Als Nederlander ga je dan allicht niet dineren in het enige stadionrestaurant ter wereld dat opgenomen is in de Michelin-gids ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Prachtig stadion, ga er nog een keer heen dit seizoen
Volgens mij is dit het VBL forumquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:43 schreef Damzkieee het volgende:
Verder is er ook geen reet op TV he?
Genk staat aan de leiding met 2 ptn voor op Anderlecht ... In de onderlinge confontratie in de competitie vorige week kwam Genk 1-1 spelen op Anderlecht.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:46 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe staan ze er in de competitie voor dan? Ik volg dat Belgisch voetbal heul niet.
Sorry, verder is er ook geen VOETBAL op tv hequote:
Dankquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Genk staat aan de leiding met 2 ptn voor op Anderlecht ... In de onderlinge confontratie in de competitie vorige week kwam Genk 1-1 spelen op Anderlecht.
Jawelquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sorry, verder is er ook geen VOETBAL op tv he
als maar geen 1-4 word zoals begin van seizoenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Genk staat aan de leiding met 2 ptn voor op Anderlecht ... In de onderlinge confontratie in de competitie vorige week kwam Genk 1-1 spelen op Anderlecht.
Ik zei trouwens op anderlecht, maar vorige week speelden ze dus in Genk 1-1 , in de heenronde kwamen ze hier op Anderlecht vrij indrukwekkend met 1-4 winnen ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als maar geen 1-4 word zoals begin van seizoen
ben je ook voor rscaquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Volgensmij op de Duitser ook![]()
Hier geen problemen meequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:53 schreef Damzkieee het volgende:
Wel kuttig dat breedbeeld. Op mn 37cm teeveetje blijft dr niks over
Heb z'n naam toch al wel horen vallen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:55 schreef Damzkieee het volgende:
Mijn tijd komt nog wel. Leeft Tom Soetaers nog ja!? Al lang niks van gehoord.
vast wel alleen verdwenen naar achtergrondquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:55 schreef Damzkieee het volgende:
Mijn tijd komt nog wel. Leeft Tom Soetaers nog ja!? Al lang niks van gehoord.
Soetaers is dit jaar een van dé grote sterkhouders bij het verrassende Racing Genk ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:56 schreef borisz het volgende:
[..]
vast wel alleen verdwenen naar achtergrond
Vi.nlquote:Selectie Rode Duivels wekt verbazing in Genk
14/3/2007 20:50
De wegen van de Belgische bondscoach René Vandereycken blijven ondoorgrondelijk. De keuzeheer nam in zijn voorselectie voor de EK kwalificatie-interland tegen Portugal vier bankzitters van Anderlecht op, terwijl hij een aantal goed presterende spelers van koploper RC Genk links liet liggen.
De opvallendste naam in selectie van de Rode Duivels is Walter Baseggio. De 28-jarige middenvelder kwam dit seizoen pas 104 minuten in actie voor Anderlecht. Ook Anthony Vanden Borre, oud-Ajacied Jelle Van Damme en Mbo Mpenza kunnen bij de Brusselse club de laatste weken niet op veel speeltijd rekenen.
De selectie van het twee garnituur van Anderlecht steekt bij RC Genk. Van de koploper in de Belgische competitie zijn met doelman Logan Bailly, Kevin Vandenbergh, Sébastien Pocognoli, Thomas Chatelle en Faris Haroun vijf spelers opgenomen in de voorselectie, al zal laatstgenoemde waarschijnlijk afvallen vanwege een blessure. Bij Genk verwachten ze ook dat Bailly, Pocognoli en Chatelle weer snel bij de club zullen terugkeren, terwijl het bevreemding wekte dat Hans Cornelis en Tom Soetaers (ex-Roda JC en -Ajax) überhaupt geen uitnodiging kregen.
'Uiteindelijk zal toch weer alleen Kevin Vandenbergh opgeroepen worden', zegt technisch directeur Willy Reyners in Het Nieuwsblad. 'We vermoeden niet dat hij (Vandereycken, die tijdens het seizoen 2004/2005 coach was van Genk, red.) wil afrekenen met ons. Want dat zou al te erg zijn. Ach, ik hoop zelfs ergens dat het niet meer verandert. Het is nu toch al te krom getrokken.'
dit seizoen iedergeval een topperquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:56 schreef Damzkieee het volgende:
Ik bedoel ook niet tijdens deze wedstrijd, maar de afgelopen jaren.
nee 2-1quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:59 schreef jorienvdherik het volgende:
thuis wonnen ze toch 1-0?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |