quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:09 schreef IJsmuts het volgende:
zo, iemand wel eens 30 pakken laminaat in zn eentje versjouwdt???? das echt kutwerk![]()
moet je ook niet tegelijkertijd sjouwen gekkiequote:Op donderdag 15 maart 2007 15:09 schreef IJsmuts het volgende:
zo, iemand wel eens 30 pakken laminaat in zn eentje versjouwdt???? das echt kutwerk![]()
owquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
moet je ook niet tegelijkertijd sjouwen gekkie![]()
heb lekker geen camera hier en mn telefoon heft er ook geenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef FJD het volgende:
[..]Wel foto's maken van je Nico-poging he.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:12 schreef IJsmuts het volgende:
mn ikea karretje zakte gewoon bijna in, door het gewicht drukten de remmen knetterhard op de wiletjes. en ik had mn kantoorschoenen aan met leren zolen, en dan in dat magazijn op die gladde vloer, echt ik ging kapot daar![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:31 schreef escape_nl het volgende:
Airsoften is wel leuk maar geen 2de keer voor mij, was erg gezellig hoor, maar ik mag niet met andere mannen slapen van mijn vrouw, mijn verweer was natuurlijk, als je elkaar in de kont neuk hoef je nog geen homo te zijn, maar nee, ze vond het geen goed idee
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:31 schreef escape_nl het volgende:
Airsoften is wel leuk maar geen 2de keer voor mij, was erg gezellig hoor, maar ik mag niet met andere mannen slapen van mijn vrouw, mijn verweer was natuurlijk, als je elkaar in de kont neuk hoef je nog geen homo te zijn, maar nee, ze vond het geen goed idee
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:34 schreef IJsmuts het volgende:
@ diamond, die link die je laatst poste van dat chickie met die dikke tieten in zon roze shirtje, das volgens mij een filmpje van bangbros. kom hem net tegen op een externe HD, wist je dat ze meer doet dan alleen aan dr tieten zitten![]()
Ik! volgende week vrijdagquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in een rokje naar buiten als t nog Maart is![]()
Hier is t trouwens wel lekker warmAl snel een graag of 15 met zon
leuk spel, wel verbeterd ten opzichte van fifa 2007quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:28 schreef escape_nl het volgende:
UEFA Champions League 2006-2007
rzr-ua07 ftd:345295
ff spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar wonen de kabouters met de natte baarden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
en dat spelletje deden wij vroeger ook al. de nerds van de kranten speelden alleen nooit buiten dus hebben dat nooit meegemaaktquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Uit gouden korenaren schiep God de Twentenaren, uit het kaf ende resten de mensen uit het Westen
Beetje zeiken op elkaar hoort bij het leven tochquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:08 schreef Incolumis het volgende:
en dat spelletje deden wij vroeger ook al. de nerds van de kranten speelden alleen nooit buiten dus hebben dat nooit meegemaakt
1-1 lijkt me haalbaarder voor Feyenoordquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje zeiken op elkaar hoort bij het leven toch
Heracles - Feyenoord
0- 8
Ow hebben we het over haalbare uitslagen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:16 schreef Incolumis het volgende:
1-1 lijkt me haalbaarder voor Feyenoord
eerst maar eens AZ thuis, Ajax uit, Twente uit oprollen
Ik wilde nog iets posten van:quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
@ Rudy: ik zou voor de Sony Ericsson gaanIk heb de W810i en die bevalt prima, geweldige accu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |