vaag, is vast een keer bijna in gestikt ofzo...quote:Op maandag 19 maart 2007 15:10 schreef ivetje het volgende:
Heb ooit op tv iemand gezien die bang was voor witte bonen in tomatensaus
Nee, dat was het rare. Was er nooit in gestikt ofzo, helemaal nix mee meegemaakt. Hij vond alleen de blikken al eng om te zien...en zo op een bord was het helemaal griezeligquote:Op maandag 19 maart 2007 15:19 schreef restafval het volgende:
[..]
vaag, is vast een keer bijna in gestikt ofzo...
Euhm, was dat niet op discovery -channel?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:10 schreef ivetje het volgende:
Heb ooit op tv iemand gezien die bang was voor witte bonen in tomatensaus
Nee, volgens mij bij reportage op sbs6...ging over fobiën iig en zat ook een vrouw bij die bang was voor katten. Al wel lang geleden hoor, jaar of 1,5 denk ikquote:Op maandag 19 maart 2007 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhm, was dat niet op discovery -channel?
En die kerel die bang was voor pindakaas en bijna een hartstilstand kreeg.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:41 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nee, volgens mij bij reportage op sbs6...ging over fobiën iig en zat ook een vrouw bij die bang was voor katten. Al wel lang geleden hoor, jaar of 1,5 denk ik
hahahahaha geweldige link; angst voor meningen, angst om te koken, angst voor sex met dode mensen... DOE HET dan gewoon NIET!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:54 schreef restafval het volgende:
''Hippopotomonstrosesquippedaliofobie is de angst voor het lezen of uitspreken van lange woorden. ''
!!!
bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_fobie%C3%ABn
Ja iddquote:Op maandag 19 maart 2007 15:58 schreef Camplo het volgende:
[..]
En die kerel die bang was voor pindakaas en bijna een hartstilstand kreeg.
Bah wat een vervelend gezicht, die huid barst gewoon helemaal open.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:59 schreef cityofdelusion het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Harlequin_type_ichthyosis
IEEEEEEEEEWquote:Op maandag 19 maart 2007 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bah wat een vervelend gezicht, die huid barst gewoon helemaal open.![]()
Die kinderen leven over het algemeen dan ook niet erg lang.quote:
damn..Hoezo toeval. net begonnen: die docu op RTL4 23:00 uurquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:05 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ja dat is hem, Jonny Kennedy![]()
Zo'n schat.. echt verschrikkelijk![]()
Vond het zo erg toen zijn moeder hem aan het helpen was om zijn verband te verschonen.
Ze trok een stukje iets te snel.. hij schreeuwde aauw!!! Meteen daarna.. sorry sorry...
Godsklere, zoiets gun je niemand.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef Poeke het volgende:
damn..Hoezo toeval. net begonnen: die docu op RTL4 23:00 uur
gruwlijk...quote:
Ik kan me voorstellen dat hij een behoorlijke innerlijke kracht moet hebben gehad, om het meer dan 36 jaar vol te houden, en elke dag opnieuw zo'n zware fysieke en mentale strijd aan te gaan. Ik denk niet dat ik het op zou kunnen brengen.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:31 schreef Poeke het volgende:
maar wel hulde voor de manier hoe hij er mee om gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |