Zal Jaap de hele tijd "fucking hell" tegen zichzelf zeggen omdat hij al een idee heeft van wat er vanavond gaat komen? ik hoop het! weg met dat ranzige homp vlees.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:56 schreef Mika25 het volgende:
Staat er nou echt niets op het programma buiten de 2 rappers om? Word wel eens tijd dat we weten wat de maatregelen nav. gisteren zijn...
Nee natuurlijk niet hij heeft geen phsysiek geweld gebruiktquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zal Jaap de hele tijd "fucking hell" tegen zichzelf zeggen omdat hij al een idee heeft van wat er vanavond gaat komen? ik hoop het! weg met dat ranzige homp vlees.
Maar genoeg andere dingen waarvoor hij gewaarschuwd kan wordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:59 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet hij heeft geen phsysiek geweld gebruikt
Nee hooguit wat ongewenste intimiteiten als ik het goed heb begrepen/quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:59 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet hij heeft geen phsysiek geweld gebruikt
Amanda hoefde ook niet weg, dus wordt gewoon een heel klein waarschuwingkje...quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:58 schreef tipsch het volgende:
Zal Jaap de hele tijd "fucking hell" tegen zichzelf zeggen omdat hij al een idee heeft van wat er vanavond gaat komen?
ff pestenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:00 schreef Mika25 het volgende:
Nu weer die heks op S3 en S4Kan die 2 voorlopig beter uitlaten..
Volgens mij was weggestreept dat ik Jaap een eigenaardig portret vind. Da's toch heel mild uitgedrukt dacht ik zo? Nou ja, er stond in ieder geval een vette streep door ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:43 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en wat had je daar gezet dan......
Mooie brief, en Syl werd ook heel vrolijk, goed gedaan.quote:
Thanks, bijna gemist.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:01 schreef havefun het volgende:
Tegen wie is Nataisa aan het praten , denkt ze nou echt dat die keuters van haar nog naar haar klunnen kijken laat staan luisteren?
Een kleine waarschuwing met een grote boodschap, namelijk niet meer direct uitlokken van fysiek geweld.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda hoefde ook niet weg, dus wordt gewoon een heel klein waarschuwingkje...
Leuke brief .. .ze vond hem écht gaaf !!! Fijn om haar zo te zien genieten van alle post die ze krijgt.quote:
Gezellig he!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:04 schreef Sug4r het volgende:
Natasia is haar kindjes en alle kindertjes in Nederland aan het voorlezen
Natasia is alle doof blinde kindertjes van nederland aan het voor lezen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:04 schreef Sug4r het volgende:
Natasia is haar kindjes en alle kindertjes in Nederland aan het voorlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |