogte punt: basement jaxx
Diepte punt: enter shikari (of hoe je het ook schrijft) Wat een waardeloze act.. triest geluid en bagger zang..
ik heb ook anders gehoord dan slecht geluidquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:54 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Jij kletst uit je nek, Enter Shikari hadden 2 optredens, waar was het geluid dan zo slecht?
Vind ik niet... groot verschil in budget, ruimte, duur, periode....en prijsquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:08 schreef placebeau het volgende:
[..]
pinkpop en werchter kun je vergelijken.
wel lekker rustig bij skate, niet echt overtuigend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:12 schreef Retro het volgende:
Waardeloos in jouw ogen misschien, ze kregen de hele weide mee. Tot tweemaal toe. Dan heb je een goede show. Wat vond men van Brand New? Mijn hoogtepunt van Pukkelpop iig.
Wou ik graag naartoe, de meiden wilden nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:40 schreef OFfSprngr het volgende:
Niemand naar de Spoken Word gegaan van Henry Rollins.
Beide gezien, Autumn kon me niet zo bekoren maar Funeral was geweldig, gelukkig veel nr's van hun oudere platen.. Streetcar, Juneau, Roses for the dead. Strakke show, charismatische zanger.. en hij deed het goed, vond ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:21 schreef Nilith het volgende:
Iemand die from autumn to ashes en funeral for a friend heeft gezien?
heb funeral allene op youtube gezien(staat hun hele show en was naar mijn mening goed)
iemand?
skate stage zaterdag middag dacht ik? ( optreden was vervroegd ofzo? )quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:54 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Jij kletst uit je nek, Enter Shikari hadden 2 optredens, waar was het geluid dan zo slecht?
lol, fout, weet je wel zeker dat je daar was?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:06 schreef Bill_E het volgende:
[..]
skate stage zaterdag middag dacht ik? ( optreden was vervroegd ofzo? )
Het geluid was niet alleen slecht, maar de band was gewoon slecht..de trieste poging tot zang, en slecht instrumentaal.. echt jammer, ze probeerde er wel een show van te maken. Maar dat kwam voor mij gewoon niet over, stelletje pubbers met een te groot ego die dachten dat ze popicoons waren ofzo...
ja eigelijk wel.. waneer waren ze er dan.. ( het was 100% zeker de skate stage )quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:08 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
lol, fout, weet je wel zeker dat je daar was?
Nou alles wat ik eerder van ze gehoord heb vind ik echt niet slecht..quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:15 schreef Feldhofer het volgende:
Main op zaterdag middag, skate s'avonds.
Maar goed smaken verschillen, ik vind ze goed, jij niet maakt verder niets uit toch?
Ik heb ze op skate niet gezien omdat ik ze op Werchter en op Pukkelpop main al had gezien, en daar stelden ze echt niet teleur hoor, op skate waren ze ook goed naar wat ik gehoord heb.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:17 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Nou alles wat ik eerder van ze gehoord heb vind ik echt niet slecht..
Maar wat ik "live" hoorde was gewoon erg jammer :/
;') ok ik ben dus al overal zoon beetje geweest.. pinkpop 3* lowlands2* werchter 1* roskilde 1* en dan nog vele kleine 1 daagse dingen (parkpop paaspop appelpop enz enz) heb al heel veel bands live gezien.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:21 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Ik heb ze op skate niet gezien omdat ik ze op Werchter en op Pukkelpop main al had gezien, en daar stelden ze echt niet teleur hoor, op skate waren ze ook goed naar wat ik gehoord heb.
Misschien heb je gewoon te hoge verwachtingen, bands klinken live bijna nooit zoals op cd.
dat heb ik wel eens vaker ..quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:46 schreef Feldhofer het volgende:
Och, dan zijn we het niet eens, kan ook toch?
Gewoon een kankerschop geven, tis fucking Henry Rollins godverdomme.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:43 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Wou ik graag naartoe, de meiden wilden niet
Had ik dat maar gedaan ja, veel spijt van.quote:Op zaterdag 1 september 2007 05:40 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Gewoon een kankerschop geven, tis fucking Henry Rollins godverdomme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |