Maar genoeg andere dingen waarvoor hij gewaarschuwd kan wordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:59 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet hij heeft geen phsysiek geweld gebruikt
Nee hooguit wat ongewenste intimiteiten als ik het goed heb begrepen/quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:59 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet hij heeft geen phsysiek geweld gebruikt
Amanda hoefde ook niet weg, dus wordt gewoon een heel klein waarschuwingkje...quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:58 schreef tipsch het volgende:
Zal Jaap de hele tijd "fucking hell" tegen zichzelf zeggen omdat hij al een idee heeft van wat er vanavond gaat komen?
ff pestenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:00 schreef Mika25 het volgende:
Nu weer die heks op S3 en S4Kan die 2 voorlopig beter uitlaten..
Volgens mij was weggestreept dat ik Jaap een eigenaardig portret vind. Da's toch heel mild uitgedrukt dacht ik zo? Nou ja, er stond in ieder geval een vette streep door ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:43 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en wat had je daar gezet dan......
Mooie brief, en Syl werd ook heel vrolijk, goed gedaan.quote:
Thanks, bijna gemist.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:01 schreef havefun het volgende:
Tegen wie is Nataisa aan het praten , denkt ze nou echt dat die keuters van haar nog naar haar klunnen kijken laat staan luisteren?
Een kleine waarschuwing met een grote boodschap, namelijk niet meer direct uitlokken van fysiek geweld.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda hoefde ook niet weg, dus wordt gewoon een heel klein waarschuwingkje...
Leuke brief .. .ze vond hem écht gaaf !!! Fijn om haar zo te zien genieten van alle post die ze krijgt.quote:
Gezellig he!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:04 schreef Sug4r het volgende:
Natasia is haar kindjes en alle kindertjes in Nederland aan het voorlezen
Natasia is alle doof blinde kindertjes van nederland aan het voor lezen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:04 schreef Sug4r het volgende:
Waarom is dat geen prettig idee ??? Denk je dat Eric een aanrander is ofzo. Beetje kortzichtig gedacht.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef havefun het volgende:
Die Huub en Eric slapen nu bij elkaar op de kamer of nie?
Huub heeft wel lef, lijkt me toch niet echt een prettig idee om naast die Eric te moeten liggen.
Waarom niet? Als je het nou over Jaap zou hebben kon ik het me voorstellen..quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef havefun het volgende:
Huub heeft wel lef, lijkt me toch niet echt een prettig idee om naast die Eric te moeten liggen.
Gelukkig is Huub niet zo bekrompen, dat maakt hem juist zo mooi!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef havefun het volgende:
In de tuin ligt Huub ook tegen Erik aan of steunt met een arm/been/hoofd op zijn been.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef havefun het volgende:
Op zich heb je gelijk en toch denk ik dat de meerderheid van de mannen daar moeilijk over zou doen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom is dat geen prettig idee ??? Denk je dat Eric een aanrander is ofzo. Beetje kortzichtig gedacht.
kindjes van godquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:04 schreef Sug4r het volgende:
Die had ik al klaarstaan!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef havefun het volgende:
[..]
Natasia is alle doof blinde kindertjes van nederland aan het voor lezen.
En als Erik weer's vervelend doet dan slaat Huub wel van zich afquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:06 schreef Yollie het volgende:
[..]
Gelukkig is Huub niet zo bekrompen, dat maakt hem juist zo mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |