Ja idd. Hij heeft t ook heel vaak over muziek branden etc.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:49 schreef Gigageil het volgende:
Brian zoekt tussen de illegaal gedownloadde muziek........
Ik zit eigenlijk te wachten op een inval van Brein.....![]()
Het jurkje is zo kort dat het lijkt alsof ze eronder iets vergeten is aan te doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanwege de happy doos of het jurkje?![]()
Waarom komt er nou weer een rapper, kunnen ze niet is een normale band laten komen. Maar Japie Jow en rap is altijd wel een komisch gezichtquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
Volgens mij mogen we de huiskamer niet zien.
Zal wel wat veranderd worden ivm de rapper vanavond.
Die kan zo in een film, zonder masker of make-upquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit is geen terror maar HORROR![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:51 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja idd. Hij heeft t ook heel vaak over muziek branden etc.
Misschien maar ns n mailtje aan wagen![]()
't geeft een soort rust.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
De streamlok geluiden zijn mooier dan de DJ sessie
Die heb ik ook aan staanquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
De streamlok geluiden zijn mooier dan de DJ sessie
Ja, ik heb alleen het gevoel dat het echt de stilte voor de storm is.quote:
Soort innelijke rust, waarin je kunt gaan mediterenquote:
Oh jee. Ik hoop dat t rellen wat later begint vanavond, moet nog boodschappen doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen het gevoel dat het echt de stilte voor de storm is.
Heb een heel vreemd voorgevoel.
"Ik hou d'r van"quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:54 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik zeg: ik vind het fijn (Of wat zegt Huub nou ook alweer altijd? )
Mischie Gaat jaap vanavond los en voel je de eerste aardschokken al lichtjes. En om een uur of elf hebben we hier een aarbeving 12 op de schaal van richter.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen het gevoel dat het echt de stilte voor de storm is.
Heb een heel vreemd voorgevoel.
Ik zeg ik hou d'r vanquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:54 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik zeg: ik vind het fijn (Of wat zegt Huub nou ook alweer altijd? )
Of dan de lucht van 10..quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:54 schreef kleinzusje het volgende:
Liever 1 blauwe blije doos op het biljart dan 10 in de lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |