Ha!quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... bij mij niet hoor. Moet iedereen echt lekker zelf weten.
Ik denk omdat je laatst zei dat je op de een of andere manier veel van haar kon hebben, dat je je aan haar kan ergeren het ene moment maar zodra ze dan weer even leuk doet dan is dat vergeten & vergeven, iets van die strekking.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb jij mijn antwoord dus niet gelezen. Van mij had Amanda er al lang uitgemoeten... en ik heb liever dat ze er vandaag nog uitvliegt dan morgen. Dus hoezo rose brilLeg even uit dan.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ha!
Dat is dus waar de die hard streamers zich onderscheiden van de echte mannen!
Uhm...
Of zo.
Weet ik veel....
't Heeft bij mij niet echt een indruk gemaakt kennelijk. Ik weet alleen nog maar het optreden van de soa boys, maar dat had met andere zaken te maken. (en het antwoord is niet 'lekkere muziek')quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ha!
Dat is dus waar de die hard streamers zich onderscheiden van de echte mannen!
Uhm...
Of zo.
Weet ik veel....
Ik zeg allemaal en dat staat morgen op nu.nl ... en dan gaat Brian weer over de zeik !quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:51 schreef Kinga het volgende:
Oke... hoeveel jongens gaat Amanda vanavond zoenen?
Ik zeg 2...
Nee vrijdagmiddagquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:55 schreef Gigageil het volgende:
Syl is wel neukbaar zo met dat korte truitje![]()
Ging die haar Vader morgen begrafen?![]()
Laat me raden, het maakt niet uit welkequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zet de aanval in op een van de jongens
Dan heb je een rose bril op?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk omdat je laatst zei dat je op de een of andere manier veel van haar kon hebben, dat je je aan haar kan ergeren het ene moment maar zodra ze dan weer even leuk doet dan is dat vergeten & vergeven, iets van die strekking.
Helemaal mee eens,Dat word vet lachenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Geweldig !!!!!![]()
Ik seg: opsturen met een kopietje naar Hupie en Eric !
Ja, opvallendquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Dikke pret. Syl en Eric zitten eronder en Sylvia vraagt meteen waar Huub is om het hem te laten zien
Ik ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:56 schreef avonne het volgende:
Dat vind ik nou zo'n ongein, met taart knoeien
Zoiets ja. Net als Huub toen de teasers er waren zeg maarquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat me raden, het maakt niet uit welke
Contraditie in Terminus.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:55 schreef Gigageil het volgende:
Syl is wel neukbaar zo met dat korte truitje![]()
Ging die haar Vader morgen begrafen?![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:59 schreef Heathen het volgende:
Ik houd joy division er nog maar even op...
Die roze bril slaat vast op 'het je laten misleiden door haar 'sexy' uiterlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb je een rose bril op?
Maar dat klopt wel ja. Maar over het algemeen genomen stoor ik me enorm aan haar verkeerde keuzes.
Vanmorgen was ze weer heel even okee toen ze Brian de grootste slet van de villa noemde
Ik vind Huub wat dat betreft net zo ranzig als Amandaquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Net als Huub toen de teasers er waren zeg maar![]()
T'is maar dat je't weetquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
nee schat, overmorgen en hij wordt gecremeerd.
Je brengt me op een ideequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:59 schreef Heathen het volgende:
Ik houd joy division er nog maar even op...
En ik vind ze wat dat betreft beide lekkere levensgenietersquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind Huub wat dat betreft net zo ranzig als Amanda![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:01 schreef Fikkert het volgende:
is het hdnkkk dan eindelijk gelukt ?
[afbeelding]
Als je dat zingen noemt wel, denk dat Juf Judith er geen woord voor over heeftquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:04 schreef kijhart het volgende:
hij kan andere muziek zingen ongelooflijk:p
Vind je?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:05 schreef mootie het volgende:
Amanda ziet er weer uit als een goed geconserveerde 40-ger die teveel gedronken en gerookt heeft.
Dat wat Marrije zei dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb je een rose bril op?
Maar dat klopt wel ja. Maar over het algemeen genomen stoor ik me enorm aan haar verkeerde keuzes.
Vanmorgen was ze weer heel even okee toen ze Brian de grootste slet van de villa noemde
ach het klinkt niet vals en dan boeiet het me voor de rest niet wat juf Judith daar van denkt. Hij heeft alleen wel een heel hoog stemmetje.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:05 schreef joop24 het volgende:
[..]
Als je dat zingen noemt wel, denk dat Juf Judith er geen woord voor over heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |