pfff, moest je jezelf horen voordat je SL speeldequote:
okejquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pfff, moest je jezelf horen voordat je SL speelde![]()
@ kogel, ik ga denk ik rond een uurtje of 9-10 spelen
ja als je die lekkere wijven daar ziet, bekeer zelfs jij je nogquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pfff, moest je jezelf horen voordat je SL speelde![]()
@ kogel, ik ga denk ik rond een uurtje of 9-10 spelen
ijs en bekeren......quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:33 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja als je die lekkere wijven daar ziet, bekeer zelfs jij je nog
zien er nog beter uit dan die poolse dames waar jij over zat te pochen, zittend achter de computer![]()
Papa! Ik heb iets stoms gedaan.quote:
kom maar hier, schatjequote:Op donderdag 15 maart 2007 19:50 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Papa! Ik heb iets stoms gedaan.
Kom je me halen?
Ahum.. Jij zit er ook niet he?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:33 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja als je die lekkere wijven daar ziet, bekeer zelfs jij je nog
zien er nog beter uit dan die poolse dames waar jij over zat te pochen, zittend achter de computer![]()
mja moet eerst effe wachten op de videokaart, hopelijk is ie er morgenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:53 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Ahum.. Jij zit er ook niet he?
Ik loop weer helemaal alleen rond, met al die hitsige pubers achter me aan.
Hou je handje maar op danquote:
Handje op? Nah..quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:57 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Handje op? Nah..
Armen open!
He lieverd?![]()
blijf nou van me af, ik wil typen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:57 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Handje op? Nah..
Armen open!
He lieverd?![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:28 schreef EvilDucky het volgende:
Nee, ik verras je nog een keer!
Ondankbaar kind!![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:28 schreef EvilDucky het volgende:
Nee, ik verras je nog een keer!
Ondankbaar kut kind!![]()
Zou jij niet eens even plaatje aanpassen van de BoF Hyve?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:30 schreef dekkered het volgende:
jos brink? andre van duyn? gerard joling? gordon? jamai?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef EvilDucky het volgende:
Hij is wel ontzettend roze trouwens!
Net als de muur in de slaapkamer van -censuur way to much info-
![]()
![]()
![]()
en ik maar denken dat je m'n foto op je nachtkastje had staanquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:43 schreef Incolumis het volgende:
mijn slaapkamer
[afbeelding]
niks mis mee toch?
die valt niet op dat al dat roze er omheen, hij staat er wel!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:43 schreef FJD het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je m'n foto op je nachtkastje had staan
Mja, das schrikken als je wakker wordt, zondagsmiddags!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die valt niet op dat al dat roze er omheen, hij staat er wel!![]()
niet alleen zondagsmiddags, elke dag!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:47 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Mja, das schrikken als je wakker wordt, zondagsmiddags!
Nou, gelukkig hoef ik dat niet iedere dag mee te maken!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef Incolumis het volgende:
[..]
niet alleen zondagsmiddags, elke dag!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:56 schreef FJD het volgende:
Ja zijn we klaar met de FJD-bash? Iemand die nog een cheap-shot wil nemen?
Mooi, ga nu dan maar op zoek naar een nieuwe slachtofferquote:
dan heb ik dat plaatje nodigquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Zou jij niet eens even plaatje aanpassen van de BoF Hyve?
maar de ondersteuning is minderquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:21 schreef FJD het volgende:
Deze keer gaan we er eentje maken in vol ornaat
Dat Drupal is trouwens echt geweldigWerkt veel beter dan Joomla, sneller en eenvoudiger te begrijpen.
Ik zie anders toch een best grote community? Heb nog niet echt ondersteuning nodig gehad dus wie heb ik dat nog nodig en kom ik er dan achter. De ondersteuning was wel m'n grootste punt van kritiek op e107 maar ik ben benieuwd. De menustructuur is iig een stuk helderderquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:21 schreef Incolumis het volgende:
maar de ondersteuning is minder
ja het ijs is opquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef EvilDucky het volgende:
Oh, gaan we hier verder?
Hoezo dat? Zo slecht?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo bijna klaar met m'n laatste Informatica lesGa van opleiding switchen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |