Wat geef je 'm? Die van mij is juist wat aan de magere kant.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk niet dat ik dat kan tillen. Dat beest is loeizwaar.
Bij Baan Pong weten ze er wel raad mee!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
Rotbeesten. Zo kan ik m'n scriptie toch niet schrijven.
L!quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:13 schreef LXIV het volgende:
Hallo!
Ik ben ten lange leste aangekomen op mijn bestemming in Afrika. Alles gaat mij hier goed, al is het internet hier wel heel erg traag!quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
L!
Waar zit je? (Of moet ik zeggen 'lig' je?)
Een viscurry.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:32 schreef Gellius het volgende:
Hmz. Ik heb hier nog één tilapia liggen. Wat zal ik daar nu eens mee aanvangen.
Ik heb het bij iemand gegeten. Het was een Allerhanderecept. Daar spuug jij natuurlijk op.quote:
Mja, het is een lastige stad wat dat betreft. Voor je het weet zit je op de hoofdrijbaan waar je de paralelweg had moeten hebben, kom je terecht in een of andere tunnel of viaduct - terwijl dat helegaar het plan niet was - of blijk je de meest rare bochten te moeten maken om een straat in te kunnen draaien waarna je vervolgens natuurlijk vastloopt in een ondoorgrondelijk doolhof van eenrichtingstraten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:31 schreef JAM het volgende:
[..]
CS, HS, altijd lastig.
Ik hoor van mensen die niet uit Den Haag komen dat Den Haag echt een ràmp is om de weg te vinden met de auto. Nu kom ik niet niet uit Den Haag en reed ik ook geen auto, dus...vtel!
K_man weet dat wel.
Hoi Sigme!quote:
Zeg maar Gellius hoor. Met een harde "G".quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:33 schreef Lienekien het volgende:
TGIF, Gel.
Maar ik vind het zo leuk als je Liene zegt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:37 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zeg maar Gellius hoor. Met een harde "G".
Zeker.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:35 schreef Frollo het volgende:
Een goeden.
Het één verhindert het ander niet, lienekien.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ik vind het zo leuk als je Liene zegt.![]()
Akkoord, Gel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:40 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het één verhindert het ander niet, lienekien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |