Weer niks te beleven in het topic van FC Den Bosch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het zo leuk dat er zoveel naieve zieltjes zijn die alles klakkeloos overnemen wat de sensatie-media zegt. Geweldig.
quote:Stam en Sneijder trainden apart
Jaap Stam en Wesley Sneijder werkten dinsdag een individuele training af, zo meldt het Algemeen Dagblad. De individuele training was vooral uit voorzorg. Beide spelers worden er gewoon bij verwacht aanstaande zondag in het duel tegen PSV.
Vandaag (woensdag) was de selectie zoals gebruikelijk in een week zonder midweekse wedstrijd vrijaf. Donderdag begint de wedstrijdvoorbereiding op het duel tegen PSV.
De VI?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Ligt het verzamelde sprookjes-boek van JD al in de winkel?
Neuh, daar staan nog wel enigzins waarheden in vermeldt.quote:
Het is weer mijn schuldquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:14 schreef RayMania het volgende:
En afgelopen nu. Terror, doe vanaf nu normaal.
Weer over Ajax.
Ik vind die samenwerking ook niet zo nuttig. Al moet ik zeggen dat er toch wel wat talent van bijvoorbeeld GBA is afgekomen. Alleen jammer dat Dembélé niet bij Ajax terecht is gekomen, al weet je natuurlijk nooit of hij zich daar ook goed ontwikkeld zou hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom wil Ajax samenwerken met Volendam? Echt voetbaltalent zit daar toch niet? Of misschien scouten ze een zangertje voor tijdens de rust?
Ja, Vermaelen inderdaad ook. Die vergat ik nog. Van Damme vond ik wel redelijk hoor. Niet geweldig maar wel redelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou dat was ook geen geweldenaar toch? En Vermaelen ook toch.
quote:14/3/2007 - 'Babel heeft clausule van onder de 10 miljoen euro'
(Gepost door RvN)
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International heeft Ryan Babel bij het openbreken en verlengen van zijn contract een transferclausule laten opnemen van net onder de tien miljoen euro. Om die reden zou Arsenal nog steeds mogelijkheden zien om Ryan Babel te strikken als nieuwe aanwinst.
Dagje Volendam, altijd leuk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is weer mijn schuld![]()
Waarom wil Ajax samenwerken met Volendam? Echt voetbaltalent zit daar toch niet? Of misschien scouten ze een zangertje voor tijdens de rust?
Avondje Volendam, nog leuker.quote:
Van Damme was gewoon goed genoeg. Hadden we nu maar wat stand-ins zoals hij.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:25 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, Vermaelen inderdaad ook. Die vergat ik nog. Van Damme vond ik wel redelijk hoor. Niet geweldig maar wel redelijk.
Ik vond Pasanen eigenlijk gewoon goed.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:36 schreef Sethje het volgende:
Ja of Pasanen die zonodig weg moest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |